• Anonym (Galet)

Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.

Jag kan börja, jag har knullat min svägerska i vårt gästrum medens min fru var full ute i soffan./A

• Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.
  • Anexxet
    Anonym (slyna) skrev 2010-02-18 10:04:17 följande:
    Jag satt iofs i telefon med mitt ragg när jag var hemma hos hans kompis på efterfest. Ragget bad mig att inte göra ngt med hans vän eftersom det skulle kännas konstigt för honom då. Jag lovade dyrt och heligt att låta vännen vara, samtidigt som vännen började smeka min kropp och våra blickar möttes. Haha, ni kan väl lista ut hur det slutade?
    härligt
  • lemonngirl

Hade en gång ett förhållande med en sjöman, och när han var ute på sina törnar var det inte lätt för mig att klara mig utan sex. Var en kväll ute på krogen och hittade där en grymt sexig gotländsk kille som jag än idag skulle vilja käka upp. Jag bodde för tillfället hemma hos mina föräldrar och killen hade flickvän så vi hade inte någonstans att gå. Det slutade med att vi hade sex i trappuppgången. Han tryckte upp mig mot mina föräldrars ytterdörr och knullade mig. Ett av mina bästa one-nights ever!

• Anonym
    Anonym (fanta) skrev 2010-02-17 15:07:54 följande:
    haha coolt, ju geggigare destu bättre alltså?
    Så kan man väl säga ja Det skall ju märkas ordentligt.
  • Anexxet
    lemonngirl skrev 2010-02-18 10:59:24 följande:
    Hade en gång ett förhållande med en sjöman, och när han var ute på sina törnar var det inte lätt för mig att klara mig utan sex. Var en kväll ute på krogen och hittade där en grymt sexig gotländsk kille som jag än idag skulle vilja käka upp. Jag bodde för tillfället hemma hos mina föräldrar och killen hade flickvän så vi hade inte någonstans att gå. Det slutade med att vi hade sex i trappuppgången. Han tryckte upp mig mot mina föräldrars ytterdörr och knullade mig. Ett av mina bästa one-nights ever!
    låter ju underbart. Blev det fler knulla medans din pojkvänn var ute?
  • KalleKn

Det här är länge sen, var på den tiden Heta linjen var populär dvs tidigt 80tal, jag hade nicket Oskulden hehe. Hursomhelst så hade jag snackat med en tjej ute i Järna och jag skulle komma över till henne, det hade hela tiden varit lite sexuell stämning när vi hade snackat så det klart man hade förväntningar

När jag kommer dit så har hon en polare där och vi sitter väl och snackar skit med lite sexanspelningar. Hursomhelst så kommer hon som hade lägenheten på att hon måste iväg på ett ärende och lämnar sin kompis ensam med mig. Givetvis hinner vi med en snabbis innan hon är tillbaka. Hon undrar lite med glimten i ögat vad vi pysslat med och vi svarar inget Men hon hade koll. Slutar med att jag sover över tillsammans med tjejerna alla tre i samma säng och som kille är ju ens intresse mest riktat mot den man inte fått leka med så vi börjar ha sex med hennes kompis bredvid, efter en liten stund frågar hon om vi trodde hon sov, svarar nä...  och då blir hon sur och drar. Vi fortsätter iaf tills vi känner att vi är klara

Dan efter drar jag därifrån och det var enda gången jag träffade dom båda. jag var väl 17-18 och dom 23-25 nånting.

-----

En annan gång så hade jag snackat med en tjej i Södertälje några ggr och vi bestämde att vi skulle träffas på stan. Liten kram när vi möttes sen var det hem till henne, hon bodde hemma och var 16, så in på hennes rum och det slutade rätt fort i säng och där försvann hennes oskuld, strax efter vi var klara så hade hennes mamma kommit hem och tittar in i hennes rum och får syn på mig en långhårig kille hon aldrig sett innan under täcket och uppenbart naken, hon säger bara, gör nu inget dumt (jag tänkte så dags nu) och tyckte vi kunde komma ut och ta en fika med resten av familjen. Var enda gången med henne även om jag träffade på henne en gång till på stan i Södertälje och då kom hon med en kompis och en öl i handen och var rätt packad.

