Androgyn man ger pirr?
Måste bara göra en liten utvikning så där helt i onödan och höra vad ni andra tycker:
Det är en ca 40-årig man på jobbet, alltid snyggt klädd, alltid lite tajtare byxor, alltid lägre skurna, alltid tajta t-shirts eller skjortor som ofta är uppknäppta lite längre än normalt. Han är smal och ser bra ut, lite mild och androgyn men inte omanlig, absolut inte macho. Vi känner inte varandra och hejar bara lite i förbifarten. Hans stjärt ser fast och fin ut, men som sagt, han har inte den vanliga manliga stilen. Tvärtom är han lite androgyn, Och jag kan inte låta bli att mina ögon dras till hans kropp...
Jag som alltid har trott att jag är en kvinna som tänder på manliga män, känner nu ett märkligt pirr inom mig när jag möter honom i korridorerna eller i personalmatsalen. Det jag känner stämmer inte med det jag trodde jag tände på, större muskler, hårigt bröst och håriga armar. Han har inget av detta.
Nu måste jag fråga, hur vanligt det är bland er andra, att ni tänder på "omanliga", mer androgyna, killar/män? Och vad är det i så fall ni tänder/inte tänder på?