Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Catsa skrev 2010-07-15 22:14:41 följande:
    Gud vad mysigt. :)
    Måste försöka filma när vårat busfrö sätter igång :D
    carohl skrev 2010-07-15 22:19:32 följande:
    Gör det! Det kan ju absolut vara roligt att ha kvar sen... Glad Då kan man visa de små liven att titta vad du levde om i mammas mage Hjärta

Usch vilken molvärk jag har... peppar peppar hon måste vara inne minst tre veckor till om jag får säga mitt Glad
    Jag har världens gulligaste BM. Sist jag var där så hade dottern maginfluensa så sambon stannade hemma med henne, men jag fick spela in prinsens hjärtljud på mob. så att hela familjen kunde höra honom.... D e jätte mysigt! Har försökt film, men d blev inte så bra. Han har nog scenskräck hahahaha för han blev helt stilla medans kameran va igång
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-07-15 22:35:48 följande:
    Ok då är du 9 dagar längre gånget än mig Glad
    knyzzel skrev 2010-07-15 22:32:06 följande:
    Jag har världens gulligaste BM. Sist jag var där så hade dottern maginfluensa så sambon stannade hemma med henne, men jag fick spela in prinsens hjärtljud på mob. så att hela familjen kunde höra honom.... D e jätte mysigt! Har försökt film, men d blev inte så bra. Han har nog scenskräck hahahaha för han blev helt stilla medans kameran va igång
    Ja men min är helvild men då jag ska filma så går det inte men nu så hade jag tur haha

Knyzzel! Nu är det ju ingen tid kvar för dig, snart har du din bebbe här...
    Nä, jag vet tiden bara rinner iväg... om 1 vecka så e han faktiskt här.  Ja, jag hoppas ju att din lilla sessa stannar kvar där inne några dagar till i alla fall..... Men annars så e allt bra?
    Catsa skrev 2010-07-15 22:34:34 följande:
    Gud vad snällt :) Det är det finaste jag hört någonsin tror jag :)
    Om våran lill* är det minsta likt sin pappa så borde jag kunna få en rätt så bra film :D
    Jag å andra sidan är ingen linslus. ;P
    Jag d e jätte mysigt att kunna lyssna på honom när man vill å inte bara få sparkar, även om d e mysigt d me. Han har varit ganska stilla nu, men d e säkert bara för att där inte e någon plats kvar där inne nu hahahahaha Stackarn
  • knyzzel
    tetta skrev 2010-07-16 20:20:54 följande:
    nu har lagt upp bilder på vagnen och lite kläder som man köpt. Vaggan är tyvärr inte färdigbäddad men la in den ändå. Det fattas ett örngott men sen ska det vara klart!
    Jätte fina bilder. Har oxå köpt d nalle puh-påslakanen Tyckte att dem va jätte söta. Jag har inte lagt upp några nya nu på ett tag, men där e en hel del bilder ifall någon e nyfiken. D e bara att titta in.

Pregga jag hoppas att du kommer in igen... D va ett tag sedan nu ju å jag missade dej första rundan ju. Löjlig avstäning tycker jag.

Själv så ska man till landet en vända i morron å gosa lite med hästarna, på hem vägen så ska jag hämta upp svärmor. Hon ska stanna tills på söndagmiddag. Sen så har vi träffat ALLA nära å kärra innan Prinsen e här.
    Väskan e snart färdig packad.... Bar lite små saker som taolettartiklar å journalen som ska ner.

Satt å syde lakan till vagnen igårkväll. Så nu ska jag bara kläom ett spjälskydd, men har inte hittat nått tyg som jag vill ha. Får väl rota lite i linneskåpet hos mamma i morron eller gå ner på Jysk å kolla vad dem har.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-17 00:51:17 följande:
    Tjejer....

jag var iväg på ett ärende innan å det gick mindre bra, så jag skriver å svarar er imom ist å svarar på alla inlägg..sorry...

