• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Tjejer nu tycker jag att det går undan, jag har lagt ut bilder på min utveckling på min blogg, ni kan se själva om ni vill.

http://carropetit.blogg.se/

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    Pregga skrev 2010-05-06 11:39:13 följande:
    Oj, vilken mage :) hihi så fin ju....å din dotter e så ljuvlig..busungen, hahahage henne en bamsekram fr GRETA! hahahahahhaha
    Tack gumman!
    Haha det ska jag göra {#lang_emotions_smile}
  • carohl

Tetta: det ordnar nog sig och vilket lyx att få komma dit snart för att lyssna på din lill(e)? för visst väntade du en pojk?

Pregga: Kul att det gick bra hos bm!

Sweetlilly: Man myser lite extra när andra ler åt en då känns det som att de glädjs med en. {#lang_emotions_smile}

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-05-06 20:30:23 följande:
    måste fråga er, brukar nån mer än jag få ont på en sida av magen? Jag har som ett ställe ca 1dm från naveln och ut, som ofta ömmar och svider på nåt vis.. väldigt mystiskt. Iom min sjukdom är det svårt att veta vad som är vad, kan ju bara vara lite nerver i min mage som spökar.. men tänkte jag skulle fråga om ni också har så..
    Jag får som mensvärk på vänstra äggstock...

Sofie & Laura: Tack och grattis själv! {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-05-06 21:16:41 följande:
    ok, nej så känns det inte riktigt.. som det är nu gör det ont i hela sidan och bränner i huden.. men det är nog min roliga sjukdom som bråkar.Jag blir ju bortdomnad och stel i hela buken på kvällarna, helskumt är det.
    {#lang_emotions_frown} Hoppas det går över...

Aja nu ska vi kika på film! {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    carohl skrev 2010-05-06 21:19:48 följande:
     Hoppas det går över...Aja nu ska vi kika på film!
    Nä det blev ingen film ¨då vi redan hade sett den redan tydligen...
  • carohl
    tetta skrev 2010-05-07 10:16:38 följande:
    Visst är det lyx! Om jag väntar en pojke?? Jag vet inte har inte tagit reda på det och när jag gjorde RUL så vill de inte säga..De vägrar detta i Skövde..Nu sitter man här och knaprar dessa underbara järntabletterna och äter leverpastej. Till mat blir det blodpudding. Så nu boostar jag. På de andra hade jag ett blodvärde på 130-140 så detta är inte så skoj. Under de andra kanske jag åt max 10 st tabletter på bägge graviditeterna. Så när man får reda på att man har 116....Inte bra. För att vara jag. Det kanske förklarar varför man har varit extremt trött hela tiden.Pregga: Roligt att det gick hos bm!Ni som har så fina magar njut av dem. Min är liten men hög. Bebisen ligger mot ryggen så det syns inte att jag är gravid.
    När äter du dina järntabletter? Min bm sa åt mig att ta de i samband med läggningen då man inte skulle inta mjölk inom 2 två timmar före/efter tabletten. Ett tips kanske? Hon sa att inte inta de i samband med frukost att de inte skulle tas in när jag åt? (det trodde jag först)
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-05-07 00:53:45 följande:
    Tack pregga Tack carohl TACK ALLESAMMANS!Men fy vad illa jag mår detta är inte klokt vaknar upp och vill bara spy för i H!!!USCHAMEJJAN.Annars idiot sömnproblem har man
    Hej gumman!

Man ser inte dig här så ofta längre... {#lang_emotions_frown}
  • carohl
    Lysmasken skrev 2010-05-07 10:32:21 följande:
    Fy fan vad det blåser här. Vi tänkte grilla ikväll men jag undrar om det kommer att funka...Nu körs 2:a tvättmaskinen, har städat i köket nu är det badrummet som gäller.Har en enveten förkyldning som inte vill försvinna
    Åh vad gott med grillat!
    Vi ska till mina svärföräldrar ikväll och blir där hela helgen, får se vad vi får för gottagotta där, finns ingen bättre kock än svärmor kan jag säga. {#lang_emotions_smile}
    Skönt ska det bli att åka dit iaf då det finns inget annat ställe för mig att vila upp mig på som där...
  • carohl
    Lysmasken skrev 2010-05-07 10:38:26 följande:
    Som här då. Svärmor lagar så jäkla god mat så det är inte sant. Man försöker ju göra likadant men det blir aldrig som hon har gjort det. Hmm varför blir det så.Kul att få vila upp sig.
    Haha jag försöker inte ens... det är ingen idé {#lang_emotions_smile}
    Ja det är skönt om inte annat. Min dotter springer där som att jag inte existerar så som sagt där får jag vila upp mig! {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10