Vi fortsätter, Bf aug 10
ja det där med FK är en djungel. Hoppas du får svar på dina frågor.
ja det där med FK är en djungel. Hoppas du får svar på dina frågor.
Grattis att det blev som du ville!
Vi kommer inte ta reda på könet. Kommer inte göra nån skillnad för oss ändå. För oss spelar det större roll vilken personlighet barnet har!
Fy farao vad irriterande. Nu kommer du va lagom taggad när du äntligen kommer fram!
Grattis Elinnnn!
Fast du sa ju just att du kommer göra skillnad. Nu fattar jag inte.
Pregga: Okej, jag menade inte att göra dig så upprörd.
Jag menar inte att du önskade dig det ena eller andra könet utan att du sa att du kommer göra skillnad på om det är en pojk eller flicka. En pojk kommer inte att ha rosa klänningar på sig. Inte meningen att du skulle ta illa vid dig och bli upprörd.
Hej hej :)
Ja visst är det konstigt. Händer hela tiden. Sist så var det när vi tyckte det var konstigt att inte sotaren kommit ännu. Skulle precis slå upp nummret till honom och då kommer han gående på tomten.
Alltså det här med kön verkar vara en väldigt laddad fråga för många. För mig är det inte så. Alla får göra som de vill. För mig är klänningar något som ligger i utklädningslådan. Jag kommer använda bekväma kläder till mitt barn. Tunikor, tights, bodys i mjuka material. När de blir större kan de välja själva. Men rosa klänningar finns det i att klä ut sig med, både för killar och tjejer.
Jag blir imponerad av att ni har sån koll på vad ni väger. Jag har ingen aning. Varken innan eller nu. Får väl se om de väger mig på MVC på måndag.