Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
Jag tycker om att träna (går på vattengympa, simmar, styrketränar och går på ridskola), har precis tagit tag i träningen mera nu, då jag börjat med viktväktarna. Förut har jag bara ridit en gång per vecka och promenerat. Har ca 10 kilo, jag vill få bort. Fotografera gillar jag (har en Nikon D80), umgås med sambo, vänner och hälsa på släkten. Går gärna på bio och sen bloggar jag, sen 3 år tillbaka. Älskar att resa. Näste tripp blir till Thailand mars. Vad har du för intressen? förstår att familjen tar mycket tid.
Jag har hund så jag går ju lite promenader i allafall, annars beror det på vilket humör jag är på. Har provat det mesta tycker jag och hoppar gärna på om nån har roliga förslag. snowboard med ungarna (ja, gammelkäringa åker också haha) tränade thaiboxning en period för nått år sen, ridit, spelat hockey/fotboll/friidrott mm mm
Spelat en del biljard. Styrketränat en tag....hmm jag kommer inte i håg allt. Tyvärr tröttnar jag väldigt fort å när jag "kan" det jag provat så hoppar jag på nästa grej.
Hade en broderingsperiod också, så det e inte bara fart å fläkt.
Jag sitter annars mycket hemma, har svårt att umgås med folk förutom i bland (hypomanin)
Nu hjälper jag xet med renoveringen av huset som vi påbörjade när vi var ett par, antagligen blir vi ett par igen så smånigom