-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Blev en denim! Schenker har tydligen försökt få tag på mej både i onsdags & igår... Så nu väntar jag bara på att de ska ringa, vill ha min vagn IDAG!!
-
Oooo, grattis! Va spännande!!! Har just bestämt oss för att behålla Bee:et ett tag till. Tänkte ju ersätta den med en Zapp Xtra, men dottern vägrar. Och jag förstår henne. Ska sy några nya dynor och vänta in våren bara... Sen ska Bee:et få rulla igenGroddansmamma skrev 2011-02-18 11:40:04 följande:Blev en denim! Schenker har tydligen försökt få tag på mej både i onsdags & igår... Så nu väntar jag bara på att de ska ringa, vill ha min vagn IDAG!!
-
Känns lite konstigt här... vilken tråd jag än går in i så är bohubebis, AS och Prus där...
-
avslöjad...zasata skrev 2011-02-18 12:02:03 följande:Känns lite konstigt här... vilken tråd jag än går in i så är bohubebis, AS och Prus där...
-
så besviken på den lila färgen :(
-
Å jag som tyckte den var jätte fin. Och den gröna medzasata skrev 2011-02-18 12:14:45 följande:
så besviken på den lila färgen :(
-
tycker nästan att alla ser ut som såna där gammaldags hättor som jäntor hade förr... säger det igen, inga vårfärger direkt...
-
tur jag har en oanvänd knallgul sufflett, blir man glad av!!!
-
Håller med dig, det känns faktiskt mer höstlikt färgmässigt... fast den lila var snyggare på Bee än på Cam.bohusbebis skrev 2011-02-18 12:41:38 följande:tycker nästan att alla ser ut som såna där gammaldags hättor som jäntor hade förr... säger det igen, inga vårfärger direkt...
Gul, blå och Cerise, det är grejer det!
-
Den lila var den enda som passar på Beet tycker jag. Den orangea var rätt snygg på camen men hade bugaboo slut på idéer och gjorde ytterligare en orange? Hade velat se en riktigt kvalmig turkos (typ Maldiverna-vatten :P), en ljus plommonlila och/eller en klar lila färg. Den gröna är en fin färg men känns lite mesig, limrgrön hade varit kaxigare (som typ MB Swift).