Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

JAAAAAAAAAA, jag har värkar...å det gjorde just svinont i muttan,m som om ngt gick sönder!!!!! AAAAJJJJJJJ
    ååååh va underbart, hahaha

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-13 19:24:41 följande:
    haha tänk att man vill ha smärta :D
    hahaha aa du fattar ju,sjukt...börjar känna mig som en sadist :)
    carohl skrev 2010-08-13 19:25:57 följande:
    Hahaha... underbart när muttan går sönder... haha jag fattar vad du menar men det lät roligt!
    hahahha eller hur, ljuvligt..-SPRÄCK MIG!!!! hahahaha
    Malinski79 skrev 2010-08-13 19:28:34 följande:
    sådär ja..nu har jag satt i mig ett helt paket med kräftor (själv)  Å jäklar va gott det va!!!! *mums*

Pregga: Min underbara sambo kom hem med iskall FANTA idag, du förstår inte min glädje!!!!!!

lillabambi: skönt att det inte va UVI, då är det bara invänta meeeer smärta
    hahahaah vilken underbar sambo du har :) slörpar här, hihi
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-13 19:36:16 följande:
    Fler som blir överlyckliga för den underbart goda kalla fantan Skrattande
    haha jaa det e gött :)
  • Bubbis10

DÅÅÅ skålar vi i fanta då....SKÅÅÅÅL, hahahaSkål

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-13 19:41:52 följande:
    carohl skrev 2010-08-13 19:37:29 följande:
    Jag älskar fanta!
    Jag oxå...Å ÄNNU mer nu än innan

Å igår satt jag ju här å va såååå sugen på fanta å så skriver Pregga strax efter att hon varit till kiosken å köpt en kall fanta..Då höll jag på gå i taket här!!!
    hahaha meh...inte bli sån nu, låter du lite vrång!!! hahahaha
    carohl skrev 2010-08-13 19:42:07 följande:
    Nä jag ska logga ut... ska antingen sätta mig ner och sy eller så ska jag cykla iväg till affären för att köpa nå gott, jag är sjukt sugen på nåt men vet ej vad! Har nån nå tips? Nå sött tror jag...
    ahlgrens bilar skulle sitta fint nu :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-13 19:47:07 följande:

Njaaa inte ahlgrens... hahaha...

Fler förslag tack! Fasiken här röstar de på chips, det var inte riktigt min tanke...

aså jag gillar ju pringles chips....men sött, jo jag e sugen på bilar nu ju....
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-13 19:53:03 följande:
    Får se vad det blir här... Jag ska diskutera med de lite här hemma Glad

Kramen då!
    hihihi ha det så mys :) kram
  • Bubbis10

Nu e middan snart klar, hemmalagade biffar med potatismos lingonsylt å hemlagad gräddsås,brunsås..:)
    sen promenix igen :)

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-13 19:48:13 följande:
    hahaha...IDAG är jag inte vrång

Ja det skulle va gott,det har jag packat ner i bb väskan Det å tuttifrutti ringar *mums*
    HIhi nu såg jag detta, haha va bra gumman,hm....skulle jag åxå packa ner kanske..men jag tror det blir svårt å hålla sig fr att ta ändå..haha
    Blev utbjuden på dejt, hahaha kan du fatta den å han vet att jag e höggravid...EH nej tack...som jag sa till carohl-har man upplevt den sanna kärleken så går man inte bara vidare så till ngn ny, å sen så e jag inte det minsta intresserad av å träffa ngn på LÅÅÅNG tid :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-13 20:11:52 följande:
    här är min lilla krigarprinsessa igång och sparkar och trycker sig nedåt. hujedamig vad hon varit igång idag.
    ska inte bebisar vila innan förlossningen??
    jag som hade planerat att föda inatt :P:P:P
    haha det e väldigt olika det där, vissa vilar ju upp sig, å andra e sjövilda, hahaha såå nu vet du vad som komma ska :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10