• Pigelinen

Gekås vol 14

någon som har prisuppgifter på gardinstänger? Har kollat pristråden men hittade inget där.

Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Pigelinen
    Bippa skrev 2010-09-05 15:28:04 följande:
    undrar om de här sakerna finns och ungefär vad de kostar.

ser gärna bilder.

Bäbisprylar

Nappfalskor (mam) Snutte + första nallen Nappar Pälsfilt Spjälsängslakan Vyssanlulltassar Mobil Skötbordsöverdrag Babbalja Babysitter flaskdiskställ
    Tips är att kolla i pristråden i TS, där finns många av dina saker prismärkta!
  • Pigelinen

Någon som vet priset på gardinstänger 250-300 cm lite tjockare, gärna märke också. Behöver tre o här kodstar kirch el vad de heter 620kr st. Sen vill jag gärna veta pris på de som är runt 130cm.

• Pigelinen

Tusen. Tack för länk o info om gardinstänger, har. Bara internet via telefon så de är svårt att leta dsjälv. Jag. Kommer behöva köpa till stora delar av mitt hus då vi precis flyttat. Har tre stora fönster o här kostar de stora 620 kr st, de är då för tre m fönster. Ang tomteklänning så köpte jag till dottern för två år sedan i typ 68 o den hade hon även förra julen, stor i storleken med andra ord.

• Pigelinen

Ja jag håller med vill ha snygga ordentliga gardinstänger sen gör det inget om de är billiga, först till gekås kan väl kolla pris o lägga upp här i tråden.

• Pigelinen

Oj vad jobbigt det låter. Vi ska åka nu på måndag, tror ni att det är lika mycke då? Det kan de väl inte vara?! Har en ordentlig loista o min 2åriga dotter med mig måste gå in idag o kolla översiktskartan, brukar skriva inköpslistan så att jag inte behöver gå fram o tillbaka så mycket.

• Pigelinen

En knas fråga, vad finns i bilväg? Behöver köpa ett. Lås till släpkärrqan o ett nytt stödben

• Pigelinen

Vi var nere i måndags och jag trodde att de skullevara lite folk men icke det är folk jämt från sep-dec enligt personalen, det har blivit värre nu sen TV. Mina spontana tankar är att mycket har blivit dyrare, allt fårn bara någon krona till flera tior. Nu måste man ha lite koll på vad saker kostar om det ska löna sig.

Jag köpte jättefina gardinstänger för 139kr st (120-250cm) här hemma kostar de minst det dubbla. Sen höll jag i en rund spetslampa för 79kr sen fick man köpa till själva lampkontakten för 29kr men samma kostar på Jotex 269kr om jag inte minns fel. Tyvärr så väntade jag och när jag gick tillbaka så var den slut...
    Flagga till flaggstången var också billig, 89kr.

Sånt som jag märkte att de hade höjt är barnkläder (kollade inte på vuxna) inte massor men lite grann... hittade en söt klänning för 79kr, kofta för 79kr liknande kofta hittade jag på HM här hemma för 59kr för bara en månad sedan.
    Bäddset till dottern kostade i sommras 79kr och nu kostade samma 99kr, här hemma 129kr så skilnaden är inte så stor längre... Flaskborstarna kosatde nu 9.95 från tidiagre 6.95kr... Hygien är samma priser om inte något dyrare än ÖB o Rusta, kollade på raklödder på GeKås till gubben men de var dyrare än ÖB. Det tar charmen lite att man måste ha koll på allt

På Skoboo har de alla möjliga skomärken. Jag köpte ett par GoreTex VIKING stövlar till min dotter för 599kr, de brukar ligga någon hundra lapp under ordinarie pris men ajg vet faktiskt inte. Köpte dem för att dottern var med och kunde prova dem.

• Pigelinen
    Groddansmamma skrev 2010-10-09 00:48:55 följande:
    Har hört att gekås säljer refillpåsar till blöjhinken angelcare, vet någon om det stämmer? vad kostar dom isf?
    deras passar den som man fick från babyproffsen jag har inte koll på vad den heter och de var billiga MEN de höll inte lukten alls, luktar som att ha i vanlig hink. Så vi köper dem inte mera. Vi har en vanlig blöjhink nu och hundpåsar till bajsblöjorna
  • Pigelinen
    Dysch skrev 2010-10-13 17:19:21 följande:
    Nån som vet vad dessa kostar på Ullared. Tittade på den förra året men köpte inte nån då.

www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=

279kr kostar den. På Jotex o Ellos 399:- Men på Ellos fick jag just en 50% rabbatsedel så jag funderar på att beställa den därifrån eftersom det dessutom var fraktfritt om man beställde inom 5 dagar
Svar på tråden Gekås vol 14