Vi fortsätter, Bf aug 10
malten: kollo, okej. hoppas du trivs :D
grattis till ny vecka!
knyzzel: fint namn ni valt. jag älskar namnet "devin"
malten: kollo, okej. hoppas du trivs :D
grattis till ny vecka!
knyzzel: fint namn ni valt. jag älskar namnet "devin"
tetta: visst är det! men jag kan inte ligga på ryggen när jag är vaken, blir helt snurrig. men det kändes otroligt skönt för kroppen kunde liksom slappna av på ett annat sätt och det gjorde inte ont nånstans.... förräns jag vände mig hahaha längtar så tills jag kan ligga på rygg igen, det skulle behövas nu när man är helt svullen, ligga på rygg och fötterna på en massa kuddar :D
idag har jag varit ute och promenerat i solen. VÄldigt varmt var det men skönt ändå :D
och hör och häpna, jag använde mitt bälte för första gången och jag fick inte ont alls under vår lilla promenad. och jag brukar få ont redan efter 15-20 minuter promenad. nu gick vi inte så värst länge men det var både på asfalt och gräs, dvs inget jämnt underlag. men bältet fyllde sin funktion :D
synd bara att man inte kan sitta ner när man har det på hahaha
pregga: det glädjer mig att du har mer kontakt med din mamma och syster :) förresten, 600 tvättlappar till vad?? Jag har köpt 20 st det räcker nog:)
är alla ute och solar idag eller?
skulle mest av allt vilja ha en pool att svalka mig i, men har man inte det får man ta det nästbästa
GLASS!!! inte konstigt jag snart väger 80 kg hahaha