Nallepuhmamma skrev 2010-08-18 05:01:05 följande:
Jaha då sitter man här orolig för dag och inte fått sovit en blund pga alla tankarna som sipprat i skallen på mig.
Känner mig så oerhört ledsen att denna bebbe envisas att vända på sig stup i kvarten och aldrig fixera sig så man kanske mister chansen till normal födsel 
Vist kan va "skönt" med ett snitt datum nu,men det känns som MIN vilja och önskan om att få föda inte blir sann 
Hade hellre viljat bli igångsatt isåfall och OM,bara OM hon hinner vända sig kommer jag försöka få tid till igångsättning nu och hinnsvepnng innan.
Fy kl 9 på morgonen är det dags för att glo igen *Nervös*
Gumman då, ingen bebis här heller...å jag har Bf idag...e så öm över magen så jag kan inte ens nudda huden efter alla värkar, jag e helt slut i psyket nu. Ska ringa in kl 8 för en tid till ställningstagande.
Hoppas din lille vänder sig igen...kram
elinnnnn skrev 2010-08-18 05:25:46 följande:
Godmorgon!
Här sitter jag på BF+9. och nej, inga värkar som vanligt ;)
men jag har ont i magen :( beror nog på att lillan sparkade som en galning inatt. Alltså hon är verkligen vild och är inte alls försiktig

det hjälper ju inte precis att hon är rättså stor redan och att det knappt finns nåt fostervatten kvar.
hon ska visst väga runt 3.8 kg nu... mina andra har vägt 3.3, ja förutom den första som föddes på BF+10 han vägde 3.9
Idag ska vi till sjukhuset kl.11... Hoppas hoppas på en rejäl hinnsvepning och att det kommer igång efter det, annars hoppas jag på en tid denna vecka för igångsättning...............
Lycka till idag gumman :) en annan har värkar FORTFARANDE så var försiktig med vad du önskar höll jag på att säja, min lille e sååå lugn så det e oro väckande ist. ska ringe in för en tid ang bedömning nu kl 8...hoppas jag får en tid redan idag...kram