Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

godmorgon alla fina!

jag har också haft en helvetisk natt. Jag har haft så ont i bäckenet och ländryggen. Jag har behövt vända mig en gång i timmen och då har det varit ett helt företag att kunna ta sig runt till andra sidan utan att gå sönder på mitten... usch ja, hoppas verkligen det blir en bättre natt inatt :S

Snart ska vi äta lunch och sen efter det ska vi åka och göra könsultraljud!
    Någon som vet om jag måste ha med mig någonting? Jag har ju varit på inskrivning men fick inga papper. Antar att allt ligger på datorer nu förtiden. Men det känns lite konstigt att åka tomhänt(utan några papper alltså) till ultraljudet? ELler?

BF 100809
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-06-01 10:48:14 följande:
    Lycka till elinnn och ha så kul när du får se din bebis, jag är inte ett dugg avunsjuk
    tack! jo självklart ska plånboken med, med pengar och legitimation :)
    och ja det ska bli såå kul att få se bebisen igen :)
    nä, jag tror inte alls du är avundsjuk :P:P hihi
    snart får vi se våra bebisar "på riktigt"

jag går in i v.31 idag tjohooooooo :D
    BF 100809
  • elinnnnn

carohl: grattis till din dotter i efterskott

BF 100809
  • elinnnnn

sweetlilly: usch och fy vilket slarv! Hoppas du skäller på henne som du sa hehe. Någon ordning får det faktiskt vara, varför ska man alltid behöva sköta allt själv?? Lycka till med allt, förstår att det känns jobbigt. Kramar

Carohl och pregga: tack för lyckönskningarna och till ny vecka och allt. Nä snart är det inga veckor kvar hihihi

BF 100809
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-06-01 17:51:32 följande:
    Hej!
    Hur gick ul:et??
    Hej själv gumman!
    Ultraljudet gick  jättebra och BM visade så mycket och länge!
    Det stämmer att det är en flicka, det fick jag visat för mig i 3d även om jag bara bokat in mig för 2d. Det syntes ju klart och tydligt, så jag har ABSOLUT inga tvivel kvar och det känns så härligt! Om jag börjar tvivla igen har jag foto på könet också i 3d hahahaha
    Imorrn ska det shoppas lite :D :D :D

Sååååååååååååå underbart det känns nu. Det känns verkligen på riktigt nu, nu VET jag vad det är som växer i min mage och det gör mig såååååå glad!
    BF 100809
  • elinnnnn

pregga: se mitt svar ovan till carohl, jag svarade medans du frågade så jag missade ditt inlägg :)
    kram

BF 100809
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-06-01 18:56:50 följande:
    hihi blir såå glad när jag läser att du fått veta nu...hihi ja men shoppa loss nu vettja, underbart ju :) skulle med vilja se i 3d...men det känns ju lite sent för det nu..men..hihi det e klart, vad kostar det? hahaha nyfiken som man e..
    jag gjorde mitt i malmö och i 2d kostade det 750 men för 3d/4d kostar det 1000kronor.
    Men det var någon som hade gjort i göteborg och det hade då kostat 1500 :S fast jag vet inte det kanske inte bara var könsultraljud.

du kan gå in på deras hemsida och titta själv. där finns prisuppgifter och du kan boka tid själv och allting.
    http://www.emmaultraljudsklinik.se/

Det står på hemsidan att man helst ska göra det innan v.34,  så du hinner nog. Jag är ju i v.31 och vi såg väldigt bra :D
    Jag boka in mitt i fredags tror jag det var och var som sagt där idag, så dem har gott om tider man kan välja på. Iaf i Malmö....
    BF 100809
  • elinnnnn

pregga: ja det kostar ju lite... men jag har hört om någon annan i göteborg som visst bara tar 500kr.... barnmorskegruppen eller nåt sånt hette den tror jag?

mandy: grattis till v.31 :D jag med , fast det vet du ju ;)

lillabambi: kräftan ja, det fick jag också heta förra året då jag brände mig rejält utomlands då vi var på stranden en halv dag. men det var molnigt så jag trodde det var lugnt hahaha, helt röd och bränd efteråt :S var försiktig

BF 100809
  • elinnnnn

pregga: det kommer blod från min näsa också, särskilt på morgnarna. igår när jag snöt mig kom det, ursäkta det är lite äcklig fast å andra sidan är det ju till dig jag skriver så varför oroa mig hehe, nä men då kom det iallafall en klump levrat blod. sen har jag börjat nysa också dagligen. men det är väl så slemhinnorna blir känsligare

BF 100809
  • elinnnnn

malten: förstår att du blev irriterad då om du håller på med vattengympa och simning. men tyvärr är det ju bara att "lyda" pga infektions risken :S ta det lugnt och hoppas som sagt det inte var något farligt.

BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10