Vi fortsätter, Bf aug 10
Ingen idé att va hemma om man bara måste sitta still. Men så klart blir man ju inte sjukskriven om man kan va ute i trädgården och jobba. Haha. Hoppas du blir bättre snart!
Nu ska jag på möte! Hörs sen!
Ingen idé att va hemma om man bara måste sitta still. Men så klart blir man ju inte sjukskriven om man kan va ute i trädgården och jobba. Haha. Hoppas du blir bättre snart!
Nu ska jag på möte! Hörs sen!
Sydde mycket korsstygn innan men har helt slutat med det. Vad är Miranda naller?
Kommer tillbaka efter lunch nån gång. Tja så länge.
Okej, ja den känner jag allt igen ;)
Ahhhhh det känns som en evighet kvar. 119 dagar. Hur långsamt kan det gå?
Åhh vad mys med nytt UL. Jag vill med! Haha. Men det var ett bra möte då iaf?
Vad roligt att få se den lilla kotten. Hoppas du får som du vill.
Nu ska jag snart åka hem. Skönt. Här skiner solen. Hur är vädret i gbg?
Ja kyligt är det här också. Hoppas det blir fint till helgen iaf!
Skönt med ny säng. Våran är också lite som en hängmatta men vi har nya, ska bara orka byta och bära ut den gamla. Det blir väl nån gång nu snart.
Nä nu åker jag hem!
Vi hörs imorgon.
God morgon!
Nya vecka idag! 23+0=vecka 24!
Sofie och Laura: Grattis till ny vecka. Vad skönt det låter att "go back to basic" ett litet tag. Det är så nyttigt ibland och man får lite andra prioiteringar.
Lysmasken: Är det hemma du ska plocka skräp? Annars verkar det ju som varenda kommun har skräpplockardagar nu i veckan.
Carohl: Snö, snö som ligger kvar! Nä nu får det vara nog med detta. Vi hade ingen snö men rejält kallt. frös om nästippen när jag cyklade till bussen i morse.
Grattis till ny vecka! Visst ät torsdagar underbara :)