Om DU läser vad jag skriver nu IGEN, så ska du vara helt säker på att jag var medveten om det fr början!!!

Natti natt flickor, å tack för allt....puss
    Men ÅHHHHHHHHHH Jag har ju saknat dej
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-17 01:00:41 följande:
    har inboxat dig....asså jag mår inget vidare gumman...jag försökte ghöra det enda rätt, men hur lätt e det när man inte ens möts halvvägs....?
    Sen på hemvägen kommer det på 2 beväpnade män med pistol, tror du jag blev stressad å fick sd, fy fasiken asså..ringde 112 direkt.
    Jag förstår dej. Måste verkligen var skit jobbigt. Jag gissade nästan att han skulle fortsätta behandla dej som skit ett tag till. Han e så desperat å svartsjuk så han kan inte glädjas åt att bli far ens. D e tråkigt för både hans å Dominics skull att han e sådan barnrumpa.........
  • knyzzel

Har en vän som sitter i TYP din sitts nu. Hon å hennes X har varit separerade ett tag nu å d har fungrat bra med delad vårdnad. Dem har kommit överrens även trots att hon skaffat ny, men nu för 2 veckor sedan så träffade han en ny å allt bara sket sig totalt. Min vän fick inte ringa å säga godnatt till tösen som e 2 år gammal. Han sover över hos kompisar med henne å hos den ny trots att dem bara har träffats i snart 2veckors tid å innan dess så har dem inte känt varandra alls. Tycker att d e lite sjukt. Han bor annars hos sin mor, men planerar nu att flytta till den här nya kärleken som förövrigt trackar min vän på FB å via sms... Helt sjukt. Säger saker som att han älskar bara henne å har aldrig älskat min vän - Trots att dem har en dotter ihopa?!

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-17 01:12:08 följande:
    Nu kommer han läsa detta på tråden gumman, å jag vill inte ha mer skit fr hans håll nu så vi hoppar över helt å prata om han mer så e du snäll.....

det som är tråkigt är att han inte kunde åsidosätta sitt agg emot mig för att göra det bästa av situationen. visst känner man sig ledsen nu, men det går över. Imon e jag mitt lyckliga jag igen, för jag har allt i världen att glädja mig åt :)
    Ja, nu pratar vi BEBIS - D som tråden e till för. Har haft jätte tråkigt utan dej på kvällen här innne
  • knyzzel

Jag väntar på dej här gumman.... Gröt hahahaha. Själv så pimplar jag Cola. prinsen busra runder för fullt. Han passar väl på nu innan han kommer. Fattar inte att d bara e 5 dagar kvar nu.... Var tog tiden vägen. Tänk att d gick så snabbat trots att man bara väntade å väntade.

Har sagt till dottern att vi ska "hämta lillebror" i veckan hos doktorn. Oj vad glad hon blev!
    Hennes kommentar: - Ja! Nu igen mamma!
    Jag har fattat att "nu igen" betyder "nu direkt", men d låter ju som jag skiter ut ungar till höger å vänster hahahaha

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-17 01:38:51 följande:

Tusen tack för presenten gumman....gråter ju här nu ju...skit asså...

men tack så mkt, va gullig du är...jaaa Skål för våra prinsar, det bästa :)
    som jag älskar min son redan :)

Naw... Inte ska du gråta... Tänk om du får slut på tårar tills förlossningen.... Vad ska du göra då?! hahahaha
    Ja, jag kan knappt fatta att man får ett till barn som e lika perfekt som d man redan har. För Hon e perfekt!
    Tänker mycket på hur han kommer att se ut. Dottern e ju lik mig vissa gånger å sambon vissa. D går även i perioder d med likheten. Undrar om han kommer att vara lik dottern. Han blir kanske en kopia av mig eller sambon eller ingen av oss hahahaha
  • knyzzel

Hahahahahahaha Hur mycket gröt ska du ÄTA?!Tomte

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10