• susye

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram

• Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
  • Wicke
    Maia skrev 2010-05-06 20:38:03 följande:
    inte ens mamma ville fortsätta prata om detta. hon tycker vä att jag är galen precis som alla andra.
    Visst är det de som är galna men det hjälper ju inte. Fan, så fort man öppnar käften om något som skulle kunna vara ett problem så är man galen och dum i huvudet. Varför? Det är ingen annan som verkar vara det när de säger eller tycker saker.*morr*

Vad gäller sambon, spring, skrik, ring någon! Svårt att "råda" eller ha ideér. Jag hoppas du hittar något som kan funka!
    Kram
    En verkligare verklighet tack! www.kackerlacka.wordpress.com
  • Maia
    Wicke skrev 2010-05-06 21:55:19 följande:
    Visst är det de som är galna men det hjälper ju inte. Fan, så fort man öppnar käften om något som skulle kunna vara ett problem så är man galen och dum i huvudet. Varför? Det är ingen annan som verkar vara det när de säger eller tycker saker.*morr* Vad gäller sambon, spring, skrik, ring någon! Svårt att "råda" eller ha ideér. Jag hoppas du hittar något som kan funka! Kram
    Tack.
    Hittade något som funkade. sambon kom och kramade mig och undrade om jag inte mådde bra. efter mycket om och men så lyckades han lirka ur mig allting. och gissa vad? han blev inte ens avståndstagande när jag sa att jag känner avsky och hat gentemot honom! han vill så gärna förstå mig och vi hade ett jätte bra samtal. han älskar mig, inte trots den jag är, utan för den jag är. han vet att jag har många irrationella tankar och idéer och tog det hela med ro.
    Så nu är han uppe på toppen igen i mina störda tankar.
  • Wicke
    Maia skrev 2010-05-06 22:14:30 följande:
    Tack. Hittade något som funkade. sambon kom och kramade mig och undrade om jag inte mådde bra. efter mycket om och men så lyckades han lirka ur mig allting. och gissa vad? han blev inte ens avståndstagande när jag sa att jag känner avsky och hat gentemot honom! han vill så gärna förstå mig och vi hade ett jätte bra samtal. han älskar mig, inte trots den jag är, utan för den jag är. han vet att jag har många irrationella tankar och idéer och tog det hela med ro. Så nu är han uppe på toppen igen i mina störda tankar.
    Yeeha! Fan vad glad jag blir. Att få till den där verkligare verkligheten är så bra. När man får säga precis hur det är i skallen och inte bli galenförklarad tillbaks eller att personen blir livrädd. Gott! jag känner igen det från mitt ex.
    Ha en bra kväll nu!
    En verkligare verklighet tack! www.kackerlacka.wordpress.com
  • Maia
    Wicke skrev 2010-05-06 23:27:25 följande:
    Yeeha! Fan vad glad jag blir. Att få till den där verkligare verkligheten är så bra. När man får säga precis hur det är i skallen och inte bli galenförklarad tillbaks eller att personen blir livrädd. Gott! jag känner igen det från mitt ex. Ha en bra kväll nu!
    Ja, det var super skönt det samtalet vi hade faktiskt.
    Hoppas du sover gott och läänge idag.
    Sonen vaknade 5, så här sitter jag. (med en son som tycker det är skitkul att slå med mig i huvet med en pannlampa. ju mer jag skäller, desto gladare blir han...? ;)
  • Stealth
    Maia skrev 2010-05-07 05:35:23 följande:
    Ja, det var super skönt det samtalet vi hade faktiskt. Hoppas du sover gott och läänge idag. Sonen vaknade 5, så här sitter jag. (med en son som tycker det är skitkul att slå med mig i huvet med en pannlampa. ju mer jag skäller, desto gladare blir han...? ;)
    haah ungar

vad glad jag blir att det gick så bra och att dte vände så!!!!
  • Anonym (Ninda)

Hej hej!

Har varit deppad 4 dagar...sovit typ 4 dygn....minns inte när jag sov så länge sist.

Idag är jag hypoman....gick upp 05.50...har redan hunnit med mer än jag normalt gör under en dag.

Vad händer hos er??

• Stealth
    Anonym (Ninda) skrev 2010-05-07 09:52:51 följande:
    Hej hej!Har varit deppad 4 dagar...sovit typ 4 dygn....minns inte när jag sov så länge sist.Idag är jag hypoman....gick upp 05.50...har redan hunnit med mer än jag normalt gör under en dag.Vad händer hos er??
    Jag sitter med ångest idag igen. Börjar fan tro det är svullet i halsen, eller att tungan har kramp eller något. Psyk skrev ju INTE ut stesolid igår
  • Anonym (Ninda)

Jasså? Jag får Xanor på löpande band.
    Dock inte så många åt gången då jag är rätt bra på att överdosera då jag mår dåligt.

• Stealth
    Anonym (Ninda) skrev 2010-05-07 10:14:38 följande:
    Jasså? Jag får Xanor på löpande band.Dock inte så många åt gången då jag är rätt bra på att överdosera då jag mår dåligt.
    jag blir knäpp, får försöka ringa dom nu...
  • Anonym (Ninda)

endel vägrar skriva ut.
    Endel skriver ut asmycket

Efter mitt första självmordsförsök fick jag 200 xanor utskrivna.....då undrade jag om han ville att jag skulle då?

Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2