• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Den här blev klar igår! Skrattande
    Ovanför nallen ska lillans namn stå och under ska datum, vikt och längd stå.

Jag har ska göra några fler och till slut ska det bli ett babytäcke Hjärta
    ~☆*★~Våran lilla prinsessa väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Pregga: Tack gumman, jag är jättenöjd Skrattande

• carohl

Nu ska jag in i duschen!

Kram på er tjejer! Hej hej {#emotions_dlg.flower}

• carohl
    sofie och laura skrev 2010-07-02 07:21:41 följande:
    Grattis till tio tusen inlägget hahahahhahah
    Haha tack! Skrattande

God morgon tjejer!

Detta är irriterande så in i bomben... Jag kommer verkligen inte in på mitt konto på familjeliv utan jag får begära nytt lösen 1-2 ggr innan jag har chansen att komma in. Min inloggningsknapp lyser grön dock precis som att jag är inne. Aja jag är inne nu iaf! Skrattande
    Idag är jag ledig och solen skiner! Jag ska sätta mig ute lite senare för att brodera till lillans täcke
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-07-02 09:26:39 följande:
    Själv så tog man sov morron till 7:45 när dottern väkte en... hmmm blev sent här inne igårkväll/natt med Pregga hahahahaha Ska tydligen bli 30c varmt i dag, men än har d ju inte hänt... Tänkte ju gå å bada me dottern, me d får kanke vänta till i eftermiddag?!
    Min dotter väckte mig kl 4.50 för att hon hade feber och hjärtklappning. Stackars liten, men hon är pigg ändå. Här är det typ 30 grader Solig
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-07-02 10:33:10 följande:
    Årets höjd punkt (förutom lillebror då förstås). Vi har "nog bestämt oss för namn nu. Håll i dej!

Devin Lennox (pappas efternamn)
    Vilket häftigt namn! Jag gillar det... Flört
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-07-02 10:39:10 följande:
    Ja, grattis! Vad mysigt. Du får lägga upp en bild på det sen...Solig
    Jag la upp bild igår på en som är klar, den blev det superfint Glad
  • carohl

NU ska jag ta tag i dagen!

Ha det bra tjejer!
    Kram

• carohl

Hej tjejer!

Nu har jag varit borta härifrån i några dagar. Jag har jobbat, varit på fest Skrattande och gjort en massa annat. Men vet ni vad??!! Nu är jag lediiiiiiiiiiiig och jag är så glad över det!! Min semester börjar idag sen tar HP över för att sen ta föräldrardagar. Nu är det bara att vänta in lillan, skönt skönt.

Hoppas allt är bra med er och aatt ni har det bra i värmen. Solig

• carohl

Hej flickor!

Hur går det med era magar?
    Min syster var här igår och sa till mig: tänk att nästa månad har ni en bebis! Jag skrattade och sa: näää det är ju 1 ½ månad kvar och då sa hon jo men det är ju nästa månad! Snacka om att man blev stressad nu! Vi har ju allt klart men seriöst det är ju ingen tid kvar. Jag har tänkt att vi ska till Skarasommar land första helgen i augusti på semester och jag ska till Hälsingland en eller två svängar och helst hinna en till resa men när hon sa så så blev tiden väldigt liten...

Nu har jag ju semester och det är underbart men jisses vad trött jag har varit idag. Jag sov mitt på dagen och det brukar inte jag göra här hemma.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10