Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-05-31 18:20:52 följande:
    Ok, men fy va otrevligt..låter ju hemskt..klyvas,uch va brutalt...hm, sj har jag vid ett par tillfällen nu kännt att det gör lite ont i mellangärdet när jag ska resa mig upp ur sängen....får la börja rulla ur den..haha
    mmmm väldigt otrevligt, skönt att det inte är något jag känt av dagligen utan som sagt bara vid två tillfällen under förra veckan...

ja rulla ur sängen har jag gjort länge haha går inte på något annat sätt ;)
    BF 100809
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-05-31 19:27:58 följande:
    troligen fogen! Jag känner av den ibland också, riktigt obehagligt är det!
    mycket möjligt. du vet inte vad man kan göra åt det? det lär ju inte bli mindre krämpor ju längre vi är gravida så att säga ;)
    BF 100809
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-05-31 19:00:46 följande:
    haha ja asså jag brukar ju rulla ur sängen, men nu de sista dagarna så har jag fått för mig att jag minsann kan iallafall gå upp som vanligt, men det får jag ju igen rätt så fort. ja tur att du inte känner av det dagligen, fy asså...tjejer....sitter i ett dilemma...som ni vet så ska ju jag ha barndop då det e mkt vikigt för mig, å givetvis så kommer min sons pappa vara med å mina vänner å fam. hans fam vill jag gärna kommer-MEN inte hans syster.....asså jag kan inte ens beskriva med ord vad jag känner inför henne...vad sjutton ska jag göra? om jag låter bli så blir det la ramaskrik för det...suck..
    har ingen aning... svårt det där, jag förstår ju att du inte vill ha systern med men å andra sidan vill du inte ha ramaskri, för det lär det ju bli och dessutom kanske hon kommer iallafall även utan inbjudan :S
    ledsen, jag har ingen lösning på det, men hoppas att det löser sig på något sätt.
    kram
    BF 100809
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-05-31 21:07:26 följande:
    Nu e jag FLY förbannad, rasande!!!!!!!!!!! bäst jag loggar ut innan jag gör mig olycklig på ngn stackars sate här inne. finns det ngt mer egoistiskt än män? seriöst, grrrr
    haha, ja nog bättre du loggar ut och lugnar ner dig lite ;)
    antar att det är någon tråd på FL som du hittat hehe

svaret på din fråga: ja det finns män som är dem minst egoistiska människor du kan tänka dig. men självklart finns det egoistiska också . Det gäller att hitta rätt människor att ha runt ikring sig ;)
    BF 100809
  • elinnnnn
    Malten skrev 2010-05-31 21:39:52 följande:
    Hej på er! Jag var ju inne akut pga liten blödning i ons, gjorde sen kholoskpi i tor pga misstanke om cellförändringar. Läkaren sa att det skulle blöda lite den dan och dan efter och det gjorde det också fast väldigt sparsamt. Det kom inget alls i helgen, men nu idag har jag fått ljusbruna flytningar igen. Pratade med en bm och hon trodde det var från i torsdags (brunt betyder ju gammalt). Kan inte sluta noja mig ändå...får väl se om det fortsätter imorn och isf ringer jag igen. alltid ska det vara nåt... i övrigt har min foglossning blivit väldigt mycket bättre, jag som bara trodde det skulle gå utför. Nån som varit med om liknande?
    hoppas du får positiva resultat på testen. tror också som du sa att det är gammalt eftersom det är brunt.

jag känner mindre av den på senaste tid då jag inte varit igång varje dag utan bara varannan. fast den har ändrat karaktär lite och blivit värre då jag väl känner av den. foglossningen alltså
    BF 100809
  • elinnnnn

malten: asså positiva som positiva för dig.. inte positiva som visar att något är fel!

BF 100809
  • elinnnnn

jag går ju in i v.31 imorrn och det stod på FLs graviditetskalender att magen snart kommer sjunka och att det kommer vara mindre tryck uppåt.
    men alltså jag har jättemycket tryck redan nedåt. om jag sitter helt vanligt på en stol så ligger liksom min mage på låren haha men ändå sträcker den sig ända upp till revbenen...
    känns som om min bebis är 1 meter lång redan :S inte alls skönt

BF 100809
  • elinnnnn
    knyzzel skrev 2010-05-31 21:49:35 följande:
    hej hej alla glada & arga (tänker på Preggas senaste inlägg... hahahahaha)Jo, smärtan känner jag till. Vår lill-prins sparkar så att jag ibland viker mig dubbelt. Så illa e d. Ibland så måste jag lägga mig ner för att få luft ordentligt (får jag för mig i alla fall). Lite läskigt. Jag börjar känna mig lite smått stressad över d här med mitt snitt... Jag har inte fått någon tid hos läkaren för att kunna bestämma ett datum än å jag har bara 65 dagar kvar nu! STRESSSSSSSSSS
    haha pregga ja.

ja ibland får min lilla också till såna sparkar. som tur är sparkar hon inte hårt på revben eller annat, men en hård  spark bara sådär i magen kan göra tillräckligt ont. igår fick jag en sån och jag skrek : aaaaaaaaj!
    hela min familj kollade på mig helt förskräckta hahaha
    det var ju mors dag så alla var hemma hos mina föräldrar och firade mamma :)

ang kejsarsnitt så har jag hört om vissa som inte får datum förräns i typ v.36 ca 2-3 veckor innan kejsarsnittet:S tyvärr
    BF 100809
  • elinnnnn

lillabambi: jag säger som knyzzel haha fint väder???? vaaa? inte här iallafall, grått och mulet har det varit hela dagen :S

BF 100809
  • elinnnnn
    knyzzel skrev 2010-05-31 22:23:09 följande:
    Ja, eller hur?! J*vla piss väder.
    haha, så tråkigt. hörde på radion idag att det skulle bli regn både idag och imorrn men att vi sen skulle ha fint väder onsdag-söndag.
    i skåne då alltså :)
    hoppas att det stämmer, men är tyvärr inte allt för hoppfull :S

nu ska jag logga ut och lägga mig. så himlans trött i ryggen, orkar inte sitta upp längre haha

ha det så fint tjejer, godnatt, sovgott och dröm härliga drömmar
    BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10