Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Oväntad skrev 2010-08-30 17:17:57 följande:
    Pregga:

Vilken tur att du har sunda människor runt omkring dig som också är släkt med Dominic, som hans farbror och din mamma Glad..

Fattar inte hur ditt ex är funtad men att han lyssnar för mycket på sin syster är helt klart ett problem. 10 dar och ska gå iväg med han själv..lol..
    Jotack jag e mkt tacksam för det över min mamma å andra normala i vår närvaro.
    japp han lyssnar FÖR mkt på haggan, men han borde se att det bara sabbar för honom?!
    ja men du fattar ju, skriker rättigheter å vill ta han sj redan= RIKSPUCKO!
  • Bubbis10

Nu e jag så stolt så jag snart spricker,var på coop å handlade å står å plockar ner mina varor, så hör jag ngn utbrista bakom mig-ÅÅÅÅHHHH GUUUU va söööt! ser att det står en tjej vid vagnen å tittar på min ljuvliga son, hennes väninna gjorde henne snart sällskap å ojjade sig å sa-det var det vackraste barnet jag sett ngn gng aså...helt ärligt,gu va vacker han är!!! jag får god lust å ta med han hem, hihihi

jag blev såå stolt, å då sa hon det-Han kan du vara stolt över..jag svarade med ett leende -jag e mkt stolt över honom.
    Dom frågade då varifrån pappan kom då han e lite mörk..hihihi såååå stolt e jag Hjärta
    Ang mitt x så har han intye hört av sig å det känns bara bra så nu har vi lugn å ro här hemma :)
    Min mamma e innerligt lesss på han å tycker att jag ska porta han helt. Men som sagt, han skulle ju till fr idag så han vet väl att han inte har så mkt att säja till om då han nu e helt tyst.
    Vilket bara e bra för mig å barnen :)
    Imon blir det Bvc som sagt, hihi ska bli kul å se vad han väger nu...kraaam

• Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-30 20:41:46 följande:
    Ååå vad roligt! Så underbart det måste känts Glad.

Gud vad skönt att ni får lugn och ro iallafall och att han håller sig borta. {#emotions_dlg.flower}
    Hihi jaa jag blev såå stolt aså...helt varm i hjärtat , mja han håller sig borta just idag...men vi får se. han skulle ju ner till fr idag å jag vet inte vad han fått för info....{#emotions_dlg.flower}
    Men jag får avvakta å se helt enkelt å njuta av den frid som råder nu.
    Malinski79 skrev 2010-08-30 20:46:32 följande:
    Va myyyyyysigt!!!! Man blir ju sååå stolt å speciellt när man får höra sånt fårn någon HELT utomstående
    Hoppas det går bra för dig å discoprinsen?!?!?
    Perssonlund skrev 2010-08-30 20:40:31 följande:
    Här blir det nog ingen bebis på ett tag iallafall. Värkar som avtog... Så typiskt. Dom kanske kommer tillbaks snart... Kan ju alltid hoppas. Aja ska ju ändå till BM imorgon och se vad hon säger... Håller tummar och tår för er andra {#emotions_dlg.flower} Kanske ni har bättre lycka Skrattande
    Hihi jaa att jag inte sprack aså..hihihi allt går jättebra med oss, tackar som frågar Hjärta
    hur e det sj?
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-30 21:10:37 följande:
    Pregga skrev 2010-08-30 21:07:05 följande:
    Hihi jaa jag blev såå stolt aså...helt varm i hjärtat , mja han håller sig borta just idag...men vi får se. han skulle ju ner till fr idag å jag vet inte vad han fått för info....{#emotions_dlg.flower}
    Men jag får avvakta å se helt enkelt å njuta av den frid som råder nu.

