Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

goabullen va roligt grattis förstår att det kan vara svårt att ta till sig, jag skulle inte kunna tro det heller om någon sa att det är pojkar vi har i magen , ska på ul på måndag men här jag bor säger man inte kön men eftersom det är tvillingar kanske jag kan köra på med att säga att det är viktigt för oss att veta för det praktiska eftersom vi sålt alla baby grejer mm. om det nu lyckas.
lycka till kram
goabullen skickar en bra länk om info kring kön och hur lika man är i början, men vid v 17 - 18 är skillnaden på killar och tjejer större så bm är nog säker på vad hon såg.
http://baby2see.com/gender/external_genitals.html
jag har faktiskt inte provat klämma ut någon mjölk denna gången har så förbannat ont i pattarna denna gången så ingen får röra dom men ska se om man kan klämma nån dag. Vi väntar ju tvillingar och det är enäggs så då är det samma kön på barnen så jag behöver inte spekulera så mycket om jag får en utav varje utan det blir antingen eller istället
är nervös idag håll tummarna för att det ser bra ut på rul för mina tvillingar
hoho alla allt gick bra och jag såg nästan direkt att det var snoppar på dem, jag fick inte helt klartecken från läkaren att det var pojkar men när han mätte lårbenet på ena bebisen såg man en tydlig pung och snopp och jag frågade om det som sticker ut där är vad jag tror, svaret jag fick var att jag ser väldigt bra och att hann trodde jag hade rätt om att det var gossar. Kommer få gå på täta kontroller ska dit igen den 20:e och då får vi se om det syns tydligare.
sedan drog ju läkaren det där med hur lika pojkar och flickor är och det är klart man vet alldrig men jag har alldrig sett snoppar på mina tjej ul och inte på bägge två.
så pojkbaket funka för oss
mirakel10 det är jätte svårt att se ser faktiskt inte alls, sa de något på rul??
påvägmotsyskon spännande håller tummarna för att det snart sätter igång
tycker det vart lite lungt här i tråden hur mår alla? själv mår jag ganska bra men känner mig redan gigantisk med tvillingmagen jag vaggar redan kan jag säga och är lite mer än halvvägs.