• Pigelinen

Gekås vol 14

dino77 skrev 2011-04-19 07:45:08 följande:

Halloj! Någon som vet om det finns det bärselar på gekås, typ babybjörn?

finns en i babyboom, deras egna märke. Själv föredrar kag babybjörns aktiv... Gekås har inte stödskenan, är som en standard bb.
  • Pigelinen
    elinville skrev 2011-04-19 20:29:34 följande:
    Ingen som vet vad klotgrillarna från weber kostar??
    på bloggen står det tre priser, vet inte hur sanningsenliga det är eftersom de inte är GeKås själva som skriver ut. Men det var typ 200kr billigare än vad vi har här på MAXI enligt dem. 
  • Pigelinen
    firepuzz skrev 2011-04-20 11:03:34 följande:
    Dessa fläcksuddare? Bra? Vad använder ni dom till?
    Har Gekås sånna också? Jag köper jämt ICAS och de är jättebra till lister och sånt. Har även fått bort krita på en nytapetserad vägg utan minsta märke på tapeten, likaså bläck på min skinnsoffe... där blev det lite lite ljusare nyans eftersom jag vet så ser jag men inget bläck. Annars använder jag dem regelbundet vid storstädning just till lister.
  • Pigelinen

Någon som vet hur utbudet av kortärmade bodiesar och tröjor i stl 68 (tjej) ser ut??? Vår 5månaders svettas som en gris nu och får massa värmeutslag... så jag måste köpa lite nu när vi ska ner på semestern!

• Pigelinen
    Väntarochlängtar skrev 2011-07-04 19:19:56 följande:
    En liten fråga.. Var på Gekås i helgen. Varför tar man med sina spädbarn till Gekås??
    det är väl en smaksak. Min stora tjej ( är 3år nu i sommar) har varit på Gekås tre fyra gånger, varav de två första gångerna innan hon var 4månader. Funkade kanon men amn får ju göra det på barnets vilkor. Nu ska vi ner på semestern o nu har vi som sagt en 3åring o en 5 månaders och båda får följa med, dockj är gubben med och när barnen tröttnar tar han med dem ut. Alla gånger jag har haft barn med så har jag haft med mig någon som kan hjälpa mig.
  • Pigelinen
    winters skrev 2011-07-05 23:58:26 följande:
    Äsch inte det näe, sök på fågelbo på deras sajt så ska du nog se! :)
    japp sånna finns på GeKås, kommer inte ihåg priset men en kompis köpte till sin son på typ BR och sa att GeKås var typ 100kr billigare.
  • Pigelinen
    Blondina skrev 2011-07-07 08:14:58 följande:
    Någonting som jag absolut inte får missa på vår resa? Är gravid o har en 1.5-åring samt precis köpt hus. Har skrivit upp Astrid Lindgren-filmer, amnings-BH samt gardiner på listan................
    AL filmer låg sist på 129kr st om jag inte minns fel. När vi var nere sist direkt efter vi hade köpt hus så köpte vi gardinstänger, var mycket billigare än hemma.
Svar på tråden Gekås vol 14