• Love83

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

åhh håller tummarna :)

• Love83

härligt påväg till syskon

Imorgon ska vi på genetisk rådgivning och ultraljud för att planera ev moderkaksprov längre fram ska bli spännande och se om det verkligen är något där inne. Har mått ganska illa men känns ju fortfarande svårt att fatta att det är något där inne.

är i v 9 plus 3 tror jag.

• Love83

hej tjejer hör och häpna  idag var vi ju på ul och det visade sig vara enäggs tvillingar är otroligt chockad fortfarande. försökte oss på pojkbak men misstnker flickor spelar inge roll nu heller är ju så otrligt spännande med en tvilling graviditet.

skrållan hoppsan kanske dag redan :

• Love83

tack alla! är ju  lite nervös över hur vi ska fixa det eller rättare sagt kroppen fixar det :)

men  det ordnar sig alltid äsklingsamdam hur fixa du graviditeten? är dina enäggs födde du tidigare?

• Love83
    skrållan1978 skrev 2010-10-07 07:15:38 följande:
    kanske ska tilägga att BM i går kollade mig o jag var 3,5 cm öppen och mjuuk o hon kände barnets huvud, hon konstaterade slempropp gått/gick för fullt*ler* ( då jag haft blodiga slemmisar nu i 2 dgr).
    åhh låter som ni snart får bebis håller tummarna kram
  • Love83

Men Skrållan då låter inge vidare får hoppas att värkarn tar fart snart antar att du försökt det mesta redan men vi håller tummar att du ska slippa gå så länge till.

Själv har jag sådan växtverk  livmodern idag skit ont antar att de växer så de knakar tvllingarna.

• Love83

Vix bf den 5 maj men antar att man inte går fullt ut med tvillingar tack så mycket

påvägmotsyskon  vilken härlig bebis mage längtar tills man själv får en rejäl bula

• Love83
    ÄlsklingsAdam skrev 2010-10-10 16:02:38 följande:
    50 % av alla som väntar tvillingar har fött innan v 36,sen kommer de flesta innan v 38,då en tvillinggraviditet räknas som helt fullgången. Bara ett fåtal kommer runt v 40 och över får man inte gå då moderkakan kan bli ineffektiv.

Våra kom 31+2,då va d redo och har inte ens haft andningshjälp eller något. Bara legat på tillväxt innan vi fick åka hem i v 36. 
    åhh tack för info och jag känner mig ganska ensam känner inga med tvillingar så jag kanske kommer tjata på dig om det är något jag undrar över om det är okej.

var din graviditet jobbig? illamående orkar man inte så mycket det sista?

tycker det är svårt att hitta info om enäggstvillingar och trådar.
  • Love83

Vix fy fasen vilken svärmor bry dig inte om kärringen dina barn är mer värda än henne oavsett kram

lycktan va roligt bry dig inte om bm kommentar :)

håller med kan tala om att jag känner mig rik med mina 4 barn så smånng om kanske 6 inte för att man blir rik men det blir så mycket mer att älska svårt att förklara :)

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke