• Zezzan

Gekås vol 14

Hihi igår bokade jag stuga till årets julklappsshopping I oktober ska vi dit igen. Evt blir det före oxå men det är itne planerat än

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Zezzan
    agas skrev 2012-02-06 17:16:35 följande:
    Jag ska dit den 25 feb på en lördag så jag är lite nervös inför det. :P Vanligtvis åker jag bara på vardagar för att slippa kön. Men den veckan ska det tydligen vara lågsäsong så jag hoppas på att det inte är någon kö ändå... Jag ska vilket fall försöka vara där när dom öppnar :) Tror ni det kommer vara smockfullt?

Min syster ska åka med mig och hon har stora storlekar- ca stl58 - så jag hoppas hon kan hitta något då det är hennes första tripp till Ullared.
    Jag har bara varit i ullared under högsäsong (sommaren och helg i slutet av oktober) jag tycker aldrig det varit smockfullt. men självklart beror det på vad man räknar som smockfullt oxå. Jag trodde knapt man skulle kunna röra sig, endast följa strömmen osv. men så har det aldrig varit. trots att vi fick stå i kö i 45 minuter för att komma in den ena gången.
  • Zezzan
    agas skrev 2012-02-06 17:37:12 följande:
    Jag skulle vända ifall det var kö i 45 minuter, Inte en chans att jag skulle stå i det. Jag brukar var där på vardagar och då brukar det inte va kö.. Detta är första gången jag är där på en lönehelg någonsin men jag hoppas att det inte är så farligt pga att det är lågsäsong.
    Om man åkt bil i nästan 4a timmar för att komma till gekÅS för att julhandla så vänder man inte för lite kö
  • Zezzan

I oktober hade de något som liknade flexi trax. Såg dock ej originalen och vågade inte köpa om det ej skulle passa. Fick sedan veta här inne att deras passar på den riktiga.

• Zezzan
    livet med barn skrev 2012-02-12 20:32:36 följande:
    Z:,ok, minns du priset?
    nej tyvärr inte
  • Zezzan
    livet med barn skrev 2012-02-13 07:05:51 följande:
    är det flexi-trax eller bara kopian?
    du ser på bilden att det är kopian. och det var samma som jag såg. men den ska tydligen passa ihop med flexitrax
  • Zezzan

någon som vet priset på de vårjackorna som är i bloggen nu?

• Zezzan

Har de bra träningskläder typ springkläder?

• Zezzan
    Skit i det du skrev 2012-10-02 09:27:51 följande:
    De hade kallingar för en tia och boxer med Cars på för 40 spänn. Men de var extremt hårda i resåren, riktigt skavde :(
    Tror du att det hjälper om man köper en stl större än vanligt? Eller är de så iallafall?
  • Zezzan

Oki bra att veta inför vårt besök, boxer till sönerna stod nämligen på listan.

Svar på tråden Gekås vol 14