• Anonym (Pirr)

Androgyn man ger pirr?

Måste bara göra en liten utvikning så där helt i onödan och höra vad ni andra tycker:

Det är en ca 40-årig man på jobbet, alltid snyggt klädd, alltid lite tajtare byxor, alltid lägre skurna, alltid tajta t-shirts eller skjortor som ofta är uppknäppta lite längre än normalt. Han är smal och ser bra ut, lite mild och androgyn men inte omanlig, absolut inte macho. Vi känner inte varandra och hejar bara lite i förbifarten. Hans stjärt ser fast och fin ut, men som sagt, han har inte den vanliga manliga stilen. Tvärtom är han lite androgyn, Och jag kan inte låta bli att mina ögon dras till hans kropp...
    Jag som alltid har trott att jag är en kvinna som tänder på manliga män, känner nu ett märkligt pirr inom mig när jag möter honom i korridorerna eller i personalmatsalen. Det jag känner stämmer inte med det jag trodde jag tände på, större muskler, hårigt bröst och håriga armar. Han har inget av detta. 
    Nu måste jag fråga, hur vanligt det är bland er andra, att ni tänder på "omanliga", mer androgyna, killar/män? Och vad är det i så fall ni tänder/inte tänder på?
  • Svar på tråden Androgyn man ger pirr?
  • Anonym (Pirr)

Ok. Inte vanligt, jag förstår. Får nog ta ett snack med min terapeut.

• Anonym (tjej)

Androgyna kvinnor kan jag tända på.

• Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2010-02-15 22:58:03 följande:
    Androgyna kvinnor kan jag tända på.
    Väldigt många manliga artister är ju androgyna. En sån som Bowie t ex är väl inte helt impopulär bland kvinnor. Dock inte bland FL-kvinnorna kan jag tänka mig. De mer vidsynta kvinnorna kan nog gilla så´na män.
  • PCOskruttan

Androgyna/pojkaktiga män kan vara mycket tilldragande.

• burriburrbloggen

Det är ruggigt sexigt med androgyna män.

burriburr.se - årets mamablogg 2009, sug på den då
  • ModestyB

Min man är androgyn. Lång som tusan, otroligt smal, inga framträdande muskler och vackra, mukare drag i ansiktet. Minimalt med kroppsbehåring, men mycket hår på huvudet (dreads iofs). Han har tatueringar som gör honom "hårdare", men annars skulle han nog kunna bli jordens snyggaste transa!=)
    Jag tycker han är galet het, men har tidigare även tänt på mer maskulina män, typ fotbollssnubbar.

• Neko
    PCOskruttan skrev 2010-02-15 23:03:46 följande:
    Androgyna/pojkaktiga män kan vara mycket tilldragande.
    what s/he said ^^
  • Velour
    Anonym skrev 2010-02-15 23:02:32 följande:
    Väldigt många manliga artister är ju androgyna. En sån som Bowie t ex är väl inte helt impopulär bland kvinnor. Dock inte bland FL-kvinnorna kan jag tänka mig. De mer vidsynta kvinnorna kan nog gilla så´na män.
    Det handlar ju så mycket om smak än värdering. Eller är det något annat du menar med vidsynt?
  • Anonym (Pirr)
    ModestyB skrev 2010-02-16 01:12:51 följande:
    Min man är androgyn. Lång som tusan, otroligt smal, inga framträdande muskler och vackra, mukare drag i ansiktet. Minimalt med kroppsbehåring, men mycket hår på huvudet (dreads iofs). Han har tatueringar som gör honom "hårdare", men annars skulle han nog kunna bli jordens snyggaste transa!=)Jag tycker han är galet het, men har tidigare även tänt på mer maskulina män, typ fotbollssnubbar.
    Ja, Tack, ModestyB, PCOSkruttan, Neko och Burriburribloggen, ni förstår precis hur jag själv känner det. Skönt då ärr jag inte ensam att gilla män som släpper fram sin kvinnliga sida också. Som bejakar den och låter sig vara sexiga på ett sätt som vi kvinnor traditionellt varit 1000 gånger bättre på.
    Hur reagerar killarna då - på att vi kvinnor tänder på androgyna? Och hur reagerar de själva på androgyna män (och tjejer)
  • ShanghaiLily
    ModestyB skrev 2010-02-16 01:12:51 följande:
    Min man är androgyn. Lång som tusan, otroligt smal, inga framträdande muskler och vackra, mukare drag i ansiktet. Minimalt med kroppsbehåring, men mycket hår på huvudet (dreads iofs). Han har tatueringar som gör honom "hårdare", men annars skulle han nog kunna bli jordens snyggaste transa!=) Jag tycker han är galet het, men har tidigare även tänt på mer maskulina män, typ fotbollssnubbar.
    Androgyn... dreads...tatueringar...!

Håll i honom hårt! =)
Svar på tråden Androgyn man ger pirr?