den kära leken skrev 2010-03-23 13:12:46 följande:
Tur att det snart är torsdag!
jo jag vet...asså jag hörde den ju i fre, å jag har sett den flera gng..men manvill ju känna med..helst varje dag, haha jag tror det va liten jag kände i förigår..men då det kommer med större mellanrum nu så vet man ju inte riktigt....
GRRRR VARNING till er som bor i göteborg!!
det går runt killar på dörrarna å påstår att dom är fr DITT befintliga elbolag, dom ber å få se på di faktura för att kunna ge rabatt. jag brukar inte gå på sånt men han lät mkt äkta å övertygande, sen när jag frågade om det va oligatoriskt så sa han ja, detta gäller alla. Jag skrev på men fick onda aningar å ringer upp mitt bolad, din el som sa att detta var ett bolag som endast vill ta över deras kunder med ett snarlikt namn-min el. Jag ringde upp dom såklart å hotade med en polisanmälan å konsument göteborg. Tydligen så har många ringt in om samma sak, å anmälningar rasar in!
SÅÅ MIN EL e ett bluff å båg bolag. Kommer dom på din dörr-lyssna inte, utan säj att du e nöjd som det e, å stäng dörren. jag ska nte öppna alls för ngn främmande mer. Blev lite ställd när han frågade om hunden e hemma....jag har en varningstext på dörren fr det att jag hade min sydafrikanska pitbull. bara där tänkte jag, vadå-ska han komma in å råna mig....suck, man ska lita på sin magkänsla. Önskar hunden hade vart hemma.