Androgyn man ger pirr?
Måste bara göra en liten utvikning så där helt i onödan och höra vad ni andra tycker:
Måste bara göra en liten utvikning så där helt i onödan och höra vad ni andra tycker:
Nej, vi är väldigt gifta o det känns 100%-igt*haha* Han är ju dessutom jämställd och ganska rolig, så han är en klar keeper. Hade ruskig tur som knep mig en sådan!=)
Finns bild på honom i mitt galleri om ngn undrar vad jag menar med androgyn. Det framkommer kanske inte så tydligt där, men man ser hans vackra händer och mjuka drag iaf...
Tror inte han själv tänker på att han är androgyn, han är ruskigt manlig på många andra sätt, bla. i sin relation till andra män. Vissa kvinnor har lite svårt att vara sig själva fullt ut när de träffar honom, men det behöver ju inte bero på att han är androgyn, eftersom jag själv kan bli lite stel när jag träffar en främmande man-men då är det oftast män som jag på något vis tycker är attraktiva.
Jag föredrar adrogyna killar, men det har jag alltid gjort så det är inget jag tänkt på ens Ju mer macho, ju mer ointressant blir det.
Haha, mitt galleri har varit stängt hela tiden, så dumt! Var en inställning jag glömt kryssa i=(
Här är en till som gillar androgyna killar.
Ta bara Brian Molko. Mums!
Jag var ganska androgyn som yngre...funkade finfint på tjejer (iaf de tjejer jag var intresserad av, kanske inte de snusande brudarna från Bälinge...).