Malinski79 skrev 2010-09-01 16:28:28 följande:
Hahahaha...tillåt mig skratta!!!!

Ja du jag finner inga ord för denna man, men det har jag iofs inte gort på lääääänge

Förresten har han varit med på TV nu??? Men de va väl i slutet av augusti va?
haha ja att kalla han för man e ju dagens skämt, han e ju sin egen syrras pussy! shit aså, ingen egen vilja å puckot ser ju inte ens att hennes råd bara ger han mer problem heller. Jag trodde det var nu i aug men det e den 23dje Nov som han e med i-Vem vet mest på svt.
Catsa skrev 2010-09-01 16:32:15 följande:
Heeej :D
Men herregud alltså! Vilket pucko!
Usch då, du får krya på dig :) Låter inte alls kul. :(
Fick feber jag med, första veckan, som var i samband med en lindrig mjölkstockning. Men det fixade vi själva :) Gick över efter 1 dygn eller två :)
ja han har totalt tappat det aså. Näe det e inget kul aså, har 40 graders feber å allmänt matt å tagen, men lite piggare nu efter panodil. Trodde åxå att det var mjölkstockning men icke...
Perssonlund skrev 2010-09-01 16:42:02 följande:
Vad är det med dom två igentligen? Fattar dom ingenting? Dom kanske ska gå en utbildninge eller varför inte ge dom en bok om barn i julklapp? OCH va fan man klampar inte bara in så där och ska "HA" sitt barn.... Idioter!
Men herregud. Hur är det med dig nu då?

ja aså jag vet inte vad jag ska tro om deras relation längre om jag ska vara ärlig, börjar tro att han lider av oidepusskomplexet fast med sin syrra, sjukt e det iallafall...ett barn i julklapp, haha kanske skulle köpa dom en docka att dela på, det e la vad dom klarar av att hantera.
mja aså nu efter panodil så e jag lite piggare men jag får ju höga febertoppar emellan, 40 grader å då e jag inte så tuff kan jag säja...tårarna rann igår på sjukan då dom sa att man kan dö av det å jag måste ta medecin så lilleman får ha kvar sin mamma, jag e nämneligen emot medecinering, men nu har jag verkeligen inget annat val. har ju infektion i hela buken,livmodern....

Malinski79 skrev 2010-09-01 17:05:11 följande:
Krya på dig fort nu gumman!!!!!!!!! Skönt att du åkte in fort, man ska verkligen oftast lyssna på sin kropp å dess signaler....
Som sagt, kryyyyya på dig nu gums

Tack gumman, saken e denna att det var Bvc sköterskan som fattade misstankar när jag sa att jag hade hög feber å inte kunde komma, hon frågade om jag var snuvig osv å jag sa bara näe..?? då sa hon-åk in med en gng. Du har haft Gbs å kan ha en infektion, så jag tänkte att jaja jag åker väl in då, men trodde faktiskt det var en vanlig förskylning på g....tack så mkt för omtanke gumman

LillSkruttet skrev 2010-09-01 17:33:25 följande:
Ja, han är ju inte av denna världen ditt ex....han verkar ju ha noll koll på det mesta. Dessutom tycker jag att hans relation med sin syster är nästintill skrämmande. Låter inte som en normal syskonrelation, mer som ett parförhållande.....
Hoppas du snart mår bättre och återhämtar dig från infektionen. Krya på dig!
Näe jag vet inte vad som hänt med honom, men han e totalt slukad av sin syster som kör hjärntvätt på han å han ser det inte själv, utan tycker att det e mig det e fel på som inte vill släppa iväg min son på 12 dagar till hans syrra sj så hon kan mata han med min bröstmjölk...hm....vem e det som e sjuk egenteligen?!
Ja deras relation är mer som ett parförhållande, han behandlar henne som sin kvinna å mig som ett hot. det e flera i min omgivning som reagerat med samma tanke som dig här.
tack gumman, kom just hem fr apoteket å det var en pärs å ta sig dit, men vad gör man...svettas som ett as...kram