Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-03-22 22:19:59 följande:
    Har inte läst igenom allt jag missat underdagen men va tusan har hänt me xet? strular han?
    Mja vi pratade i tel å han kallade mig slampa pga mina foton i galleriet, han menar att jag bjuder ut mig själv å ska ragga pga de korten. å att jag e dum i huvudet, å ser ut som en fotboll i ansiktet nu å e fet....typ....
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:20:38 följande:
    Men du gumman d va nog inte dina tårar som kom, d var bebisen som var helt förtvivlad över in ena halva genuppsättning (sin pappa) att d blev lite för mycket av allt fostervatten å tårar i magen att d var tvunget att komma ut på nått sätt annars hade hon/han kanske drunknat.
    hahahaha kan ligga ngt i det. men eftersom bebbe kommer leva med mig så ska jag se till att den får en frisk människosyn. jag har ju världens goaste dotter, som bevis för att jag lyckats iallafall med det :)

va hemsk om bebbe skulle gråta...huaa...
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-03-22 22:23:36 följande:
    Först gjorde det bara ont i underlivet typ, speciellt när jag stått och gått mkt men nu buktar det ut skitmycket nere i ljumsken (det försvinner när man lägger sig på rygg, men så fort man reser sig igen så är bulan där)..god natt,kram Ja, det finns ju det..familjeliv t ex
    oj, men jisses...jag har ju ont i underlivet, eller ja det ömmar emellanåt....men inget som buktar ut så..sen får jag ilningar typ i muttan å ena sidan emellanåt....ajaj typ...natti natt, kram
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-22 22:27:18 följande:
    Meh  men gumman det vet du inte stämmer. Han är bara avis. Skit i vad han säger vi finns här och stöttar    *styrke kramar*
    näe jag vet....han e ju störd...tusen tack gumman, jag vet att ni finns här å det betyder sjukt mkt. vet inte hur jag hade klarat mig helt ärligt genom denna graviditet utan er....{#lang_emotions_heart}
    kramar tillbax...{#lang_emotions_flower}
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:28:38 följande:
    Japp å tur e väl d, i alla fall för mig som är så över social, men lat
    haha då e vi 2 nu, ser det som en tribut att bara gå över gatan å bort till kiosken...hahahaha
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-22 22:24:44 följande:
    idag kände jag som ett "poff" igen i magen. Kan det vara bebisen som sparkar eller gör en kullerbytta eller nåt? Det känns typ som en bubbla spräcks 
    haha som jag kände igår kväll...va som om hela magen flyttade sig, tror min med gjorde ngn kullerbytta....säkert då va det en spark, åå va mys å känna sin lille....
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-22 22:31:59 följande:
    Vi finns för varandra allihopa:) ska faktiskt o slänga mitt huvud på kudden :)
    åå det e så skönt att kunna lufta sig med er här inne, då man inte alltid kan ta det med sina vänner....dom e inte riktigt så insatta, typ ingen i mitt umgänge här hemma av alla 10-15 tjejer som umgås e gravid...bara jag :) men ni vet ju hur man känner å upplever saker, å det känns så skönt, kan bolla tankar å ideer runt allt.
    sov så gott, natti natt....kram
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:35:23 följande:
    Ja, vist vill man bara ligga på soffan å äta sig fet på chips å dippa  med lapp-toppen på magen, men så vaknar man upp till verkligheten hahahahaha
    verklighet??? va?? det e så mitt liv ser ut nu *asg* typ.....visst jag lagar mat å städar undan men sen så......hahahahahah
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-22 22:37:35 följande:
    Ja okej jo jag hoppas det var den lille :) Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt allihopa!
    natti natt gumman....sleep tight....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:41:18 följande:
    D e bara för att du inte har någon "riktig karl" som gör dom bitarna - städar å lagar mat. D kan du ju hälsa ditt pucko till X. D som hindrar mig e 2åringen å hennes duplo hahahaha
    hahahaha guu va kul du e asså....{#lang_emotions_smile} störtskön {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:46:44 följande:
    Maken sköter sig. han t in ats hahaha. måste bara berätta nått hel kul. Dottern sa här om dagen när vi skulle åka på en lite söndags utflyckt: Mamma me? ja svarade jag Vovvarna me? Ja svarde jag igen, sen frågade hon inte om pappa, så jag frågade om hon inte skulle ha honom me, men fick svaret. Nä, pappa stanna köket.
    hahahahah dööör av skratt, vilken busunge...hade ju dött av skratt asså.....
    hur gammal e hon? asså så smart unge ju {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10