• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nu ni tjejer ska jag logga ut... Vi har besök och som ni märker har jag inte varit så social, haha. Jag har suttit här med er hela tiden, det har faktiskt varit roligare. Min sambo och hans vän kollar på fotboll.

Kramen så länge!

(¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
  • carohl

Hello brudar en snabbis igen! Glad

Såg att någon nämnde svullna fötter. Jag har ju varit skonad från det hahahahaha men inte längre. Mina små nätta fötter ser ut som nå annat än fötter och mina vader äh dra åt helskotta vad fula och tjocka de är! Det är väl bara att vänja sig antar jag då man har ändå några veckor kvar att gå. Jag ska vara glad att de inte gör ont... inte än iaf.

• carohl
    Pregga skrev 2010-07-10 23:44:18 följande:
    Jo men hon skulle väl in va??

Nu hickar prinsen här igen, hihi asså såg du dumhuvvet i den andra tråden?
    carohl skrev 2010-07-10 23:41:58 följande:
    Hello brudar en snabbis igen! Glad

Såg att någon nämnde svullna fötter. Jag har ju varit skonad från det hahahahaha men inte längre. Mina små nätta fötter ser ut som nå annat än fötter och mina vader äh dra åt helskotta vad fula och tjocka de är! Det är väl bara att vänja sig antar jag då man har ändå några veckor kvar att gå. Jag ska vara glad att de inte gör ont... inte än iaf.
    hahaha välkommen till klubben, *asg* mitt började ju i samma vecka som dig :)
    Min lille hickar nu å när jag bad natta känna så sa hon....njäe jag vill inte, det känns lite obehagligt...hahaha lilla snuttan då..
    Haha stackars lilla vän då...
    Vi ska titta klart på filmen som vi somnade till igår.
    Imorgon är det bara att ta nya tag, vi ska nämnligen ut till stranden igen, haha det är helt wild and crazy för att vara jag nu...
  • carohl

Skittråkigt förresten. Jag brukar ju kunna kolla tråden från mobilen men sen när de har gjort om FL fungerar det inte längre... Trist tycker jag.

Hur som helst så god natt tjejer! Jag orkar nnog inte med filmen ändå haha.

Kramen!

• carohl
    Pregga skrev 2010-07-11 00:15:58 följande:
    Nu en jättepinsam fråga men jag blev helt paff...då jag inte rakat mig på länge så har jag ju inte heller använt ngn spegel nertill, iallafall...jag tog mig en titt nu för att se eländet typ, haha å jag e ju jättesvullen över muttan samt blygbenet?
    Typ bullf***a ? muttan e ju helt svullen, detta kommer jag inte ihåg fr lillan...
    Gumman jag tror att alla blir lite "bullig" där nere i slutet av graviditeten. Jag har blivit det nu och jag minns det i slutet med Michelle också. Trycket blir väl så, men man blir som vanligt sen igen.

Just det! Vi tittade på Iron man 2 men jag somnade så fort filmen startade hahahahaha....
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-11 08:53:21 följande:
    Hej!

Då det var fullt hos förlossningen åkte vi aldrig dit utan fick nöja oss med akuten pga mina smärtor jag haft (Starka sd som kommit och gått) men ja dom kollade bara de vanliga blodtrycket och sa det är vanligt i slutet av graviditeten.
    Men skall återkomma till FL OM det blir värre vilket det inte blivit alls tack o lov.
    Sen var det ju pga min smärta att jag itne kan gå äns ibland utan bara gallskriker av smärta i rygg,ben osv.
    Så jag får se glad ut och gå på alvedon typ som inte hjälper ett skit.

Jag vill bara att tiden skall gå fort nu.
    Att avra gravid är ett helvette för mig.
    Och igår i den extrema värmen var det onaturligt äckligt varmt och kändes som man skulle stryka med av värmen

Önskar bara min förlossning vill börja tidigare iaf 2 v tidigare för jag lär verkligen gå under totalt.
    Psyket lär inte vara på top iaf.

Finns ju saker som KAN i vissa undantag tydligen hjälpa men jag har då inga förväntningar av det tex:

Hallonbladste: Dricker jag dock ej i startningssyfte utan för att stärka livmodern och för att blöda mindre.

Sex: Morgon,Middag,Kväll och vem skulle orka det med en stor kula på magen? Och mannen har redan sagt han totalvägrar.

Springa i trappor, äta annanas, m.m. Men va sjutton det lär inte hjälpa iaf och någon hinnsvepning lär man ju inte få av klimakteriekossorna på BM motagningen som sitter med sura miner långt ner till knäna.
    Herregud gumman, det där ju inte alls trevligt! Du får kanske försöka ta bad för att lugna din kropp, det kan ju vara avslppnande. Skönt att det inte blivit värre iaf.
    Nä det är ju så de små liven kommer när de vill, bara de vet när de tänker komma.
    Hoppas du blir bättre om inte annat inte får så ont längre.
  • carohl

Jag har världens hosta, är hes. Jag brukar inte vara så men men hellre nu än sen när lillan kommer.
    Ska äta frukost nu för sen ska vi till stranden igen. Idag skiner solen! Jag lär väl doppa mig idag igen. Men fy idag är det ju finare väder så det innebär nog mera folk på stranden Rynkar på näsan

• carohl

Jag har messat och berättat för Pregga och jag har berättat på facebook men jag ska även berätta för er här på tråden. Jag och min sambo var på stranden tidigare idag. Det kom en höggravid kvinna i 35-årsålder med sin man och satte sig snett mittemot oss. Vad gör hon? Jo hon tar fram en Norrlandsguld och bara halsar! En 3,5:a. Alltså jag blev så jä**a chockad och förbannad att jag fann inte ord. Jag sa högt åt min sambo: Kolla fasiken hur fan kan man dricka när man är höggravid? Hon dricker ju en ÖL!
    Det sjuka att hon måste ha hört mig men hon struntade i det, hon tog fram mera sen. Hennes man drack endast fanta... Så sjukt!

• carohl
    Pregga skrev 2010-07-11 19:11:50 följande:
    ja asså som sagt, jag hade haft svårt för å hålla mig å trycka ner ölburken i halsen på henne!!!
    å sen hennes sk man åxå som inte säjer ngt-toffel!
    kan man inte avstå att skda sitt ofödda barn så kanske man ska avstå från att skaffa, asså sånt gör mig förbannad!!!!
    Fan va trist det var här... som du skrev tidigare HELT DÖTT!
    Jag ringer nu istället...
  • carohl

God morgon tjejer!

Välkommen Catsa in i tråden!
    Hoppas ni alla har sovit gott. Jag mår inte bra alltså. Jag är inte den som klagar men nu har jag ringt till HC och hoppas att min läkare inte är på semester så att jag kan få träffa honom. Min hosta är inte att leka med. Stackars lillan mår nog inte bra av den, hon blir sjövild. Visst är det roligt med en vild bebis då man får bekräftelse men inte när magen "krampar" var och varann minut av allt hostandet. Jag hostar upp massa snusk.

Idag har jag tid hos min BM kl 11, det ska bli roligt men jag har ingen aning om vad vi ska säga. Hon har ju inte velat kännt på hur lillan ligger vilket jag fick veta på förlossningen sist (neråt tack och lov) och hjärtat det lyssnade vi på i fredags så vad ska vi göra? Väga mig? Visst det kan vi gö... Jag är lite irriterad över att hon inte velat kännt hur lillan legat och det tyckte de på förlossningen också var konstigt.

Jaja nu har gnällt av mig lite...
    Ingen verkar vara här så hej så länge!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10