-----

En tjej som jag faktisk hade ett längre förhållande med som jag också hade träffat på linjen kom hem till mig tillsammans med sin kompis och vi funderade lite på vad vi skulle hitta på men då dom bara var 15 så fanns det ju inte så mycket att hitta på. Det slutade med att vi var kvar hemma hos mig och hon och hennes kompis sov över i min säng. Givetvis hade jag sex med hon som jag var tillsammans med men passade samtidigt på att pilla på hennes kompis, nått som varken hon eller kompisen hade nått emot. Efter en stund så vill jag som den playern man var sätta på kompisen också och inga problem mer än att hennes kompis är oskuld och spänner sig så det funkar inte alls.

-----

Hade en brevkompis som bodde i Västra Skogen och det var ju inte så långt att ta sig dit, hade väl lite av på brevkontakt men kollade igenom våra brev och konstaterade att hon fyllt 15 och var lovlig så genast kom ju idén upp om att träffa henne och tog kontakt med henne. Hon tyckte det verkade kul att få träffas och vi stämde träff några helger senare. Berättade för min tjej att jag skulle träffa henne och det var väl inte helt populärt men vem brydde sig, träffade henne sent en fredagseftermiddag och vi åkte hem till henne och hon var ensam hemma och skulle vara det hela helgen mao upplagt läge och givetvis slutade det som det brukade. Dessvärre så visst ju som sagt min dåvarande tjej att jag skulle träffa henne så hon hade ringt hem till morsan rätt sent på kvällen för att kolla om jag hade kommit hem... sen ringde hon på morgonen och givetvis hade jag inte kommit hem på hela natten...  Hon fick iaf morsan att gå igenom mina papper och får tag på telefonnummret till min brevkompis och ringer dit runt 10 lagom så vi precis hade haft lite mysig morgonsex efter nattens knull. Min  brevkompis kommer iaf in med telefonen i handen och säger det är din tjej och ser väl inte helt nöjd ut. Svarar iaf och min tjej börjar fråga ut mig. Vad har ni gjort? Vad tror du svarade jag bara... Men hon förlät mig trots det.

-----

Tur inte nätet fanns då för då hade man väl knullat ihjäl sig som man betedde sig då...

• Anonym (slyna)

KalleKn: Får man fråga hur gammal du var när du var med alla dessa unga tjejer? {#lang_emotions_tongue_out}

Anexxet: Det var ju absolut inte min pojkvän! Otrohet är inte okej, skulle aldrig vara det. Vi hade nyligen träffats, hade väl kommit så långt att vi visste att vi älskade sex med varandra Men svar nej, det var ju bara jag och den andra killen där. Annars hade jag säkert bjudit in till en trekant... Fantiserar fortfarande om att ha dem båda i säng samtidigt! Haha! Båda är jävligt bra i sängen och har stora kukar!

• KalleKn

17-20 bör jag ha varit, för en månad efter jag 21 flyttade jag ifrån Sthlm pga studier.

• Anexxet
    Anonym (slyna) skrev 2010-02-18 13:02:18 följande:
    KalleKn: Får man fråga hur gammal du var när du var med alla dessa unga tjejer? Anexxet: Det var ju absolut inte min pojkvän! Otrohet är inte okej, skulle aldrig vara det. Vi hade nyligen träffats, hade väl kommit så långt att vi visste att vi älskade sex med varandra Men svar nej, det var ju bara jag och den andra killen där. Annars hade jag säkert bjudit in till en trekant... Fantiserar fortfarande om att ha dem båda i säng samtidigt! Haha! Båda är jävligt bra i sängen och har stora kukar!
    låter som det kan bli en trevlig trekant det där..=)
  • Anonym (slyna)

KalleKn: Okej

Anexxet: Tyvärr inte... Han som är mitt egentliga ragg (haha) vill inte... Kanske kan supa honom under bordet lite grand? Hehehe!

• Anexxet
    Anonym (slyna) skrev 2010-02-18 13:21:03 följande:
    KalleKn: Okej Anexxet: Tyvärr inte... Han som är mitt egentliga ragg (haha) vill inte... Kanske kan supa honom under bordet lite grand? Hehehe!
    vem säger nej till en härlig trekant?
Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.