tetta skrev 2010-07-16 20:20:54 följande:
nu har lagt upp bilder på vagnen och lite kläder som man köpt. Vaggan är tyvärr inte färdigbäddad men la in den ändå. Det fattas ett örngott men sen ska det vara klart!
Jätte fina bilder. Har oxå köpt d nalle puh-påslakanen Tyckte att dem va jätte söta. Jag har inte lagt upp några nya nu på ett tag, men där e en hel del bilder ifall någon e nyfiken. D e bara att titta in.
Pregga jag hoppas att du kommer in igen... D va ett tag sedan nu ju å jag missade dej första rundan ju. Löjlig avstäning tycker jag.
Själv så ska man till landet en vända i morron å gosa lite med hästarna, på hem vägen så ska jag hämta upp svärmor. Hon ska stanna tills på söndagmiddag. Sen så har vi träffat ALLA nära å kärra innan Prinsen e här.
Väskan e snart färdig packad.... Bar lite små saker som taolettartiklar å journalen som ska ner.
Satt å syde lakan till vagnen igårkväll. Så nu ska jag bara kläom ett spjälskydd, men har inte hittat nått tyg som jag vill ha. Får väl rota lite i linneskåpet hos mamma i morron eller gå ner på Jysk å kolla vad dem har.