Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
åhh håller tummarna :)
åhh håller tummarna :)
härligt påväg till syskon
Imorgon ska vi på genetisk rådgivning och ultraljud för att planera ev moderkaksprov längre fram ska bli spännande och se om det verkligen är något där inne. Har mått ganska illa men känns ju fortfarande svårt att fatta att det är något där inne.
är i v 9 plus 3 tror jag.
hej tjejer hör och häpna idag var vi ju på ul och det visade sig vara enäggs tvillingar är otroligt chockad fortfarande. försökte oss på pojkbak men misstnker flickor spelar inge roll nu heller är ju så otrligt spännande med en tvilling graviditet.
skrållan hoppsan kanske dag redan :
tack alla! är ju lite nervös över hur vi ska fixa det eller rättare sagt kroppen fixar det :)
men det ordnar sig alltid äsklingsamdam hur fixa du graviditeten? är dina enäggs födde du tidigare?
Men Skrållan då låter inge vidare får hoppas att värkarn tar fart snart antar att du försökt det mesta redan men vi håller tummar att du ska slippa gå så länge till.
Själv har jag sådan växtverk livmodern idag skit ont antar att de växer så de knakar tvllingarna.
Vix bf den 5 maj men antar att man inte går fullt ut med tvillingar tack så mycket
påvägmotsyskon vilken härlig bebis mage längtar tills man själv får en rejäl bula
grattis rimi til triss i tjejer kram
Vix fy fasen vilken svärmor bry dig inte om kärringen dina barn är mer värda än henne oavsett kram
lycktan va roligt bry dig inte om bm kommentar :)
håller med kan tala om att jag känner mig rik med mina 4 barn så smånng om kanske 6 inte för att man blir rik men det blir så mycket mer att älska svårt att förklara :)