• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Pigelinen

åh vad kul att läsa om era köp... vill åka NU inte imorgon

Ingen som har nya bilder?

Såg ni handdukarna i bloggen som kom upp idag, de var söta tycker jag, någon som vet pris och i vilka storlekar de fanns?

Någon som köpt barnskor nyligen på SkoBoo i stl 23? Behöver ha typ tenniskor el liknande till dagis och vill veta pris.

• charmmiss

abeko regnställ fanns för halva priset (199kr) på coop förra veckan.

synd att vindoverallen nästan var slutsåld, då lär det inte finnas kvar några om jag åker dit nästa helg. får kanske beställa en regnoverall på ellos istället.

• Greksmurfen
    H I L L A skrev 2010-03-30 13:05:56 följande:
    Hilda har 92 i Gekås skaloverall och den sitter alldeles perfekt, dvs inte mkt till växtmån. MEn hon är nog nån cm längre än Maxen kanske, men nåt kilo lättare Så 92 funkar nog på Maxen nu i vår, men knappast i höst....
    jo hon e längre än maxen med nga cm, men maxen vatt lite knubbigare =P... han väger  ca 11kg å är ca 81 cm=)...me har ju längre amrar 'n sin 10mån ldre kusin =S....v addå aparmsmaxen =S......

min mamma var ju på gekås häromdagen å köpte så härliga luvtröjor till maxen i knallgrön å kanll turkos... den tukosa tycker jag inte ni ska köpa =(... maxen var helt sönderriven på halsen av den efteråt=(....så synd diggade den jätte mkt men ska reklamera den, vill inte ha på han ngt som skan skada juh=(..
    mamma till Maximilian född 081028
  • Malo
    kobebis skrev 2010-03-30 12:08:35 följande:
    Där ser man min är ju från förra året så de kan ju vara omgjorda så klart. Ja men då ska det ju funka
    Fast jag hade förra årets overall, en grön med bokstäver på, och den la sig lilltjejen raklång i vattnet med några gånger utan att bli blöt alls. Vi använde den istället för andra regnkläder. Superbra!
  • Peos Mamma

Hej!
    Har sett att manga av er köpt regnoverall på GEKÅS. Är det en tjockare overall eller är det emr som ett skal?
    Den verkar sååå fin!

• Greksmurfen
    Peos Mamma skrev 2010-03-30 14:20:58 följande:
    Hej! Har sett att manga av er köpt regnoverall på GEKÅS. Är det en tjockare overall eller är det emr som ett skal? Den verkar sååå fin!
    skaloverall e det=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • winters
    Sagalin skrev 2010-03-30 05:37:09 följande:
    Finns det bara Spiderman på deras UV-dräkt till pojkar?Jag tycker det är så fult med Spiderman.
    Jag köpte med Cars, de var svarta med beiget på i stället för blått som det är på Spiderman.
    Oscar 091001
  • Ruso
    Smultronhjärta skrev 2010-03-30 12:26:27 följande:
    Fanns mycket fint "lull-lull" till trädgård t ex cementäpplen som var fina,massa "nya" lampor(eftersom jag är där så ofta så är det alltid roligt när mkt nytt kommit in),massa fint bland damkläderna-jag ville för en gångs skull köpa något där men eftersom projekt beach 2010 gäller så får jag avvakta..Men det fanns många fina tunikor,klänningar och linnen i härliga färger.På barn trotsade jag mina egna principer och köpte ett galonställ att hänga på dagis för de allra lerigaste dagarna-köpte ett knallturkost med Cars på ryggen. Fanns många Abeko också men sonen älskar Bilar och jag slipper se stället eftersom det är förpassat till dagis Underbara "lammfilten" till barn fanns nu inne igen och Mamflaskor i nya färger-ja, sånt gör mig glad Fanns en hel del Shabbygrejer såsom gardiner,dukar,klockor,plåttavlor
    Du får inte säga så... jag har ju nyss varit där och får inte åka förrän typ början på maj igen...

Funderar också att trotsa mina prinsiper och skaffa galon till dagis, den nya fina overallen är ju så fin och fräsch turkos - vill inte att den skall bli gråaktig av allt lera som är nu.... har ett fleecefodrat gummiset nu som jag köpte i höstas, svart/lime 8faktiskt fint) men det blir snart för varmt.... Jag har egentligen iget emot galon, men tycker det är snyggare och smidigare med funktionskläder. Men, ibland undrar man... dottern hade en rosa skaljacka på sig i går, och när jag hämtade henne var den hur smutsig av gegga som helst, och man kan ju inte tvätta varje dag, och när man inte gör det så går inte fläckarna helt bort... *suck*
  • Pigelinen
    Ruso skrev 2010-03-30 15:38:06 följande:
    Du får inte säga så... jag har ju nyss varit där och får inte åka förrän typ början på maj igen...Funderar också att trotsa mina prinsiper och skaffa galon till dagis, den nya fina overallen är ju så fin och fräsch turkos - vill inte att den skall bli gråaktig av allt lera som är nu.... har ett fleecefodrat gummiset nu som jag köpte i höstas, svart/lime 8faktiskt fint) men det blir snart för varmt.... Jag har egentligen iget emot galon, men tycker det är snyggare och smidigare med funktionskläder. Men, ibland undrar man... dottern hade en rosa skaljacka på sig i går, och när jag hämtade henne var den hur smutsig av gegga som helst, och man kan ju inte tvätta varje dag, och när man inte gör det så går inte fläckarna helt bort... *suck*
    Jag har bara galon på dagis, supersmidigt att bara torka av med en fuktig trasa. Skulle aldrig komma på tanken att ha kläder som måste tvättas dagligen för att hållas rent.
Svar på tråden Gekås vol 14