Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-03-19 12:46:26 följande:
    Jaha nu tar jag snart helg :) Och jag kommer ha fullt upp och så på måndag kommer jag vara på tjänsteresa igen så vi hörs nog inte igen förren efter jag varit på RUL på tisdag morgon! Ha en supergosig helg alla och släpp loss myset! Kram till er alla!
    Lycka till gumman =)
  • Bubbis10
    0507 skrev 2010-03-19 13:13:21 följande:
    Hon ville inte visa könet låg ihopkurrad hihi gulligt =)
    hihi va sött =) mm det gjorde ju min buse likadant en gng på ett ul, läkaren frågade-vill du se vad det e?
    jag , jaaaa
    hahahaah, han sa då kikar vi, min bebis vänder sig om i sidoläge...å drar upp benet så man såg-NADA! läkaren sa, näe din bebis vill nte blotta sig! *asg*
    så jag hoppas få veta på mitt Rul på tors....hihi
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-03-19 16:07:19 följande:
    Har just funderat om det vore lite klokare istället för att tala med henne , tråkigt att  gnälla till sig sjukskrivning jag är annars aldrig sjukskriven.
    Du ska inte ens behöva gnälla dig till en sjukskrivning, prata med en läkare som tar dig på allvar.
  • Bubbis10

Idag fick jag en paket på posten å hämta....ihihihi fr gissa??
    Trumvirvel....tatatataatttaaaaaaa

CAROHL {#lang_emotions_heart} Tusen tack för presenten gumman, jag blev såå glad. jättesnygga,
    Puss på daj...

• Bubbis10

ÄCKELVARNING!!!!!!

NGN mer än jag som blivit extra känslig i magen vid vissa maträtter?
    idag käkade vi natchos med kycklingbitar å smält ost över, till hade vi guacemole, tzaziki å salsasås, medium stark.
    Fick rusa på toa å hade ONT, blev ju först livrädd.....tills sprutlackeringen var klar....
    Ngn mer som vart med om detta? detta var andra gng under min grav det hände...

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-19 20:48:52 följande:
    Ingen orsak hjärtat! Kul att du gillade dem. Du kanske förstår att jag såg ut som en smurf i dem med mina 145,5  Baggy är snyggt men inte på en tjej som är två äpplen hög...
    haha jag gillade dom såå mkt =) smurf, *asg* du e ju för rolig...
    jag blev mkt glad, tack så mkt {#lang_emotions_heart}

E fortfarande lite öm över magen pga mja du vet...hua......
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-19 20:56:45 följande:
    Vad har ni gått upp hittills? Jag har gått upp ca 6 kg (5,8). Jag som stog stilla på 44,5 och pang så vägde jag igår imorse 45,8 så 6 kg!! Jag är i vecka 18 tror jag, läkaren säger v 19 men vi får se på rul...
    har ju för sjuttsingen ingen våg hemma, ska kila över till madde å kolla snarast=) haha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-19 20:56:45 följande:
    Vad har ni gått upp hittills? Jag har gått upp ca 6 kg (5,8). Jag som stog stilla på 44,5 och pang så vägde jag igår imorse 45,8 så 6 kg!! Jag är i vecka 18 tror jag, läkaren säger v 19 men vi får se på rul...
    Efter mitt dassbesök så lär jag gått ner 1 kg minst! haha gu e helt öm där bak....*fniss*
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-19 20:59:32 följande:
    hahaha do it!
    haha messade henne om hon va hemma, hon skulle ev till killen...får se om hon ser mit sms å svarar...haha han som vann min snusk badräkt mailade innan å sa helt kort, jag har nu betalat.mvh-T
    antar att han känner sig bra bäng som typ bor granne med mig, hahahahhahah

av alla människor på tradera...asg en TYP granne
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10