Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-03-27 18:55:36 följande:
    Hej hej å tack ännu en gång för pressenten. Super sött av dej. Tack. Ska ner å hämta upp vagnstäckena å lite annat, typ babyskyddet. Vill ju ha d tvättat å klart. Min lilla mamma har redan tagit semester till bebisens ankomst, så här får vi inte gå över tiden
    hehe så lite, haha va charmigt av din mamma ju...hihihi
    ska med tvätta upp allt innan lilleman kommer...även det som e nytt.
    knyzzel skrev 2010-03-27 19:04:37 följande:
    Får inte du ad-droppar gratis?! Får vi. Har du kollat med din BVC?
    öh, när jag fick dottern så fick jag köpa själv....
    SweetLilly skrev 2010-03-27 19:31:48 följande:
    Om en timme blir det att släcka ner, äta lite fruktsallad och spela lite spel Ska ni delta i earth hour?HAr lite ont i nedre delen av magen just nu, inte skönt, undra om det är sammandragningar? Hur ska de kännas..?
    det e nog molvärk du känner, hade jag häromdan....sammandragning vet du när du får..hela magen blir hårt å typ reser på sig...för att sen släppa igen...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-27 19:45:20 följande:
    Hej! Åh herregud vad jag har gjort bort mig! Jag jobbar just som ni vet och vid förflyttningar kommer det nån och hjälper mig. Kvinnan som kom hade VERKLIGEN en rund putmage. Kvinnan som för övrigt är smal. Hon är i 40-årsålder. Jag tittade på hennes mage med ett leende och sa: är du också gravid? Hon sa: va?! Jag fick panik då hon blev så stött jag väntade mig ett glatt ja! Haha! Jag svarade med va? Hon frågade vad sa du? Och jag fortfarande paff då jag aldrig gjort bort mig såhär. Jag sa: förlåt eller nä det var inget, jag sa inget. Haha jag brukar aldrig bli mållös jag brukar alltid kunna finna mig i situationen men inte denna gång. Jag dööör... Hahahaha!
    åååå my dear lord.....GUUU VA PINSAMT!!!! hahahahahahaa
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-27 20:22:35 följande:
    Pregga och sweetlilly tack för att lider med mig :) hahahaha
    hahah lider med dig? jag å sweetlily skrattar ihjäl oss....hahahaaha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-27 20:39:04 följande:
    Haha... Jag har mina egna tolkningar och tolkar det som att ni lider med mig :p
    haha jaja tolka det till din fördel...SÅKLAAAART gumman...åå va vi lider, *asg*
    ringer strax :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-27 21:20:12 följande:
    Jag väntade in i d sista med att säga till på dotterns dagis att vi väntade ett syskon, så då var där en av pedagogerna som frågade tillsist & jag hör mig själv säga NEJ! Stackarn blev illröd i ansiktet & jag kunde inte hålla mig för garv utan fick ju snällt säga att jag bara skojade, sen skrattade vi gott båda 2. D var rätt så skojÄLSKAR ATT JÄVLAS MED FOLKhahahahahahaha
    hahahahaha dööör av skratt :) me love this....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-27 22:01:00 följande:
    yes i do 2
    hihihi flinar...jag vet :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-27 22:19:38 följande:
    Sitter just nu å frossar i barnskor på la redoutes outlet. Dottern behöver nya vårskor, minst 2 par, men helst 3 ett på dagis å 2 par hemma.
    Jotack skor går åt rätt så fort...men vem älskar inte å köpa skor =)
    knyzzel skrev 2010-03-28 09:04:11 följande:
    God morgon. Vad händer i dag? Själv e jag shopping sugen... Vill bara handla skor till dottern & bebiskläder Skulle egentligen ha grannarna på middag, men den ställde in sent igår... så nu står jag här med en massa mat (suck)
    men gumman...ätt å va gött =)
  • Bubbis10

Godmorgon flickor =)

Känner att jag måste börja hejda mig med mina inköp till lilleman .....men det e såå kul å handla ju, haha blir nog ev ett baby gym idag =) sen får jag hejda mig själv å ta lite nästa månad..rom byggdes ju inte på en dag...men kul e det :)

• Bubbis10

Nu e jag hemma fr ikea...kunde inte hålla mig =) hahahahahaha

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-28 16:21:05 följande:
    jag ska nog också försöka "lura" maken till IKEA... kanske redan ikväll? Hm får se om jag orkar =) Jag vill med shoppa!!!!!!!!! hahaha vad köpte du för nåt? För inte kom du väl hem tomhänt`? Nä det kan jag inte tro ;)
    haha heeelt rätt! jag köpte spjälskydd samt en sovpåse, du kan kika på den på barnslig sovpåse sen köpte jag en liten snutte, mkt söt..sen nu kom jag hem å har köpt ett bellino babygym.....sååå sött! Nu får det räcka för denna månaden =)
    har vagn,säng,babysitter,skötbord,matstol,spälskydd,kläder,babygym...hihi
    å lite smått. Börjar likna ngt ju =) wii så kul...börjar änteligen tro på att det ska gå vägen. Karin å sven mina underbara vänner var med å köpte baby gymet, å sen när jag kom hem..dom körde mig så gav dom mig pengarna för det å sa att det va en present till bebisen =) såå goa dom e asså...

Tjejer ni har skrivit mkt å det blir svårt å hinna svara eller kommentera ngt nu, då jag haft fullt upp idag. Jag tar sj inga tillskott av järn osv....inte heller folsyra..utan försöker då äta mer som innehåller just detta i maten...å nu kurrar magen...hua...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10