-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Lägger in min fråga här också.
Funkar jujube krokarna på Bee också? Någon som testat?Såg precis i Kidz nyhetsbrev att Bee Plus börjar skeppas den 16 mars och beräknas finnas inne för leverans den 22 mars, hoppas det gäller butiken där vi beställt vår också, BF 9 mars närmar sig med stormsteg! -
Spännande med Nya Bee+. Vi har ju den gamla men vill gärna ha den nya ist. Lutar just nu åt en khaki
-
Jag längtar också efter nya Bee. Pratade med en butik som sett den från Bugaboos personal och de tyckte att den var KANON. Jag vill verkligen ha min NU...fast snön gör ju att det ändå inte skulle funka optimalt.
-
Jag har Jujukrokar på min Bee. Man får sätta dem på "skumgummit" så går det jättebra!
Är sugen på att känna på den nya Been! Jag får nöja mig med den gamla jag har men jag tycker om den med!*hihi* -
Hittat en liten skötväska idag som jag ska ha på bee. Stog och höll i en åkpåse idag de reade dem för 895:- men käner att jag vill nog pröva med de åkpåsar jag har först iaf. vill ha hem been nu!!!
-
-
Hehee....ja det må jag säga. Hon har ju bra smak trots allt.
-
Oh nej, nu måste jag avbeställa vår vagnFridus2: Vilken skötväska blev det? Jag har en Skip Hop Duo Delux och en Skip Hop saddlebag som väntar på att få hänga på 'sin' vagn.
-
Jag har aldrig haft ngt emot henne....hon får gärna köra en Bee what I care. Bra vagnval gör hon iaf.
-
Denim skrev 2010-02-17 16:50:27 följande:De blev en jj cole purse http://jjcolecollections.com/tactic-changing-purse# har också en saddlebag men den är röd och kommer ha gul och rosa suflett. Vill inte ha den stora oioi hobo på been det ser galet ut