Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hur kunde denna tråd hamna i dessa tråkigheter igen????

Måste själv säga att jag inte tar någons sida,men att jag oxå va på väg att lämna tråden innan v.12 pga av att jag blev orolig över att "alla" andra va sååå oroliga över att det ena än det andra skulle hända..Jag va nästan den enda från starten som inte gjorde något VUL,å efter att ha hört varför alla valde göra en hel del VUL över allt som kunde hända m.m. så trodde jag knappt när jag kom till BM första gången att jag va gravid (p.g.a.  att jag inte sett den lilla parveln på något VUL) Och JOOOO jag lovar att jag vet hur det är att förlora barn/syskon (både i magen och PSD) så det handlar ABSOLUT inte om att jag är okänslig..

Det är väl KLART att vi alla verkligen vill att allt ska gå vägen med alla prinsar å prinsessor!!!! Men man har ju ändå rätt att få va orolig över att förlora sitt barn oavsett om det är i v 9 eller i v. 30..Oron kommer ju inte va över för att barnet är fött..

Men detta är enbart mina tankar å åsikter! Hoppas ingen lämnar tråden, gillar denna tråden!!!!!! 

Ella 070911
  • Malinski79

elinnnnn: Nu har jag oxå beställt en Bola..Hade det till dottern så det är KLART denna prinsessa oxå ska få en

Ella 070911
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-06-20 10:33:09 följande:
    Tjejer

kom på en sak som jag vill göra, nu e vi uppe i många tusen inlägg...å jag fick en ide som står för mig. När ngn skriver inlägget 10.000 så ska jag skicka en liten gåva till den pers bebis :) om den vill ge ut sin adress så jag kan skicka såklart , hihi
    det fattas ca 600 inlägg, men det fixar vi snart :)
    Låter som en rolig idé tycker jag

Pregga: Måste få fråga varför du väljer att köpa flytande alvedon,bara nyfiekn eftersom jag själv tycker det är mycket smidigare med suppar (de hjälper ju mycket snabbare + att man vet exkt hur mycket som tagits eftersom de inte kan spotta ut det)??

Å får inte ni AD-droppar det första året från BVC?? Det får vi iaf här,så jag hann få 2 flaskor innan det va dax att köpa egna??

Själva håller vi på å renoverar Ellas blivande rum..Hon har ett rum nu som vi tänkte att lillasyster får ta över Men jäklar såååå mycket jobb det är när det är en struktur tapet som sitter Men älskar att renovera små rum
    Ella 070911
  • Malinski79
    carohl skrev 2010-06-20 11:31:56 följande:
    Hej hej!

Hoppas att ni har sovit gott! Jag är så glad över att jag är hemma och inte på jobbet längre.

Jag lovade er att visa er den supersöta presenten jag fick av Pregga, här ni kika på den:
    www.familjeliv.se/Hem/carohl/galleri.php?cur_...

Visst är det en söt body? Glad
    ~☆*★~Våran lilla prinsessa väntas 100825~☆*★~
    Ja den va verligen supersöt!!!!!!!!
    Ella 070911
  • Malinski79
    elinnnnn skrev 2010-06-20 11:39:37 följande:
    angående AD-droppar, jag visste inte ens att man kunde köpa det själv?

om jag reser iväg skulle jag ju vilja fortsätta ge bebisen ad-droppar, men tror inte dem har det utomlands :S

när jag fick mina barn 02, 04, 06 så fick vi ad droppar från bvc jag är ganska säker på att man får det fortfarande :)
    BF 100809
    Man köper AD-droppar på Apoteket
    Ella 070911
  • Malinski79
    elinnnnn skrev 2010-06-20 11:48:14 följande:
    men hur är det nu? får man dem gratis på bvc eller måste man köpa själv????
    BF 100809
    Här får man dem under barnets första år sen köper du dem själv på Apoteket!
    Ella 070911
  • Malinski79

Men åhhhh så rörd jag blev här nu Carohl Kyss {#emotions_dlg.flower}Skål Det va verkligen romantiskt!!!!

Har inte sååå mycket tid till att va inne här nu,då vi håller på å renoverar dotterns blivande rum, SUCK vilket göra...Men nu har jag skrapat tapeter i 2 dagar å nu även testat på att spackla Tror det blir toppen när det blir klart!!!!!

Ella 070911
  • Malinski79

Pregga: Ja må hon leva..ja må hon leva..ja må hon leva uti hundrade år....javisst ska hon leva javisst ska hon leva javisst ska hon leva uti hundrade ååååååårrrrr!!!! Ett fyrfaldigt leve för Pregga..hon leve..hipp hipp hurra hurra hurra hurrrrrraaaaaaaaaa!!!!! Stort GRATTIS på födelsedagen tjejen!!! {#emotions_dlg.flower}Skål

Ja du Pregga..Här både jobbas det 100% + renoveras för tillfället Så det är min anledning till att jag inte är här lika mycke längre...Men nu är det bara 2 veckor kvar att jobba,sen ska jag va ledig,vilket ska bli  SUPER skönt!!!!  Då ska jag bara njuuuuta å ta hand om min Gravid

Hoppas alla ni andra mår toppen!!!!!

imorrn är det dax för BM igen oxå

Ella 070911
  • Malinski79
    elinnnnn skrev 2010-06-22 20:27:55 följande:
    skönt att du snart ska få va ledig :) ta hand om mamma magen låter supermys. det är ju det enda jag gör typ hehe.
    åh bm besök imorrn? jag var hos min för en vecka sen och ska inte dit igen förräns om 2 veckor :S
    efter nästa besök kommer det gå 2 veckor emellan var besök. Vi har planerat ända fram till BF from nu och det är bara 3 besök till, tycker det känns lite.... Jag är i v.34

Hur ofta går ni andra?
    BF 100809
    Jag fick komma in på ett extra besök i v 29 tror jag det va...Jag skulle göra ny blodgruppering p.g.a att jag har erytrocytantikroppar i mitt blod och fråga mig INTE om vad det innebär,för det vet jag inte...

Men nu är det 2 v sen sist,sen ska jag dit om 2 v igen å därefter fick jag ett extra besök till p.g.a ny blodgruppering...Så jag tycker att jag ränner där hela tiden nu..Men det va ju inget besök alls mellan v 11-25!

Har just nu en helt galen bebis i magen!!!!
    Ella 070911
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-06-22 21:12:33 följande:
    haha en helt galen bebis?! *skratt* ja min son e ju tempramentsfull redan, när min Bm skulle känna hur han låg igår så blev han smått irriterad å sparkade tillbax, haha min Bm började skratta gott :)
    Hahaha...så gjorde min prinsessa sist BM skulle lyssna på hjärtljuden,*duns* sa det rätt i maskinen..Då skrattade hon oxå gott å sa att hon inte alls gillar det...ella var med och lyssnade då,så hon pratar ff om det..Att bebisen sparka mamma i magen
    Ella 070911
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10