Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Typiskt, det enda som gör ont nu e min visdomstand!!! GRRR
    innan jag går ut, aså det känns banne mig som om man e bajjenödig men det kommer nada, antar att det e trycket ...

• Bubbis10

såå då gick man i ganska så rask takt, haha nu e det bara att vänta å se om det fått ngn effekt...

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-14 21:11:50 följande:
    Men hörrni tjejer...Är det inte nån här inne som sagt att det inte hjälper med promenader??? Att det enda som eventuellt kan hjälpa är färdknäppen om man va mogen?!?!
    hahaah jo det var JAG som sa det, för det va det en Bm å en läkare sa till mig, medans läkaren i tors sa att det kan funka....så jag vette tusan..?!
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-14 21:15:33 följande:
    Vad är färdknäppen?
    hahahaaha dööör av skratt, det är när man har sex å mannen lägger sperman påå insidan, då kan tappen mogna snabbare...sååå nu har vi haft lite sexuelundrvisning med.hahahaha
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-14 21:14:59 följande:
    Kanske inte än men snart ;) ... Jo då allt bra,en hel del att göra bara =) Sängen får vänta tills imorgon eller på måndag tills att bli monterad och bäddad =)
    Pregga skrev 2010-08-14 20:34:31 följande:

Ska gå på en promenix till nu å hoppas på ONT , haha låter ju helt stört ju...haha

aså en läkare säjer, det hjälper inte...medans en annan säjer, jogga???

men jag vet ju att värkarna gör sitt å det får jag ju oftast efter en promenix så jag kör på det, inget jag mår dåligt av ändå :)

Gör så, hoppas att dom sätter igång. Fast det finns dom läkare som faktiskt säger att en promenix fungerar och starkmat och trappor. Jag vet inte riktigt vad man ska tro,men tycker man att det hjälper så varför inte? Mina sammandragningar sätter igång av att jag är aktiv. Läkarna vet nog inte alltid vad dom pratar om XD, är man gravid skiter man i vad folk säger tycker man det hjälper så gör man ju det man tror startar SD/Värkar =)Typiskt!!! Men när du kommer in igen kanske du behöver gå på toa eller kanske startar värkarna så pass så du får åka iväg XD Dessutom så käns det som att det verkligen är din tur snart...
    Jo nu har jag träffat otaliga läkare som alla säjer olika i stort sett ang promenix, men jag får ju sd å värk av ansträgning, så jag får lita till min egen kropps signaler...japp fick gå å kissa direkt..haha joo jag hoppas ju på att det e min tur snart, men det gör vi nog alla nu....hahaha har ju bf på ons...hm..
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-14 21:22:38 följande:
    HAHA!!!!!!!!!!!!!!! Skäms Har f*n aldrig fattat det,men nu vet jag ju Skrattande... Men gud jag fattar inte dom som faktiskt kan ha sex under graviditeten,eller jag kanske har gått förlång tid nu och det är därför... Kul att ligga där och "njuta" med sammandragningar Flört
    hahahaha, du jag har inte VALT att vara utan sex nu, hahaha har ju inget annat val, pappan ifråga vägrar ju för prinsen som han säjer-BOR där inne å det ska respekteras. hahahahaahaha
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-14 21:25:05 följande:
    hahaha...Jaha, va det t o m du som sa det *asg*

Ja alla har ju sina "egna grejer" som man tror på..Speciellt om man fått barn innan å gjorde nåt "speciellt" just innan det startade...

Själv blev jag bara överrumplad förra gången å hade inte alls med i mina beräkningar om att jag skulle föda 10 dagar innan bf..."Alla" hade ju intalat än om att man går över första gången...
    men det känner jag igen, alla sa det till mig med å lillan kom 8 dagar tidigt, å jag hade inte ett enda tecken innan, gjorde inget mer än satt å spelade den natten med min mamma å hennes pappa, yasty å så jäkla upphetsande var inte det, hahahahaha varken morsan eller yatsyn....hahahaha
    japp det var jag som sa det efter besök hos läkaren, men nu sa en annan läkare ngt annat...tror man ska lyssna till sin kropp :)
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-14 21:26:37 följande:
    Jag kollade på något program som heter Doctors eller något sånt... Där var trillingar som alla var gravida. Doktorerna sa till dom att äta stark mat,att promenera, att ha sex och att gå i trappor faktiskt fungerar, men men man vet ju ändå inte vad man ska tro....Kanske olika för alla?...

OJ, bf på ons... Då hoppas jag verkligen att han tittar ut snart... Jag själv har hela två veckor kvar precis och om 17 dagar har jag nästa BM tid...
    jaha, där ser man....men då undrar jag lite, folk som går över tiden, å kör med färdknäpp-ja sex då aså...hahahahaah då hade man ju inte behövt bli igångsatt heller? eller, jag vet inte vad jag ska tro...men jag får lite värkar efter rask promenix....sen hoppas jag att dom gör verkan åxå...
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-14 21:33:32 följande:
    HAHA, så ingen färdknäpp för dig då? Skrattande Haha nä så sa min sambo också men nu ångrar han allt att han sagt det Skrattande 
    haha näe det lär inte bli ngn sådan här, haha jaså han ångrar sig nu?! jaja var han så kaxig så får han väl stå sitt kast....Flört
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-14 21:42:54 följande:
    Haha ja precis Flört,... Haha stackars dig Obestämd...
    Pregga skrev 2010-08-14 21:33:10 följande:
    jaha, där ser man....men då undrar jag lite, folk som går över tiden, å kör med färdknäpp-ja sex då aså...hahahahaah då hade man ju inte behövt bli igångsatt heller? eller, jag vet inte vad jag ska tro...men jag får lite värkar efter rask promenix....sen hoppas jag att dom gör verkan åxå...
    Bra skrivet...Undrar jag också. Aja jag kör med det jag tror fungerar iallafall. Promenader fungerar för mig också..Fick sd på ikea,men inte några som gjorde jätteont. Men kom gjorde dom iallafall =)
    jo det e synd om mig, inget nuppa sen jag var i v 6, hua....hahahahaha
    jo jag kör vad jag tror funkar för mig med nu, å gissa vad...jag har småvärkar nu Glad
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10