• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-09 00:37:56 följande:
    oj, ok...inte så tät kontakt då. men va kul att ni ska ha barn samtidigt ju :)
    Ja, vi har ju aldrig inte viljat träffats, men han hade sitt liv i malmö med sin mamma å jag bodde ju me min mamma, våran gemensamma pappa å lillebror så d blev lixom inte av... bara han är ju ändå 7 år äldre än vad jag är.
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-09 00:44:26 följande:
    Ja, vi har ju aldrig inte viljat träffats, men han hade sitt liv i malmö med sin mamma å jag bodde ju me min mamma, våran gemensamma pappa å lillebror så d blev lixom inte av... bara han är ju ändå 7 år äldre än vad jag är.
    ok, mjo det där e såå vanligt idag asså....jag har med syskon på pappas sida, men ingen som helst kontakt. å vill ha det så...
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-09 00:50:35 följande:
    ok, mjo det där e såå vanligt idag asså....jag har med syskon på pappas sida, men ingen som helst kontakt. å vill ha det så...
    Okej... jag har bara dem 2 syskonen å vår familj/släkt är ganska lite så d känns viktigt å jag trivs jätte bra i deras sällskap, så why not, lixom
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-09 00:50:35 följande:
    Annars så har du inte känt nått från fotfallet igår?
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-09 00:53:33 följande:
    Okej... jag har bara dem 2 syskonen å vår familj/släkt är ganska lite så d känns viktigt å jag trivs jätte bra i deras sällskap, så why not, lixom
    hihi jo men om ni trivs ihop så e det ju en heeelt annan sak. jag känner ju varken min pappa eller dom, å ingen av dom har kontakt med varandra heller. Härlig familj man kommer ifrån ;) men det e klart att det e jätteroligt om ni trivs ihop :)
  • Bubbis10

Gumman, jag har fortfarande lite ont i magen så jag ska lägga mig lite på soffan, men vi hörs imon :) natti natt...sov så gött..kram

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-09 00:55:11 följande:
    hihi jo men om ni trivs ihop så e det ju en heeelt annan sak. jag känner ju varken min pappa eller dom, å ingen av dom har kontakt med varandra heller. Härlig familj man kommer ifrån ;) men det e klart att det e jätteroligt om ni trivs ihop :)
    Nä, vad är d då för mening om man känner dem ens. Håller med dej där... Onödigt att slösa tid på någon bara för att man är släkt... Nä, tack. Så nu har jag druckit 1½ liter cola nu. Hoppsan{#lang_emotions_embarassed}
  • puchelina88

Godmorgon tjejer
    hmm tror ja börjar bli förkyld:(
    jobbigt att vara sjuk när man har en liten i magen ju!!

• den kära leken

God morgon!

Det verkar gå lite förkylningar nu. Min man är nu på bättringsvägen så det bli nog att jobba i trädgården i helgen :) Det är så mycket att göra där nu.

Man fick också igår känna trollet sparka :) Det var jättemysigt

puchelina88 skrev 2010-04-09 06:42:00 följande:
    Godmorgon tjejer hmm tror ja börjar bli förkyld:( jobbigt att vara sjuk när man har en liten i magen ju!!
  • puchelina88
    den kära leken skrev 2010-04-09 06:46:05 följande:
    God morgon!Det verkar gå lite förkylningar nu. Min man är nu på bättringsvägen så det bli nog att jobba i trädgården i helgen :) Det är så mycket att göra där nu. Man fick också igår känna trollet sparka :) Det var jättemysigt
    okej hmm vet du om man kan ta pandoli om man känner sig dålig??
    hihi ååå de är ju såå mysigt när man känner dom;)
    drömmde i natt igen om att de är en pojk där inne 3 drömmen om att de kommer att bli en pojk!hihi får se va de blir
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10