Hihi jaa att jag inte sprack aså..hihihi allt går jättebra med oss, tackar som frågar Hjärta
    hur e det sj?
    Ja du här är det stiltje
    ??
  • Bubbis10

Hellu babes :)

En liten uppdatering fr mig då...Mitt x har tydligen uppfattningen om att jag bara varit en surrogat mamma för han  å hans syster!! Sjukt e det, han tror att han kan kräva att jag ska pumpa ut MIN bröstmjölk så han kan ta med min son till hans syster å låte henne mata honom?! Fattar ni vad sjukt.
    Sen igår så fick jag 40 g feber å åkte in akut efter uppmaning fr mvc/bvc då jag fick ställa in min tid hos dom...dom sa att man alltid ska ta feber på allvar så nära en Bf, å mkt riktigt-det var allvarligt!
    jag har fått en kraftig livmoderinfektion som man kan dö av om man inte bahndlas så nu e det medecin å panodil för att få ner febern, svettas som en gris gör jag med.

Bvc kom idag ist på hembesök å lilleman följer sin kurva exemplariskt, hihi kram på er

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-09-01 15:34:08 följande:
    så bra han växer :)

jag blöder ibland fortfarande, ibland bara bruna flytningar/blodtrådar, visserligen är det bara 10 dagar sen min sessa föddes.. men tror/hoppas det är normalt
    Gumman, jag blöder åxå fortfarande, å det e fullt normalt..tror tom man kan blöda upp till 3 veckor..
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-09-01 16:28:28 följande:
    Hahahaha...tillåt mig skratta!!!! Ja du jag finner inga ord för denna man, men det har jag iofs inte gort på lääääänge Förresten har han varit med på TV nu??? Men de va väl i slutet av augusti va?
    haha ja att kalla han för man e ju dagens skämt, han e ju sin egen syrras pussy! shit aså, ingen egen vilja å puckot ser ju inte ens att hennes råd bara ger han mer problem heller. Jag trodde det var nu i aug men det e den 23dje Nov som han e med i-Vem vet mest på svt.
    Catsa skrev 2010-09-01 16:32:15 följande:
    Heeej :D

Men herregud alltså! Vilket pucko!

Usch då, du får krya på dig :) Låter inte alls kul. :(

Fick feber jag med, första veckan, som var i samband med en lindrig mjölkstockning. Men det fixade vi själva :) Gick över efter 1 dygn eller två :)
    ja han har totalt tappat det aså. Näe det e inget kul aså, har 40 graders feber å allmänt matt å tagen, men lite piggare nu efter panodil. Trodde åxå att det var mjölkstockning men icke...
    Perssonlund skrev 2010-09-01 16:42:02 följande:
    Vad är det med dom två igentligen? Fattar dom ingenting? Dom kanske ska gå en utbildninge eller varför inte ge dom en bok om barn i julklapp? OCH va fan man klampar inte bara in så där och ska "HA" sitt barn.... Idioter!Skrikandes

Men herregud. Hur är det med dig nu då? {#emotions_dlg.flower}
    ja aså jag vet inte vad jag ska tro om deras relation längre om jag ska vara ärlig, börjar tro att han lider av oidepusskomplexet fast med sin syrra, sjukt e det iallafall...ett barn i julklapp, haha kanske skulle köpa dom en docka att dela på, det e la vad dom klarar av att hantera.
    mja aså nu efter panodil så e jag lite piggare men jag får ju höga febertoppar emellan, 40 grader å då e jag inte så tuff kan jag säja...tårarna rann igår på sjukan då dom sa att man kan dö av det å jag måste ta medecin så lilleman får ha kvar sin mamma, jag e nämneligen emot medecinering, men nu har jag verkeligen inget annat val. har ju infektion i hela buken,livmodern....{#emotions_dlg.flower}
    Malinski79 skrev 2010-09-01 17:05:11 följande:
    Krya på dig fort nu gumman!!!!!!!!!  Skönt att du åkte in fort, man ska verkligen oftast lyssna på sin kropp å dess signaler....

Som sagt, kryyyyya på dig nu gums Hjärta
    Tack gumman, saken e denna att det var Bvc sköterskan som fattade misstankar när jag sa att jag hade hög feber å inte kunde komma, hon frågade om jag var snuvig osv å jag sa bara näe..?? då sa hon-åk in med en gng. Du har haft Gbs å kan ha en infektion, så jag tänkte att jaja jag åker väl in då, men trodde faktiskt det var en vanlig förskylning på g....tack så mkt för omtanke gumman Hjärta
    LillSkruttet skrev 2010-09-01 17:33:25 följande:
    Ja, han är ju inte av denna världen ditt ex....han verkar ju ha noll koll på det mesta. Dessutom tycker jag att hans relation med sin syster är nästintill skrämmande. Låter inte som en normal syskonrelation, mer som ett parförhållande.....

