Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-08-17 20:04:08 följande:
    Men han var fixerad redan i onsdags...
    Pregga skrev 2010-08-17 19:51:59 följande:
    Å jag har gått till v 41 i övermorrn....annars så vill jag helst INTE bli igångsatt, men risken för ks ökar annars då jag e så liten.

men lilla gumman då.....kramar om
    Ååå tack Hjärta
    men han kanske glider längre ner..i bäckenet?!
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-17 20:04:08 följande:
    Men han var fixerad redan i onsdags...
    Pregga skrev 2010-08-17 19:51:59 följande:
    Å jag har gått till v 41 i övermorrn....annars så vill jag helst INTE bli igångsatt, men risken för ks ökar annars då jag e så liten.

men lilla gumman då.....kramar om
    Ååå tack Hjärta
    så lite Hjärta
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 20:25:08 följande:
    Dock känns det inte på alla som tur är. Men vissa är nog extra känsliga därnere.
    Jag tyckte dock inte det gjorde ont, varken nu eller när jag fick svepning när jag väntade sessan...

Påtal om något helt annat.
    Vår dotter lägger dagligen sitt lilla söta huvud på min mage (hon är 3 år) och så frågar hon sin lillebror:
    "Kommer du ut snart?"

Ikväll gjorde hon det igen och jag frågade då henne vad han sa...
    Hennes svar blev:

"MAAAMMA, han kan ju inte prata"

Gud vad jag började skratta...är hon inte för gullig så säg!
    hahaha guu va sött :) mjo jag e nog väldigt känslig där nere men hon var sjukt hårdhänt åxå. blöder som en tok här .....
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 20:39:08 följande:
    Tyckte min bm oxå var rätt så hårdhänt (kände ju trycket) men nope!

Aj aj...dedär e väl inte så bra?!
    aså det var ju efter hinnsvepningen...innan så blödde jag inget alls....
  • Bubbis10

aså jag har bytt tros skydd 3 gng nu å det rinner klart blod ner i toan....jag ringde in å då sa hon, ja men hon har nog dragit till ordentligt nu då, å jag e ju öm i hela muttan ju....
    hon tyckte jag skulle avvakta.....å lilleman e tvärlugn...

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-17 20:52:19 följande:

Hej tjejer!

Vad roligt att ni skålar! Grattis Malten och PNC!! Mysigt att ha fått sina bebbar! Hjärta
    Till er andra som väntar så kan jag bara säga att det kommer när man minst anar det Flört Jag längtar efter att få se era bebbar med!

Jag tänkte visa er lilla Alexis hon tar upp vår tid hela dagarna. Jag håller mig inte borta för att jag är ointresserad utan för att jag måste bara gosas hela tiden!
    Jag har er i mina tankar hela tiden och jag kommer att bli mera aktiv snart igen Glad
    ÅÅÅHHHH lilla dockan, klart hon tar upp er tid :) fullt förståeligt, vem vill inte snutta lixom....haha hon e lik Cristian men har dina färger :)
    Malinski79 skrev 2010-08-17 20:57:16 följande:
    Men Carohl...VILKEN PRINSESSA!!!! börjar nästan gråta när jag faktiskt tänker på att vi snaaart har en egen liten sessa att mysa med

Pregga: Du brukar väl blöda dessutom efter dina undersökningar?!?! Det är ingen fara det är jag säker på!!! Hoppas dina värkar kan sätta fart ordentligt nu!!!!!
    Jo det brukar jag, men inte såhär mkt..det rinner ner i toan...men såklart, hon var REJÄLT hårdhänt aså...lilleman var lugn så hon skakade hela megen för att väcka stackarn...har lite värkar å hoppas dom tilltar nu.
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-17 21:18:09 följande:
    Nu är det fullt av hicka i min lilla mage

Hela magen hoppar ju verkligen!!!!
    Åh va mys....min lille e sååå lugn, va e detta??!!
  • Bubbis10

aså hon Bm skakade min mage hårt, jag sa högt å tydligt AJ för det gjorde ont å då sa hon att jag var öm pga alla värkar som även visade sig på ctg.

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-17 21:34:13 följande:
    Carohl: naw vad söt hon är din prinsessa,,,,,,, klart du inte har tid med oss om du har en sån liten sötis.... hihihihihihi

mandy: jo man kan få hinnsvepning även om man bara är öppen 1 cm för det fick jag förra veckan. fast det beror nog inte bara på hur öppen man är och hur lång livmoderhalsen är utan också hur själva tappen sitter inuti slidan och hur djup man är. kan ju vara svårt för barnmorskan att nå

hinnsvepningen gjorde inte ont på mig, och jag blödde ytterst lite.. men den hade ingen effekt alls för sen kollades tappen igen i lördags (gjorde hinnsvepningen i tisdags) och tappen var precis samma som innan hinnsvepningen...

längtar tills imorrn då vi ska till förlossningen för koll. hoppas det hänt något tills dess =)
    det e nog olika det där med hinnsvepning aså, jag har värkar till tusen här nu, å blöder som attan....
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-17 21:45:32 följande:
    Här det lugnt i magen liten kick ibland men inte ofta. Sist var nog vid 20...

Så nu ska jag binda karln man har i sängen ;) vill ha igång det nu.......!

Pregga: Hoppas det kör igång rejält nu. jag tror du får före mig ;)
    Tack det hoppas jag med, men innan dig vette tusan aså....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10