Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Mandy86 skrev 2010-08-10 11:52:25 följande:
    Men så brukar det väl kännas när det är nära förlossning? Så var det för min väninna. Dem sa att när hon kände tryck där bak så skulle hon föda och det gjorde hon strax efteråt..fast kanske kan det trycka på där iallafall Solig
    Sånt där känner jag minst en gång per dag men ofta 2-3 ggr per dag. Riktigt äckligt för ibland när det blir sån fullträff så kan man ju inte hålla gaserna inne heller FörvånadSkäms
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-08-10 12:02:48 följande:

Igår kväll hade jag ett tryck neråt som typ nr 2, å mådde illa men inget hände....frågade bm nu om detta med sömnen, jag kan inte sova...känner mig sjukt rastlös å orolig...gissa vad??? woooooooo

det kan vara ett TECKEN!!!! haha ye right.....

Grattis isåfall men då borde jag fött för fölera veckor sedan då jag sover tp alltid bara 2-3 timmar per natt osv Men i ditt all kan det vara på G
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-08-10 13:18:33 följande:
    Ngn mer som har invasion av typ banan flugor??
    har bara i köket, men det e massor? har ingen disk, frukt eller dyl....pratade just med bolaget, å det e visst fler som har detta problemet nu?! Asså jag ger det ett par dagar sen blir det anticimex!! men bara i köket å ngn i badrummet....
    Jupp men tänk på att dom lägger oftast ägg i rören tex avloppen i vasken så koka upp hett vatten o häll i så dör de asen. Det gör jag varje dag men har iaf en del kvar.
  • Nallepuhmamma

Var försiktig med Radar. Det är ju farligt...Viktigt att vädra osv...

• Nallepuhmamma
    Perssonlund skrev 2010-08-10 13:26:14 följande:
    Men denna luktar inte så mycket och man behöver bara spruta på dom så dör dom.... Klart jag är försiktg =)... Först lägger jag citon i köket så drar dom sig dit och sen sprutar jag och stänger dörren Demon

Hahaha bra knep....Kan man inte "blåsa/Gasa" ihjäl dom???

För då hade jag lätt nu med min mans hjälp kunnat gasa ihjäl dom hihi

• Nallepuhmamma
    Perssonlund skrev 2010-08-10 13:31:01 följande:
    Nää men värkarna kommer nog sen =) ...Ja det är ganska obehagligt om man inte varit med om det.
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 13:28:03 följande:

Hahaha bra knep....Kan man inte "blåsa/Gasa" ihjäl dom???

För då hade jag lätt nu med min mans hjälp kunnat gasa ihjäl dom hihi

Visst är det Skrattande ... Jo kanske,men risken är att dom trivs istället
    haha ja iaf de stora äckliga bajsflugorna som brukar sitta och gotta sig i bajshögarna Kräks
  • Nallepuhmamma
    Perssonlund skrev 2010-08-10 13:35:25 följande:
    Ja precis, fy vad dom är äckliga Kräks .... Men annars hade det varit värt ett försök, billigt och bra Skrattande
    haha fast med risk att man inte står ut i gasmolnen själv haha
  • Nallepuhmamma

Tjejer vet ni vilken vecka man brukar få planerat snitt? Alltså när innan bf?

• Nallepuhmamma

PREGGA:

Vad var det för tråd? Den är borttagen nu. Antar något hemskt

NÅ hur är det med dina värkar nu? testa att ta en alvedon eller varmt bad för att se om dom är äkta *Hoppas*

• Nallepuhmamma

Morn Morn på er!

Hoppas att det startat på allvar nu för er alla som är på övertid och för er andra nu som är vis målet

Själv är jag i v 37 idag *Jihoooooo*

Tyckte magen såg smalare ut framifrån idag vilket annars är BRED över magen då tösen legat som ni vet i tvärläge men kanske an vågar hoppas på nu att hon ligger rätt med tanke på att magen ser smalare ut framifrån?

Bara hoppas hon lagt sig med huvudet neråt isåfall och inte med rumpan neråt den busen

Jaha 2 dagar kvar tills otursdagen och då man skall till BM och på UL nu på fredag och kika på hur sessan behagar sig ligga.

Vad hade ni här inne valt att göra om era busungar legat fel i magen?

Hade ni gjort ett vändningsförsök elelr begärt planerat snitt direkt?

Jag är klyven och vet inte vad jag ska säja till BM isåfall.

Bricanylen man får vid vändningsförsök ger ju läskiga bivärkningar som hjärtklappning,illamående,darrningar

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10