• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • AochJsMamma

Är det någon vars barn har använt skaloverallen ännu? Är så nyfiken på hur vattetät den är, om den håller torrt så att säga, innan sonen får ha den på dagis istället för sin POP skaloverall.

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • jessica1979
    AochJsMamma skrev 2010-03-30 06:31:40 följande:
    Är det någon vars barn har använt skaloverallen ännu? Är så nyfiken på hur vattetät den är, om den håller torrt så att säga, innan sonen får ha den på dagis istället för sin POP skaloverall.
    Min son testade overallen ute igår. Stod dock inte på knä eller satt i några vattenpölar. Bara kortare stunder på knä i blöta löv och blött gräs. Det höll den för men illa vore det väl annars. Dock så testade jag lite i handfatet med att spola på den och den verkade hålla tätt på själva tyget, dock däremot inte vid dragkedjan. Så jag tror att det nog kan läcka in om de står på knä i blöta nån längre stund och definitivt i vattenpölar då slutet på dragkedjan (där jag spolade) bör komma vid knäna.
  • AochJsMamma
    jessica1979 skrev 2010-03-30 07:42:27 följande:
    Min son testade overallen ute igår. Stod dock inte på knä eller satt i några vattenpölar. Bara kortare stunder på knä i blöta löv och blött gräs. Det höll den för men illa vore det väl annars. Dock så testade jag lite i handfatet med att spola på den och den verkade hålla tätt på själva tyget, dock däremot inte vid dragkedjan. Så jag tror att det nog kan läcka in om de står på knä i blöta nån längre stund och definitivt i vattenpölar då slutet på dragkedjan (där jag spolade) bör komma vid knäna.
    var lite det jag funderade på..det är en sak om man själv är med dom, men jag vill känna mig 110% säker på att han är tor när de är ute o leker i timmar på dagis, speciellt när de är såpass små (1 år 7 mån)
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • kobebis
    AochJsMamma skrev 2010-03-30 07:44:41 följande:
    var lite det jag funderade på..det är en sak om man själv är med dom, men jag vill känna mig 110% säker på att han är tor när de är ute o leker i timmar på dagis, speciellt när de är såpass små (1 år 7 mån)
    Jag har använt skaloverallen, dock är det förra årets modell men de borde väl vara detsamma? Min son använde den när han var ca 8 mån-15 mån (Han gick under hela tiden...) Den var kanonbra. När det var så blött ute att det regnade och var vattenpölar så hade han regnkläder över. Anser inte att det är en REGNoverall utan är det blött ute så är det bäst att ha regnkläder över. Han hade sin på dagis.
  • kobebis
    skruttan35 skrev 2010-03-30 09:09:59 följande:
    Ingen som vet pris på ståbrädan och om den passar alla vagnar????
    vet inte pris nu men de har kostat 169 kr i alla fall men det var 1.5 år sedan så det kanske är ändrat.

Den passar inte alla vagnar...Har använt den till en emmaljunga, har då fått köpa en "extra-pinne" (vet inte vad de kallas) på babyproffsen som vi monterade  på vagnen som sen ståbrädan kunde hakas i...
  • TheLove

Måste fråga om någon vet om de har bilbarnstolar? Bakåtvända då alltså, till 2åring...

• Pigelinen
    TheLove skrev 2010-03-30 10:08:21 följande:
    Måste fråga om någon vet om de har bilbarnstolar? Bakåtvända då alltså, till 2åring...
    Finns de inte bilder på de tolar de har i bloggen under BARN???
  • Bambusa

nix, babyskydd och bältesstol (som man har bilens 3punktsbälte till bara)

TheLove skrev 2010-03-30 10:08:21 följande:
Svar på tråden Gekås vol 14