• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Groddansmamma
    AnPa skrev 2011-02-19 19:05:38 följande:
    Skiphop sitter jättebra på bee om man sättet fast den i de små remmarna som sitter är under axelbandet på väskan tycker jag! Bättre än på cameleon faktiskt :)
    Jag tror att skiphop är kanon när barnet åker framåt. När jag har min tjej mot mej, så får hennes ben/fötter inte riktigt plats för skötväskan. Men provade att ha kånken idag istället, blev toppenbra! Så kan jag ha skiphopen när jag vänder henne så småningom.

Kunde som sagt inte hålla mej från att använda vagnen =) Jag älskar den å dottern verkar älska sin nya vagn lika mkt! Sitter som en prinsessa!
  • AnPa

Kanske beror på vilken Skiphop man har, tänkte inte riktigt så långt :P Jag hade sonen vänd emot mig och en Skiphop dash på styret, satt som en smäck!

• AnPa

Kanske ska tillägga att jag fäste den i de små remmarna och ovanför snäppfästena som man reglerar handtaget med :)

• gabi007
    bohusbebis skrev 2011-02-19 07:25:56 följande:
    Kolla tyska e-bay efter "frontbûgel Zapp"´jag köpte från nåt som hette baby-direkt.de tror jag det var...
    Tack!!
  • Groddansmamma
    Ja, precis, så fäste jag åxå skötväskan, men ändå går hennes fötter emot väskan... Hon är ca 80cm lång. Aja, det funkade bra me kånken iaf =)

Får ta å fota när tid finns å lägga in i bildtråden!
  • AnPa

Groddansmamma: jaha vad tokigt! Men du har en dash också? Vi hade iofs gamla been men det ska väl inte vara någon skillnad? kanske beror på hur de sitter också. Alltså om de har benen rakt ut eller lite neråtböjda. Sonen satt ofta med benen upp på handtaget (som ett v) haha. Men det funkade bra annars också. (han är också ca 80 lång). Men kånken är ju finfin, har precis beställt en mini i svart till sonens 1 års present :)

• miljarden

Tycker ni också att hjulen snurrar lite väl vilt ibland och gör att vagnen nästan skumpar lite?

• Tullemi
    miljarden skrev 2011-02-21 20:27:05 följande:
    Har fått min bugaboo bee för nån vecka sedan, men det vita ryggstödsreglaget fastnar liksom. Måste jag reklamera det eller är det något som går att fixa? Just nu kan jag inte röra det så vagnen går inte att fälla ihop.
    Dra upp det vita handtaget helt och släpp sen ner det en pyttebit så funkar det. Det är ett känt "fel" på nya Bee'n.
    I framtiden kommer Bee med 3 prickar på det vita hadtaget och på dessa ska detta fel vara åtgärdat.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Leelo

Hej på er har precis köpt en bee + på blocket (hurra!) som jag ser fram emot att använda när snön smält lite här..

Tänkte fråga er med bee-koll ang skötväska, vagnen är ju ganska lätt och sonen väger 10 kg, är det något man bör tänka på när man hänger på en skötväska, känns som det kanske kan bli lite tippvarning om väskan är för tung? Min väska väger bly med allt som jag har i den.
    Bör man typ ha en lätt lastad väska o tunga grejer i varukorgen? Hur gör ni?

• Made in Taiwan
    miljarden skrev 2011-02-22 09:42:16 följande:
    Tycker ni också att hjulen snurrar lite väl vilt ibland och gör att vagnen nästan skumpar lite?
    om man springer brukar det göra så. Jag trodde vagnen höll på att gå sönder första gången den gjorde så. Men jag antar att som småbarnsmamma så får man inte ha bråttom ;)
    Fast jag brukar smålyfta framdelen i språng ibland.  
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6