• Love83

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

lägger in en bild på mina enäggs tvillingar detta var i v9 plus 4 om jag minns rätt önskar alla en trevlig helg kram
  • Love83
    PåvägMotSyskon skrev 2010-10-31 10:15:52 följande:
    vad låter lovande =))
    haha  färlåt jag rör ihop det jag mena älsklingsadam ju det låter ju lovande att  det är ovanligt med kromosomavikelser bland tvillingar
  • Love83

men tror det är ganska svårt att se kön i vecka 12 då könen är så lika varandra lycka till med nupp och kub.

• Love83

svårt att se men om det är könspluppen som sticker ut där ner så ser det ut som en flick plupp eller??? enligt länken till den där sidan ska pojk pluppen sticka mer uppåt den här är liksom rak.... men det är bara en gissning

• Love83

Goabullen det är verkligen jätte vårt att säga tror det bärsta är att vänta till rul

Miffi spännande

hoppas alla skriver i den andra tråden om vilket kön ni försökt bakat och vad det blev det är kul och se om de olika  baken har fungerat kram

• Love83

tror inte kan du starta en ny miffi så vi hinner länka till ny tråd innan denna stängs.

• Love83

jaha men dåså :)

föressten har bokat köns 3d ul den 28 december spännande

• Love83

klarah håller tummarna för att du har en bebis vid denna tiden i morgon i din famn kram

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke