Vi fortsätter, Bf aug 10
Glad midsommar tjejer!! 
Glad midsommar tjejer!! 

God morgon tjejer!
Hoppas ni har haft en skön/rolig midsommarafton, själv så var jag så trött efter att ha jobbat natt så tyvärr var jag mest bara otrevlig...
Jag var så trött att när jag gick och kissade på kvällen så somnade jag på toan och sen vaknade jag som ett åskmoln och blev arg på min sambo för att han sa god natt två ggr, jag tyckte att han "tjatade" då... hahaha
Jag har några funderingar...
* Madrass till baby sängen har ni köpt eller vad har ni tänkt att köpa för madrass? Man vill ju självklart ha det bästa för sin bebis men vad är det bästa?
* Babytäcke såg jag att de rekommenderar de på Ikea från 12 månader men jag vet att jag hade det åt Michelle från början och det blev inge fel på henne för det? Man ser ju självklart om det blir för varmt men man sover ju själv med täcke så...
* "Trosor" ska ni köpa såna? Vet att jag hade till Michelle men vet inte om jag hade det från början.
Aja det skulle vara skönt att höra hur ni tänker. Jag vill snart köpa madrassen och täcket så är vi klara med ALLT sen och ddet kommer att bli riktigt skönt, faktiskt 
Hello brudar!
Hur är det?
Tack gulliga Sofie Laura och Pregga för tipsen och råden.
Trosorna minns jag också lite vagt att jag började använda senare men jag använder bara bodysar i början nästan, det är ju så mera praktiskt. Men jag får köpa några par trosor då jag köpt lite tröjor också.
Min kärlek börjar känna sig lite stressad över att vi inte har madrass och täcke än så vi ska köpa det snart då 
Jag har haft en riktig mysdag måste jag säga! Vill ni se vad jag har haft för mig kan ni kika i min blogg http://carropetit.blogg.se jaja nu ska vi väl fortsätta att mysa snart, vi ska kika på en film och jag ska göra mig lite saft.
Hej tjejer!
Jag har inte läst bakåt, jag hinner inte heller nu
jag sitter barnvakt åt min systerdotter som är 2 år och full av energi!
Igår cyklade jag säkert 6 km och det gick bra! Vad skönt det var 
Pregga gumman: jag tror inte och hoppas inte att ditt vatten har gått. Men du har mitt nummer så vill du snacka får du slå en pling. Nu ska vi titta på gummibjörn...
God morgon tjejer! Hur mår ni idag? Haha måste ju berätta... Om inte jag minns fel så kostade våran hensviksäng 895 för två månader sen ungäfer. Igår var vi på ikea för att köpa madrass och täcke (nu är vi klara med alla saker :)) hur som helst så är det 'cirkusvecka' där så sängen kostar endast 295 kr. 600 kr billigare vilket jäkla hån! Haha aja så kan det vara ibland... Sweetlilly: mysigt med tul! Nu måste jag jobba! Suck...