Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-03-17 08:14:52 följande:
    nej vi vill heller inte veta, så man ska ju vara garderad med flera namn
    Jo menar det... :)
    Har ni några förslag då?
  • lillabambi
    SweetLilly skrev 2010-03-17 08:28:19 följande:
    Nja, de namn vi kommit på ligger på topplistan och så vill vi inte ha det.. iaf inte de allra vanligaste.Min man funderade på Alex, men det ligger högt nu så vi skippade det, samma som att jag fick tanken på Edith, men det ligger också i topp..
    Okej i see...Typiskt!
    Dom två namnen vi kommit fram till tror jag inte finns på topplistan :) iofs inte kollat heller men tror inte de
  • lillabambi
    SweetLilly skrev 2010-03-17 08:48:36 följande:
    Nej det var faktiskt en hel del namn som vi funderade på som vi trodde var lite ovanliga iaf, men de fanns där..hopplöst.Vill ju ha ett fint men lite udda namn, men som endå inte sticker ut så mycket..men den kombinationen verkar svår

Förstår det. Finns ju inte några att välja mellan men en hel hög :p
    Men var hittar man den där topplistan, skulle ju vara skoj o kika om vi valt unika namn eller om det är mer vanligt än man tror :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-17 17:42:28 följande:
    haha ja mitt e om 1 vecka å det känns så länge tills dess....haha ändå har jag sett lillen flera gng...men ett Rul e annorlunda....
    Haha vad e de för fusk :P
    Skämt o sido, tycker veckorna har gått fort fram tills nu, nu så går de jätte sakta bara för att man väntar!:( Blajj
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-17 17:55:54 följande:
    haha jo men det e ju som när man va liten å väntade på Tomten...timmarna bara sniglade iväg asså...lite som nu typ! hahaha jaa så blev det ingen myskväll med lillan framför vårat favvoprogram...hon störde mig när jag skrev å jag bad snällt å vara tyst tills jag va klar, detta sa jag kanske 5te gng....å då smäller hon igen dörren så hela huset skakar bakom mig...jag e rasande hon kan TVÄRglömma detta ikv nu!!! grr
    Hmmm ungar e inte alltid roliga :)
    Har en son här hemma som går igenom en riktig trots period. Tror att han ska få sin vilja fram och att alla ska lyssna på han. Ju mer man skriker desto mer lyssnar folk tror han. Men ska nog få ordning på han tillslut :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-17 18:03:29 följande:
    haha ok, hur gammal e han?men min dotter e 11 år å vissa dagar så KRÄVER hon 110% uppmärksamhet!! jag tappar mkt lätt koncentrationen om ngn stör mig när jag skriver...å jag bad henne vänta flera gng...till slut så höjde jag rösten, å ungen smäller igen dörren så det small rejält!!! å nu ska hon lägga sig tidigt å glömma både godis å annat mys som va planerat!!!
    Ja det gäller ju faktiskt att stampa ner foten o visa vart gränsen går. Duktig du är :)
    Min son är 3,5 år så är väl mycket han sliter med känslomässigt med
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-17 18:45:42 följande:
    haha ok, ja då vet du lite vad jag pratar om....men du....ett så högt ljud å att jag hoppade en halvmeter då jag inte var beredd , kan det påverka barnet?
    nej det kan det inte göra...  Var inte orolig! Bäsen ligger i tryggt förvar i magen
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-17 19:21:11 följande:
    jo jag tänkte mer på rädslan som kom så fort....asså du vet samma sak som om ngn smyger upp bakom dig...å BÖ, typ så....
    Jo jag förstår men det är ingen fara :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10