• Zezzan

Gekås vol 14

du får ladda hem några bra podcast som du kan sitta i någon soffa och lyssna på mens du väntar. Rekommenderar Adam och kompani
  • Zezzan
    Annsofie83 skrev 2012-10-19 18:51:40 följande:
    Jasså med cd? Är det sagan som är inläst på den eller? 
    Vet inte riktigt. men det verkar så. Barnen ska få dem i julklapp så jag har inte undersökt dem allt för mycket
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Zezzan
    Annsofie83 skrev 2012-10-19 18:51:40 följande:
    Jasså med cd? Är det sagan som är inläst på den eller? 
    Alltså det är boken och sedan längst bak så är det en plastficka där det ligger en cd.
  • Zezzan

Mindre folk på söndagen tro jag. Vi som har långt att åka åker hellre på lördagen

• Zezzan

Köpte halvan för ca 39. Skrev om det för någon sida sedan där du kan kolla priset ordentligt

• Zezzan

Nu innan jul tror jag det är relativt mycket folk mest hela tiden  

• Zezzan
    vivillblitre skrev 2012-10-28 19:50:09 följande:
    När vi var där i fredags på löningsdagen så var kön enorm (säkert 3-400m) när vi kom dit strax innan de öppnade klockan 8...
    Men när de öppnade dörrarna så gick det jättefort och vi var inne 8 minuter över :)
    Det gick smidigt att gå där inne.. vid 10-11 tiden började det tjockna till med folk och speciellt trångt och bökigt tycker jag det var vid julsakerna.
    Vi stod i kö till kassan två ggr (eftersom vi gick ut med grejer i bilen och gick in och handlade mer sen).. kön tog bara 5 min per gång.. så det flöt på bra!

Annars tycker jag det var dåligt utbud på baby och barnkläder.. (förutom vinterkläder) och mamma/gravidkläder var katastof! Men leksaker och sånt tycker jag det fanns mycket av :)

Väldigt god lax hade de i restaurangen :) Sambon tog grillspett och det var väl inte så mycket mat/kyckling han fick.. men jag blev nöjd med min portion :)
    Kort kö ju Vi stod i kö i typ 45 minuter.

Vi åt grillspetten förra året och samma sak iår igen båda dagarna Sååååå gott 
  • Zezzan
    writeaboutlove skrev 2012-11-03 19:28:27 följande:
    Jag planerar att åka till ullared nu i november och undrar om dom har rutschkanor samt pris? Undrar också om dom har pippihus och figurer samt vad det kostar :)
    Pippihuset kostade 299. Figurerna 69.95 har jag för mig. Hoppetossa fanns inte när vi var där i oktober. 
Svar på tråden Gekås vol 14