Vi fortsätter, Bf aug 10
haha min som sparkade åxå bort dopplern, haha så hon tappade räkningen på hjärtljudet å skrattade å fick göra om det :)
vet inte om du såg mitt tidigare inlägg till dig nu ikv, men tusen tack, va gullig du e 

haha min som sparkade åxå bort dopplern, haha så hon tappade räkningen på hjärtljudet å skrattade å fick göra om det :)
vet inte om du såg mitt tidigare inlägg till dig nu ikv, men tusen tack, va gullig du e 

Hej hopp tjejer!!!
Nu är jag tillbaka igen efter en underbar helg på Åland,med underbart väder!!!!
Å idag har jag verkligen njutit av mitt jobb (jobbar som förskollärare)...Har ju varit UNDERBART soligt och varmt,har ju tur att jag inte blir så påverkad av varken solen eller värmen..Men vi startade iaf vattenspridaren,som både jag och barnen sprang igenom
Helt underbart!!!!!
Har lite nerräkning nu,jobbar ju bara denna vecka + nästa vecka och det ska bli såååå skönt!!! Ska fira ledigheten nästa vecka med att gå på fotbehandling,ska inte alls bli fel..Eftersom jag står å går ganska mycket på dagarna,så ska det bli super gött att få fixa dem ordentligt!!
God morgon i värmen alla!!!
Jisses så varmt det kommer bli idag..Har redan varit ute å klippt gräsmattan,skönt att ha det avklarat innan det blir FÖR varmt..Väntar på att dottern ska sova middag så jag kan gå ut å njuta lite i solen själv, för hon har fått fullt med värmeutslag stackarn nu när det varit sååå varmt länge..Så när hon vaknar ska vi lägga oss i poolen svalka oss båda
Pregga & Knyzzel: Va roligt att ni planerar dop redan,jag trodde jag va den enda som är såå tokig
Men har iofs "bara" börjat lyssna efter någon sång som jag vill ha en kompis som ska sjunga..En annan kompis sjöng "Älskade barn" för dottern,så vill ha en lika fin och betydande text till denna prinsessa..Tror jag föll för ditt tema Pregga,men istället för prins så blir det ju prinsessa (om det nu stämmer
)