Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-08-18 08:47:20 följande:
    Pregga - Gud vad skönt att du fått en tid.

Elinnn och Nellepuhmamma - Hoppas allt går bra idag!

Nja värkarna försvann i natt någon gång. Gjorde piss ont,men på något sätt så somnade jag iallafall. Nu har jag sovit men det känns som att jag inte sovit på flera dagar... Kan knappt atå upp idag,har så jäkla ont i ryggen... Men men det är väl bara att bita i det sura äpplet och se glad ut... Snart är väl tiden ändå slut. Idag är det 10 dagar kvar till BF *suck*
    Tack gumman, men det e för bedömning så får vi se vad dom säjer då.....mår inget vidare så jag ska logga ut, men vi "ses" senare...kram
  • Bubbis10

Heeeej Tjejer!
    Hörde att det skålats här inne :) hihi kom hem med discoprinsen idag, behöver jag ens säja att han e helt fulländad å bedårande....har gråtit som en galning, lades in för att få en sov dos å sattes igång på morrn den 19 aug, jag började morrn med att kräkas å öppna mig själv, sen satte dom hål på vattnet.
    Förlossningen gick superbra, han var 40 cm lång å vägde 3500 g
    han ammar dirakt å har inte skrikit en enda gång, å sover hela natten.

Självklart ska ni få se hur han ser ut :)
    Puss på er alla....
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-22 00:14:57 följande:
    Pregga - Gud vad söt han är!! Helt bedårande (fast det vet du ju redan Skrattande)   Hjärta
    Tack gumman, ja jag kan inte titta på han förens jag börjar tjuta.....haha kraaam
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-08-22 00:06:36 följande:

Heeeej Tjejer!
    Hörde att det skålats här inne :) hihi kom hem med discoprinsen idag, behöver jag ens säja att han e helt fulländad å bedårande....har gråtit som en galning, lades in för att få en sov dos å sattes igång på morrn den 19 aug, jag började morrn med att kräkas å öppna mig själv, sen satte dom hål på vattnet.
    Förlossningen gick superbra, han var 40 cm lång å vägde 3500 g
    han ammar dirakt å har inte skrikit en enda gång, å sover hela natten.

Självklart ska ni få se hur han ser ut :)
    Puss på er alla....
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-22 00:34:09 följande:
    Pregga - Hörde du att du och FamiljenMu fick på samma dag? Var det inte ni som skojade om det?
    Haha jo jag hörde detta, GRATTIS gumman  {#emotions_dlg.flower} va roligt, jag e så lyclig att tårarna bara rinner här, måste logga ut...men vi hörs snarast. har ej backat i tråden men hoppas hinna på det snarast....kraam
  • Bubbis10

Hej tjejer!

Vill bara säja att jag INTE glömt er underbara här inne, har bara haft så sjukt mkt att smälta å hinna ikapp med mig själv....tänker på er å hoppas att ni mår bra, jag ska försöka kika in lite oftare, men det e mkt amma å byta blöja nu, hahaha underbart, jag älskar det.Hjärta
    har F,G kupa på brösten nu, hahaha enorma basketbollar me andra ord....rinner hela tiden :)

• Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-23 17:31:59 följande:
    Nawe tänker på dig också Skrattande. Jag mår bra iallafall och längtar tills min bebis kommer... Åå låter helt underbart! Haha blöta basketbollar alltså Skrattande... Men om jag får fråga har dom växt nu med amning och så? Hur mycket iså fall? KRAM
    Hihi meh gumman då..Glad förstår att du längtar nu, det e så ljuvligt..
    japp, 2 basketbollar, japp när mjölken rann till så ökade jag 3-4 stl, haha kraam
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-23 17:57:45 följande:
    OJ 3-4 stl? Kanske får jag vara med om det iallafall Skrattande *asg*
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-23 17:44:59 följande:
    Jag är iaf inte glad att ha överdrivet stora kanonkulor till bröst för jag har fasen stora i vanliga fall

Oja jag har strålningar från ryggen,ner ot svanskotan och ner i baken...Inte alls skönt alls. OM jag knäcker kotan igen hoppas jag att jag knäcker tillbaka den haha
    Oj då när då önskar man kanske inte det... Men jag har "myggbett" haha... Precis så känner jag också! Kanske kommer jag knäcka den? Nää men kanske något ikläm eller så...aja ingen aning men ont gör det...
    haha jaa jag har kup stl F,G nu typ
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10