• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5

Då var det dags att fortsätta i den här tråden.
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare som försöker oss på konsten att göra en liten flicka eller en pojke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-15 21:36
    TJEJ:
    Miffi
    ljubav
    dojence
    sirendes
    Jennyfer
    Älsklingsadam
    MCH
    Strumpan77
    LukasochViktorsMamma
    minagosebarn

POJKE
    Rödros
    telma64
    Valkyrian1 (Bf 22 Mars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-19 23:03
    här kan ni se vem som "bakar" tjej eller kille och vilka som plussat :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
    ♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
  • rimi
    Miffi skrev 2010-03-08 09:14:00 följande:
    Ännu starkare idag så imorgon är det nog dax
    Håller tummarna för att det verkligen tar sig denna gång. Lycka till !!
  • Miffi
    telma64 skrev 2010-03-08 12:49:33 följande:
    struntar du i flickan nu och kör på Äl dagen för att det bara ska bli barn nu?lycka till hoppas det blir en liten tjej ändå och att det verkligen tar sig för dig denna gången, håller alla tummar och tår för dig
    Har äl imorgon tror jag men inget positivt ältest ännu. Just nu känns det som jag bara vill bli gravid men det är klart att jag gärna vill ha en flicka
  • Shtatzënë

Miffi: Kan tyvärr inte svara då jag inte haft med såna test att göra men ska hålla tummarna för er!!!

• jennyfer
    Miffi skrev 2010-03-08 13:47:46 följande:
    Snart positivt va?
    Nej, men det är nära. Jag skulle gissa på att det blir positivt i morgon. (Teststrecken måste vara lika starkt som kontrollstrecket eller starkare, och det är inte ditt på bilden.) Sedan tar det ytterligare lite tid innan ägget släpper.

Men, eftersom ni vill baka en flicka så är det väl bara positivt.
  • Dynah
    jennyfer skrev 2010-03-08 14:09:46 följande:
    Nej, men det är nära. Jag skulle gissa på att det blir positivt i morgon. (Teststrecken måste vara lika starkt som kontrollstrecket eller starkare, och det är inte ditt på bilden.) Sedan tar det ytterligare lite tid innan ägget släpper.Men, eftersom ni vill baka en flicka så är det väl bara positivt.
    Ska ni baka flicka rekommenderar jag ÄNNU tidigare...dvs nästan 4-5 dgr innan äl.
  • Valkyrian1

Precis, väldigt nära. Så för tjejbak är det ju bra:) Imorrn tippar jag oxå att du har ÄNNU starkare test. Lycka till nu//

Här är jag såå trött nu, magen är enorm,har fått alla möjliga "problem", senast ut är klåda:(. Varför kan inte bebben titta ut NU{#lang_emotions_cry}. Vill verkligen inte gnälla, men guud, orkar inte mer!!!! Sover nästan hela dagarna nu, tur mannen är hemma. 2 veckor kvar nu, så bara hålla ut till man får träffa sin prins(?){#lang_emotions_heart}//

Tjejligan -96, -98, -99, -02 & -08. Bf 22/3-10( En pojke, enligt UL)
  • na96gen

hej
    om man vill baka en tjej
    när skall man sexa då man har ÄL på torsdag ?{#lang_emotions_sealed}

• Shtatzënë
    na96gen skrev 2010-03-08 16:13:33 följande:
    hejom man vill baka en tjej när skall man sexa då man har ÄL på torsdag ?
    Idag senast hahaha Iaf vad jag fattat som!
  • Klaraah

Om man inte har så bråttom att bli gravid och väldigt gärna vill ha en tjej så ska man göra det 4-5 dagar innan äl. Annars är sista dagen 3 dagar innan äl, dvs i dag för din del. 1-2 dagar innan verkar det vara 50/50 vad man får. På ägglossningsdagen och dagen efter ska man sexa för kille.

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke