Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

God morgon brudar:)
    Har värdens nästäppa efter flera år av användning av otrivin menthol och kom underfund med att det inte hjälpte ett dugg, blivit immun så slutade med den i onsdags och nu är jag galet täppt... Undra hur man ska göra?!

Idag så åker mitt lilla charmtroll till mormor och morfar och blir där över helgen...Så blir en barnfri helg för mej och Älsklingen. Har vi nog aldrig haft så känns konstigt :)
  • lillabambi
    den kära leken skrev 2010-03-19 08:30:26 följande:
    God morgon!Det är nog bara att stå ut tills det gått över. Men det kommer bli bättre. Väldigt bra att du slutat!
    ja det är nog tyvärr de :) ja lite stolt är jag faktiskt :)
  • lillabambi

hej brudar!
    har inte varit inne på hela helgen, haft en barnfri helg då sonen varit hos mormor och morfar. jag och sambon har bara tagit de lugnt och brytt oss okm varandra :) en välbehövlig och skön helg :)
    hur är det med er?

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-03-21 13:56:37 följande:
    åh skönt :) det är lätt att glömma bort, eller "bortprioritera" sånt men det är ju ack så viktigt som allt annat, att ta hand om varandra alltså som älsklingar :)här är det bara bra, ska vara på mvc om en timme :)
    Oj mvc på en söndag?

Ja det är ju super viktigt faktiskt :)
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-03-22 09:49:37 följande:
    Heeeej! Jag är hemma nu... och vet ni vad?  Jag ska få en flicka!!!  Wow jag är så lycklig nu när vi har sett våran bebis!!!
    Jätte grattis till er :){#lang_emotions_flower}

Har alla ska alla ta reda på vad det är för kön??
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-22 10:13:46 följande:
    jaså??haha men asså jag står inte ut å inte veta längre :) med mitt första så tog jag inte reda på det, men nu vill jag veta, å min dotter med. blir lättare för henn eå förstå med, å idendifiera sig med sitt syskon...
    Jag förstår er som vill göra det:) Jag ser det som en liten del av hela graviditeten och inte veta.. :P

Okej här får man inte ta med sina barn på ultraljud, vad skönt att du får det :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-22 10:31:00 följande:
    asså man får inte det egenteligen men hon e 11 år å mkt lugn, min väninna tog med sin 6åriga dotter på sitt rul, å samma ställe.
    Aha okej här har dom tagit bort de, för ifall att något skulle vara galet så kan de bli lite kaos för barnet...
    Hade vi me fått hade jag tagit med min son... Han är så införstådd i vad som händer :)

Snart är de torsdag gumman{#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10