carohl skrev 2010-08-17 20:52:19 följande:
Hej tjejer!
Vad roligt att ni skålar! Grattis Malten och PNC!! Mysigt att ha fått sina bebbar!

Till er andra som väntar så kan jag bara säga att det kommer när man minst anar det

Jag längtar efter att få se era bebbar med!
Jag tänkte visa er lilla Alexis hon tar upp vår tid hela dagarna. Jag håller mig inte borta för att jag är ointresserad utan för att jag måste bara gosas hela tiden!
Jag har er i mina tankar hela tiden och jag kommer att bli mera aktiv snart igen

ÅÅÅHHHH lilla dockan, klart hon tar upp er tid :) fullt förståeligt, vem vill inte snutta lixom....haha hon e lik Cristian men har dina färger :)
Malinski79 skrev 2010-08-17 20:57:16 följande:
Men Carohl...VILKEN PRINSESSA!!!! börjar nästan gråta när jag faktiskt tänker på att vi snaaart har en egen liten sessa att mysa med
Pregga: Du brukar väl blöda dessutom efter dina undersökningar?!?! Det är ingen fara det är jag säker på!!! Hoppas dina värkar kan sätta fart ordentligt nu!!!!!
Jo det brukar jag, men inte såhär mkt..det rinner ner i toan...men såklart, hon var REJÄLT hårdhänt aså...lilleman var lugn så hon skakade hela megen för att väcka stackarn...har lite värkar å hoppas dom tilltar nu.