Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

LillSkruttet skrev 2010-08-14 18:50:53 följande:
    Hahaha!!!
    haha jaa ont gör det å det känns som om det brister, men glad e jag Skrattande
  • Bubbis10
    LillSkruttet skrev 2010-08-14 18:53:57 följande:
    Förstår känslan. Härligt när allt möjligt kommer i kläm där nere när huvudet trycker på. Tror ibland att "mini" kör brakedance där inne bara för att jävlas.
    jo, men var e mina värkar??????? haha breakdance, buse..haha
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-08-14 19:19:59 följande:
    Jaha..nu har jag haft sammandragningar ca var 5e minut hela dagen..känner inte så mycket av värkar endast pyttelite då och då.. ska prova att klocka sammandragningarna när jag orkar =)

tänk vad man roar sig med haha.....
    haha jaa vilket nöja en lörd såhär......ska ta en till promenix efter middan, det stod att det inte påverkar men det köper jag inte, då jag får värkar varje gng nu.
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-08-14 19:31:31 följande:

här öser det ner så ha så mysigt på din promenad Pregga, jag älskar annars att vara ute..var ute och gick en timme igår

Hihi aa här hänger det i luften men då blir det regnjacka på :) men ska laga klart maten först, sen så....jo jag gillar å ta en promenix å hoppas på värkar kanske....
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-08-14 19:38:44 följande:
    Gå någonstans var där e trappor kanske? hjälper inte på mig iallafall men du kan ju testa
    haha mja det vette sjutton aså....hahaha
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-08-14 19:54:51 följande:
    Hej på er! Här händer det grejer! Vattnet gick inatt runt 04. Obs hade kört färdknäppen under morgonen, så kanske den hade effekt :) Vi åkte in på kontroll imorse och gjorde ctg. Allt såg bra ut men inte på g så vi fick åka hem o vänta. Hade ganska regelbundna värkar ett tag (3-6 min emellan) men nu är de glesare. Är det normalt att det går åt det hållet?
    wow va spännande :) aså man får gå i 3 dar tror jag med vattenavgång innan dom sätter igång det, så gumman snart har du din lille hos dig, ååååhhh va spännande. haha tror vi alla blir lite avis nu, *asg* men glada för dig såklart {#emotions_dlg.flower} när hade du Bf?
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-08-14 19:54:51 följande:
    Hej på er! Här händer det grejer! Vattnet gick inatt runt 04. Obs hade kört färdknäppen under morgonen, så kanske den hade effekt :) Vi åkte in på kontroll imorse och gjorde ctg. Allt såg bra ut men inte på g så vi fick åka hem o vänta. Hade ganska regelbundna värkar ett tag (3-6 min emellan) men nu är de glesare. Är det normalt att det går åt det hållet?
    kan likväl dra igång rejält närsomhelt med :)
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-14 20:09:02 följande:
    .

Pregga - Ja det gick över, han har varit så snäll så idag. Hoppas att det är din tur snart. Låter ju verkligen så.
    haha mja aså jag börjar helt ärligt ge upp...tror inte min doscoprins har en tanke på att kika ut...Hoppas allt e bra med dig :)
    Malinski79 skrev 2010-08-14 20:13:01 följande:
    precis som pregga skrev så får man gå i 72 tim sen sätter de igång det hela (iaf här)..

När mitt vatten blev det precis som för dig..Men det började sippra runt 11.30 va på koll 15 å sen kom första värken 18 å dottern är född 05.33
    Hihi mm, mitt vatten gick ca 05.30 på morrn....sen fyra timmar senare kom värkar..öppnade mig dock inte fram tills 12,sen mellan 12-15 så var jag öppen 5 cm å 15.57 så var lillan ute :)
  • Bubbis10

Ska gå på en promenix till nu å hoppas på ONT , haha låter ju helt stört ju...haha

aså en läkare säjer, det hjälper inte...medans en annan säjer, jogga???

men jag vet ju att värkarna gör sitt å det får jag ju oftast efter en promenix så jag kör på det, inget jag mår dåligt av ändå :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10