• Zezzan

Gekås vol 14

MammaAlex skrev 2012-10-15 20:36:40 följande:
    Jo jag hade också ställt in mig på det men tyckte ändå det var jobbigt. Sen gillar ju jag inte trängsel och folk som kör en på hälarna och sånt.... Så det är ju en stor faktor till att jag inte trivdes i lördags=)
    Jag blev påkörd 2 gånger på hela lördagen och söndagen och det var av min kompis
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Zezzan

Jag tror man får förbereda sig på hyfsat mycket folk når man ån åker nu.

• Zezzan
    Mrs B skrev 2012-10-17 08:54:34 följande:
    Är det någon som vet om de har utklädningskläder? Typ superhjälte, djur, cowboy, indian mm?
    Pris?
    Såg lite men inte speciellt mycket och inget superfint. Rekommenderar ebay för utklädningskläder
  • Zezzan
    Annsofie83 skrev 2012-10-17 18:01:52 följande:
    Någon som vet ifall det finns Halvan böcker och vad de kostar och även om det finns legos adventskalender och vad den kostar?
    Halvan finns. Jag såg bara böcker med CD i en plastfick i slutet. De kostade 39.95. Jag köpte bärgningsbilen och polisbåten. Såg även polisbilen och brandbilen
  • Zezzan
    Zezzan skrev 2012-10-17 16:52:49 följande:
    Här hemma kör vi med adventskalender
    Hmm bra att all text följde med. 

Här hemma kör vi med adventskalender = ett paket varje advent. Då kan man köpte lite större grejjer så som en film, ett spel eller liknande. Då slipper man det där småplocket som man bara hittar trasigt liggande under soffan några dagar senare  
  • Zezzan

jag hade aldrig klarat det på 3-4 timmar. eller jo möjligtvs om det varit helt tomt  
    Vi var där 6 timmar i lördags och 5 timmar i söndags  

• Zezzan
    Cornellia skrev 2012-10-18 15:32:24 följande:
    Alla gånger jag har varit där så har gekås tagit ca 4 timmar, jag fattar verkligen inte var man gör där en hel helg?! Beslutsångest deluxe eller??
    man tar det lugnt och går genom alla avdelningar i lugn och ro. dag 2 kompletterar man med det man evt kände sig osäker på dagen innan och sedan om man kommit på vad man kan köpa till någon man missat dag 1 osv. detta gäller alltså när jag julklappsshoppar. Skulle jag åka dit på sommaren skulle det gå betydligt fortare. 
  • Zezzan
    Cornellia skrev 2012-10-18 15:44:46 följande:
    Jag kan inte påstå att jag stressar, men efter 3-4 timmar är man (jag) så spyless på att gå runt på samma ställe.

Nu har jag visserligen aldrig julklappsshoppat där, men jag kan inte tänka mig att det skulle ta så mycket längre tid att slänga ner lite julklappar, man går ju ändå förbi dem.
    Jag har oftast inte totalt koll på utbudet så jag måste bestämma och fundera medans jag går där + att det oftast är ganska mycket folk när jag är där. + att jag går med 1-2 kompisar och väntar på dem  

• Zezzan

Ja kanske ska tillägga att vi oxå äter lunch därinne. Får väll skylla på att det är det som tar tiden då

Svar på tråden Gekås vol 14