Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Hejsam på er
Ni som varit på tidiga VUL hur kommer det sig att ni varit det? Har ni begärt det själva, jag har varit på inskrivningsbesök hos min mb men inget tal om VUL för min del, jag är i v.12 nu så jag väntar med glädje på RUL i början av maj månad men det känns så länge till dess.....
Kul att så många plussar nu, vi får hålla varandra uppdaterade kring om man får det kön man önskat sig
Kram på er alla!!
lajm: Har 15 månader mellan mina pojkar, den första tiden var jobbig, fast det berodde nog mest på att sambon började jobba i Norge när lilleman var 1 månad... Var alltså ensam i veckorna, och vi har aldrig barnvakt så det var...tufft.
Jag skulle dock kunna göra detta igen, nemas problemas!! Mina killar har lekt ihop sen minstingen var 6 månader...nu är de 3 och 2 och härjar runt konstant. Visst blir de ovänner titt som tätt ( de leker ju med samma grejor till exempel... ), men för det mesta kan de sysselsätta sig lääänge. ( som nu när jag glor på Familjeliv höhö ).
De har jättekul ihop. Det jag tyckte var jobbigast var första sommaren när lilleman var bebis och storebror bara var drygt ett..MYCKET bärande. Men denna period är ju kort! Som sagt, skulle utan tvekan kunna skaffa tätt igen, trots att jag som sagt varit mkt ensam med barnen och aldrig har barnvakt.
GRATTIS till plusset!!!!!!!!
Apropå storlek på bebisar, när de föds är väl pojkar generellt större än flickor, eller...?