Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-22 21:19:33 följande:

haha min som sparkade åxå bort dopplern, haha så hon tappade räkningen på hjärtljudet å skrattade å fick göra om det :)

vet inte om du såg mitt tidigare inlägg till dig nu ikv, men tusen tack, va gullig du e Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Jo jag såg det Tyckte du va värd en grattissång
    Ella 070911
  • Malinski79
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-23 17:16:54 följande:
    Okej skönt att höra fler med typ samma sf mått.
    Go kväll tjejer..Här är en till som varit til BM idag..Kan säga att jag hade SF mått 33 (!!!!!!) och är i v. 30+0 men jag har några överkilon oxå så hon sa att det absolut inte är någon "fara"

Blodtryck: 130/77
    Hjärtljud: 150-155

Sen kollade hon inget annat idag,ska dit igen om 2 veckor!!

nu ska det packas här hemma,vi drar till Åland imorrn efter att vi jobbat klart..ska bli supermysigt att fira midsommar där i år igen
    Ella 070911
  • Malinski79

Hej hopp tjejer!!!

Nu är jag tillbaka igen efter en underbar helg på Åland,med underbart väder!!!!

Å idag har jag verkligen njutit av mitt jobb (jobbar som förskollärare)...Har ju varit UNDERBART soligt och varmt,har ju tur att jag inte blir så påverkad av varken solen eller värmen..Men vi startade iaf vattenspridaren,som både jag och barnen sprang igenom Helt underbart!!!!!

Har lite nerräkning nu,jobbar ju bara denna vecka + nästa vecka och det ska bli såååå skönt!!! Ska fira ledigheten nästa vecka med att gå på fotbehandling,ska inte alls bli fel..Eftersom jag står å går ganska mycket på dagarna,så ska det bli super gött att få fixa dem ordentligt!!

Ella 070911
  • Malinski79
    31+0

Har lagt in nya bilder på magen nu i v. 31+0..Så är det någon som är intressedad av hur barbamamma EGENTLIGEN ser ut så tycker jag ni ska gå in och titta Skrattande
    Ella 070911
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-01 21:07:28 följande:
    Malinski79-
    WOW där snackar vi gravidmage, shit asså-jättefin ju :)
    TACK gumman....Jag känner mig ENORM,å det fick jag ju bekräftat hos BM sist oxå hade ju SF 33 i v. 30+0 vilket är över den övrekurvan Men har ju några extrakilon sen innan,så det va inget konstigt!

Hade högt SF mått med dottern oxå men hon va ändå "bara" 47cm å vägde 2920g så jag HOPPAS även denna gång få en relativt liten tjej trots allt
    Ella 070911
  • Malinski79

God morgon i värmen alla!!!

Jisses så varmt det kommer bli idag..Har redan varit ute å klippt gräsmattan,skönt att ha det avklarat innan det blir FÖR varmt..Väntar på att dottern ska sova middag så jag kan gå ut å njuta lite i solen själv, för hon har fått fullt med värmeutslag stackarn nu när det varit sååå varmt länge..Så när hon vaknar ska vi lägga oss i poolen  svalka oss båda

Pregga & Knyzzel: Va roligt att ni planerar dop redan,jag trodde jag va den enda som är såå tokig Men har iofs "bara" börjat lyssna efter någon sång som jag vill ha en kompis som ska sjunga..En annan kompis sjöng "Älskade barn" för dottern,så vill ha en lika fin och betydande text till denna prinsessa..Tror jag föll för ditt tema Pregga,men istället för prins så blir det ju prinsessa (om det nu stämmer )

Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-03 11:51:15 följande:
    God morgon gumman :)

jo ida blir det varmt, härligt men svullet lär det bli..
    jisses, att du orkat det,hua.. härligt å lägga sig i poolen, jo här planeras dopet för fullt, har redan beställt spicialbeställda servetter, hahaha  klart du ska ha prinsess tema :)Glad
    Vi har åkgräsklippare,så det är inte sååå jobbigt Jepp det får nog lov att bli prinsesstema, tror det är relativt enkelt oxå..Man får börja kika runt redan nu...Ja jag förstår att du vill planera å börja så tidigt som möjligt eftersom du är ensam om utgifterna..För det är trots allt inte biligt med dop! Förra dopet va vi ca 55-60 gäster,för vi har skilda föräldrar båda två så det blir stor släkt å så vill man såklart ha ens vänner med oxå Men måste försöka minska ner det lite denna gången känner jag!

När har du/ni alla tänkt ha dop??
  • Malinski79
    elinnnnn skrev 2010-07-03 12:14:05 följande:
    åh det låter härligt. svalka sig i poolen. önskar vi hade en... fast då hade jag nog legat där hela dagen hihihi
    Kan säga att det va sååååå härligt!!!! Vi har köpt en rektangulär uppblåsbarpool som man satt perfekt i,hela familjen får gott å väl plats i den å så har man bara vatten upp till brösten ungefär..Helt perfekt, så nu är vi nersvalkade!
  • Malinski79
    tetta skrev 2010-07-03 21:47:40 följande:
    Läste precis att man kan få pigment fläckar i ansiktet.  Uj
    Jag har aldrig haft problem med mina prickar. Svampar i skogen..... hahahaha
    Så såg mitt ansikte ut innan med alla dessa plitor. Hade hela halsen full. Men nu är de borta. Skönt!
    Jag skulle precis skriva det..Att pigmentfläckar kan du få på hela kroppen som gravid...Jag solar oxå magen,men är självklart lite mer försiktig än va jag "brukar va" jag svalkar den oftare å använder Ellas solkräm 50+..
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-03 21:52:05 följande:
    haha men jag blev chockad över mina nya prickar, ja leverfläckar.....
    har dock aldrig haft plitor/finnar å dyl....

Som ni vet så vann ju Carohl 10.000de inlägget här inne å jag lovade att köpa ngt till den som vann, så idag var jag å handlade men hittade inget på lindex så det blev ngt annat litet å då jag vet att hon väntar en dotter så köpte jag detta :) hoppas hon gillar det , hihi
    Det va ju jättegulligt!!!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10