Vi fortsätter, Bf aug 10
Elinnnn: välkommen hem till sverige! :) Sweetlilly: det är en underbar känsla att få ha sin vagn hemma som man vet ens bebis ska ligga i :) även om det är en lite märklig känsla som du säger.
Elinnnn: välkommen hem till sverige! :) Sweetlilly: det är en underbar känsla att få ha sin vagn hemma som man vet ens bebis ska ligga i :) även om det är en lite märklig känsla som du säger.
Sweetlilly: Vilken fin vagn ni har köpt!
God morgon tjejer! Sitter på bussen och är på väg till jobbet... Tur att man jobbar en kortis. Imorgon jobbar jag ett dygnspass, suck! Vad gott det luktar här. Det luktar kaffe över hela stan, jag bor ju i gävle (gevalia). Själv dricker jag aldrig kaffe, har kanske druckit 5 koppar i mitt liv. Jag gillar inte smaken men jag älskar lukten :). Hoppas ni får en fin dag. Kram

God morgon flickor! Igår var visade solen och rejält! Idag spöregnar det istället... Jag är på väg till jobbet nu, där ska jag vara tills imorgon men det ska nog gå bra då jag ska titta på en massa repriser av serier jag missat under veckan. Imorgon ska jag gå på ULTRALJUD hihi, jag, Michelle och svärmor ska iväg och titta på min prinsessa. Jag längtar nå extremt! På kvällen imorgon har jag och sambon föräldrarkurs, det ska också bli roligt! :) Kramen
Sofie Laura: ja UL igen hihi, jag bokade privat för ett tag sen. Jag vill se att hon växer som hon ska fast iof efter sista bm-besöket är jag ej orolig :). Men sen är det också för att jag lovat Michelle att hon ska få se sin lillasyster :)