Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Vattenmelon är ju super för att få i sig vätska. Så de har börjat dyka upp i affären igen nu då. Gött. Jag ska köpa en med.

tetta skrev 2010-04-20 13:46:10 följande:
    Jag såg en stor vattenmelon när jag handlade och bara sa till mig själv. JAG vill ha! Behöver få i mig vätska när man är lakrits sugen hela tiden.. Skönt att ha ngra man kan ventilera med.
  • den kära leken

Lysmaksen: Jag får också sköta alla papper och ringa alla samtal. Alla, även beställa tandläkartid till mannen. Vi får inte så många räkningar och de vi får kommer elektroniskt. Nån gång får vi på papper och lägger jag dem i en låda när de är betalda. Andra "viktiga" papper ligger i en annan låda som rensas ibland när den börjar bli full. Vissa papper hamnar efetr rensning i pärmen.

• den kära leken

Sweetlilly: Hur går det? Är de färdiga nu?

• den kära leken

Det är inte alltid man förstår varför det måste vara så krångligt men då hoppas vi på måndag då!

SweetLilly skrev 2010-04-20 15:15:08 följande:
    Nuu så har kvinnan vart här.. hon ville veta mer exakt vad det är just jag har problem med, och vad det är jag  behöver hjälp med... Och eftersom jag inte har några särskilda behov förutom att jag måste ha badrum i huset så kan det bli lite knivigt sa hon. Ibland kan de trycka på att det borde finnas dusch som standard i huset, men det gör det ju inte och det är ju därför jag ber om hjälp..*suck* Menmen, hon skulle skriva detta fina intyg om mina behov så ska byggingengör och kommunkvinna nr2 komma på måndag och titta på vad de kan tänkas göra isf.. ja jösses, vilket ståhej..
  • den kära leken

Det är fint med långt hår! Jag har också ner till rumpan och trivs väldigt bra med det. Har klippt av det till öronen 2 ggr och gör inte om det mer nu. Har två rejäla tofsar hemma om man skulle behöva göra en peruk nån gång.

carohl skrev 2010-04-20 15:56:02 följande:
    Hej tjejer! Jag har varit borta nu ett tag, jag har inte orkat läsa bakåt så mycket. Såg att det hade gått bra för dig Sweetlilly med fk, vad roligt! Idag har min frissa varit här och gjort mig fin. Mitt hår är nu "bara" till under brösten. I januari hade jag till rumpan så tog jag av en bit då och nu åkte en bra bit till av så nu känns det kort men fräscht. Hoppas ni mår bra annars
  • den kära leken

Ja det blir en väldig skillnad. Men nu gör jag inte om det nåt mer. Tar bara topparna (10 cm) nån gång ibland. Mitt växer som ogräs. Jag har det för det mesta uppsatt dock. Björnar är ju supersöta :)

carohl skrev 2010-04-20 16:02:14 följande:
    Jo jag har ju inte kort nu men haha det känns kort men det blir så när man har långt. Men till öronen! Det var våghalsigt  Jag har också gjort det förut men det var mååååånga år sen. Kändes skönt att få det nyklippt nu då man är gravid, topparna blir lättare slitna dessutom plattar jag det då och då annars blir det lockigt och det är jobbigt för då kan jag inte borsta det (om jag inte vill se ut som en björn såklart haha)
  • den kära leken

God morgon!

Babybox.se Där kan du beställa tetta!

Malinski: Vad roligt att allt gick bra för din vän.

• den kära leken

Men gud vad spännande! Tänk om du får datum idag :) Vi har 10 veckor kavr innan vi får veta om det blir KS eller om vi får chans att försöka föda vaginalt. Känns som en evighet.

SweetLilly skrev 2010-04-21 08:17:34 följande:
    God morgon förresten Idag vaknas besök på spec.MVC i GBG, för att snacka kejsarsnittet.. har ingen aning om jag får datum eller ej idag, troligen inte men kanske!
  • den kära leken

Då har vi tid för UL så de kan se om moderkakan följt med upp när livmodern vuxit eller om den sitter kvar vid livmoderns öppning och då eventuellt för öppningen så att bäbisen inta kommer ut. Det är lite jobbigt att behöva vänta så länge på besked men vi förbereder oss för en vaginal förlossning åsså blir det KS så blir det så.

Hoppas det blir ett bra möte.

SweetLilly skrev 2010-04-21 08:30:05 följande:
    Ok, har det bestämts nåt datum för beslut då eller..? Ja jag vet inte alsl vad detta mötet ska ge, det visste inte min BM heller, jag kan få datum, men det kan också bara vara att de vill träffa mig för att ta ett beslut...
  • den kära leken

Nej det är aldrig roligt att vänta. Speciellt inte nu när man väntar på något så underbart! Jag är så förväntansfull! Kan knappt koncentrera mig på nåt annat.

SweetLilly skrev 2010-04-21 08:42:06 följande:
    aaah så var det ja! ja hoppas det blir som du vill ha det iaf! Men inte kul att vänta!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10