• Anonym (Galet)

Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.

Jag kan börja, jag har knullat min svägerska i vårt gästrum medens min fru var full ute i soffan./A

• Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-19 21:44:35 följande:
    Slynigaste jag gjort förutom webkamera onani, ja ha sex med en upptagen kille....
    På toaletten en gång också när sonen satt trött framför tv:n och såg bolibompa.
  • Anonym

Slyntiden är förbi för mig, men detta är ett axplock av vad jag har gjort:

*Haft sex med 3 okända killar på en utescen.
    *Haft sex i en trappuppgång
    *Haft sex under en tänd lyktstolpe
    *Sugit av en kille under en biofilm
    *Sugit av en kille på planet på en charterresa (på sittplatsen)
    *Haft sex uppe på ett vattentorn
    *Haft sex med min systers man (ja min syster vet och tyckte det var ok)
    *Haft trekant med min chef och hans fru
    *Haft sex på arbetsplatsen

Hmm...nästan så att man får skämmas! =P

• Anonym (mio)
    Anonym skrev 2010-02-19 21:59:38 följande:
    Slyntiden är förbi för mig, men detta är ett axplock av vad jag har gjort: *Haft sex med 3 okända killar på en utescen. *Haft sex i en trappuppgång *Haft sex under en tänd lyktstolpe *Sugit av en kille under en biofilm *Sugit av en kille på planet på en charterresa (på sittplatsen) *Haft sex uppe på ett vattentorn *Haft sex med min systers man (ja min syster vet och tyckte det var ok) *Haft trekant med min chef och hans fru *Haft sex på arbetsplatsen Hmm...nästan så att man får skämmas! =P
    Chefen mmmm!... Det låter spännande. och systers man...
  • Anonym (slyna)
    Anonym skrev 2010-02-19 21:59:38 följande:
    Slyntiden är förbi för mig, men detta är ett axplock av vad jag har gjort: *Haft sex med 3 okända killar på en utescen. *Haft sex i en trappuppgång *Haft sex under en tänd lyktstolpe *Sugit av en kille under en biofilm *Sugit av en kille på planet på en charterresa (på sittplatsen) *Haft sex uppe på ett vattentorn *Haft sex med min systers man (ja min syster vet och tyckte det var ok) *Haft trekant med min chef och hans fru *Haft sex på arbetsplatsen Hmm...nästan så att man får skämmas! =P
    Hehehe!
  • Anonym (hemlös)

Minns en liten episod under gymnasiet där min flickvän var en lite "fin" flicka och inte gärna släppte till.. Nu var det fest utomhus med mkt folk i rörelse och efter ha försökt få till det med min tjej under kvällen men inte kommit längre än lite hånngel så vimlade jag iväg när hon stannade till vid lägerelden.. Strax stötter jag på en tjej i parallell klassen som enligt ryktet är lite tänd på mig..
    -Hej Malin säger jag, du e inte sugen på att gå en liten sväng? Hon ser både glad o förvånad ut och säger ja.. Snabbt försvinner vi in i skogen o efter par meter stannar hon till och jag låter inte henne öppna munnnen utan kysser henne... Hon besvarar villigt kyssen
    -men din tjej då? säger hon frågande
    -Schh säger jag bara o drar av henne hennes tunna sommarklänning.. jag fortsätter kyssa henne medans jag drar ner hennes små trosor... vänder henne om och får snabbt knäppt upp mina jeans... hon tar stöd mot ett träd o jag tar henne bakifrån.. mellan träden ser jag min tjej gå runt o fråga efter mig... samtidigt känner jag hur det går för mig.. snabbt drar jag mig ur malin och i all hast skickar jag en rejäl stråle sperma på hennes rygg o skinkor...
    -men va fan säger malin upprört som inte alls uppskattar mitt lilla sprut..
    -ööö förlåt hasplar jag ur mig medans jag drar upp jeansen... jag torkar hjälpligt bort lite sperma o räcker henne klänningen..
    -Jag måste dra säger jag o lommar iväg i mellan träden..
    snart är jag framme vid elden och ser min flickvän komma stormande..
    -va fan har du varit...? du kan ju inte bara försvinna så.. fortsätter hon
    -öö jag var bara o pissade säger jag samtidigt som jag ser malin komma gående ur skogen....

• Anonym

Hmmm...

Sugit av  min kille på flygbussen bland massa folk

Sugit av bästa kompisens kille i köket när hon sov - hade sedan kk-förhållande m honom ett tag medan de var ihop - INTE stolt över just denna erfarenheten. Men med honom upptäckte jag att jag ville bli dominerad och jag blev som vax i hans händer.....

Haft sex på en strand med publik mitt i natten

Haft sex med yngre kollegor som jag arbetsledde - inte helt professionellt men uppskattat av de unga männen

• Salmiak73

Slynigt vet jag inte om det är? Porrigt? Javisst
    Skrev om denna upplevelse i en annan tråd som handlade om sexfantasier för ett tag seda

Tis 19 jan 17:12

Har väl ingen direkt fantasi, men ett minne av en händelse som är härlig och säkert är en fantasi för en hel del?
    Jag var 18 år och hade precis fått min första egna lgh.
    Hade tvättstugan i källaren (som i så många hyreshus)
    Det var sommar och jag skulle ut och festa med mina vänner. Behövde tvätta upp ett par jeans jag vill ha på mig och chansade på att det skulle vara ledigt i tvättstugan?
    Det var redan ngn som bokat upp sig, men den/dessa hade inte börjat tvätta trots att det redan gått 2 timmar av 4 av tvättiden.
    Iallafall...jag tvättade upp mina jeans och gick ner för att slänga in dem och lite annat jag passat på att tvätta i torktumlaren.
    När jag står där böjd och lastar in i klädd en kort sommarklänning, så kommer en av grannarna (en man i 45års-åldern in och muttrar ngt om att han visst har glömt sin tvättid.
    Jag förklarar kort att jag såg att ingen hade börjat tvätta och därför passade på.
    Fortsätter att lasta in mina kläder och helt plötsligt kommer grannen utan ett ord fram till mig, för undan min trosor och börjar slicka mig samtidigt som han runkar.
    Först blev jag förvånad, förskräckt och helt stum.
    Men det var så skönt så jag lät han fortsätta tills det gick för både han och mig.
    Detta var enda gången det hände ngt och jag möttte bara honom ett par gånger i trappen på väg ut, innan jag kort där efter flyttade till en annan del av stan.
    n och kopierar in det här (orkar inte skriva om)
  • Anonym (bibitch)

Jag har varit med i en 4-kant där alla inblandade var bi! två killar och två (jag var den ena av de två :)) tjejer och alla lekte med varandra. Riktigt sexigt! Och kul att uppleva .

En annan gång var det en kille (lek kamrat ;)) som ringde mig, sa åt mig att hoppa in i duschen och vara klar efter 20 minuter och då skulle jag stå med fina kläder utanför mig och vänta på honom. Gjorde som han sa, han kom efter exakt 20 minuter och hämtade mig. Direkt när jag hoppade in i bilen frågade han hur sugen jag var (fast med lite andra ordval) och om jag var redo för rejält med k**. Nervös men visst vart jag sugen :). Det visade sig att han och en annan bi kille skulle ta hand om mig och oj vilken behandling det blev :). Så jäkla läckert. Nog det bästa jag varit med om !
  • Salmiak73
    Anonym (slyna) skrev 2010-02-22 13:04:43 följande:
    salmiak: WOW!!
Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.