Hoppas du snart mår bättre och återhämtar dig från infektionen. Krya på dig!
    Näe jag vet inte vad som hänt med honom, men han e totalt slukad av sin syster som kör hjärntvätt på han å han ser det inte själv, utan tycker att det e mig det e fel på som inte vill släppa iväg min son på 12 dagar till hans syrra sj så hon kan mata han med min bröstmjölk...hm....vem e det som e sjuk egenteligen?!

Ja deras relation är mer som ett parförhållande, han behandlar henne som sin kvinna å mig som ett hot. det e flera i min omgivning som reagerat med samma tanke som dig här.
    tack gumman, kom just hem fr apoteket å det var en pärs å ta sig dit, men vad gör man...svettas som ett as...kram
  • Bubbis10
    Jo just det ja, han har vart nere på Fr å frågat om sina rättigheter, å han tyckte det hela lät bra så jag undrade lite vad dom sagt, såå jag ringde dom idag å berättade min version av det hela å till svar fick jag-ja han säjer ju saker som får det å låta bra såklart, MEN jag har ett ess i ärmen som han inte vet om, å det e svart på vitt å inget skitsnack utan sådant som kan styrkas å detta berättade jag såklart. hon på Fr blev förskräckt å tyckte att jag skulle inte under några omständigheter gå med på gemensam vårdnad vilket jag inte tänkt heller.
    Pga han skulle missbruka det på ett heeeelt fel sätt! Det skulle inte vara han å jag som diskuterade utan jag å han å HANS SYRRA! som hon sa på kalaset häromdan, Dominic jag är din faster å jag ska alltid ta hand om dig! Tillåt mig småle....den kommer ALDRIG att hända! Å bla pga detta så kommer vi aldrig att ha gemansam vårdnad. han kan inte fatta ett enda beslut själv utan att låta sig styras av sin "syster". å det var INTE bergatrollet jag skaffade barn med. Mkt enkelt å Fr förstod mig helt å fullt.
    jag har erbjudit honom umgängesrätt som tom dom tyckte var mer än generöst, å när jag berättade att han tyckte att jag skulle pumpa ut så han kunde ta han med sig...ja ni kan ju tänka er själva vad dom svarade.
    Så orolig e jag inte de minsta!
    Nu e papprerna inskickade ang namnet åxå-mitt efternamn. han kommer bli rasande, MEN saken e den att han bor med mig å sin syster å ska inte ha ett annorlunda namn än oss som han bor med.
    varför ska han växa upp å känna sig utanför denna fam för att hans pappa e ego?!
  • Bubbis10

Loggade snabbt in på msn nu å har ett meddelande som skrivits igårkväll fr min dotter som var hos mormor när jag var inne på sjukan..där det står...

mamma jag älskar dig å dominic mest av allt, hoppas du blir bättre snart.puss

shit va känsligt det blev här nu...

• Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-09-01 19:12:32 följande:
    Pregga - Ja,jag sa ju att det lät som att dom hade lite "love" imellan sig. Äckligt men det låter inte bättre. Nja jag menade kanske inte ett barn utan mer en bok om barn Skrattande, ja ge dom gärna en trasdocka Skrattande.

Usch då, hemsk att dom säger det på det viset. Det är ju sant men så vill man ju inte ha det som nybliven mamma. Men skönt att det går att bota iallafall. Krya på dig.
    Jo jag börjar helt ärligt fundera på vad dom har för typ av relation då hon styr han i allt. å han guda förklarar henne hela tiden, helt sjukt ju. Han vill att hans syster ska vara mamma till vårat barn...ja du hör ju!!

jo det e sant, d e allvarligt så dom e ju tvugna att säja som det e, men jobbigt å höra var det. Tänkte ju bara på mina barn..tack {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10